AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 551-560
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

U.fon se stává čtvrtým operátorem, Vodafone sjednocuje ceny volání

02. 06. 2008

Mobilní operátoři dnes představili několik žhavých novinek. U:fon nabídne od 16. června ve své sítí CDMA hlasové služby, Vodafone představil volání z předplacené karty za cenu tarifního programu.

Operátor U:fon společnosti MobilKom nabídne od 16. června mobilní hlasové služby ve své síti CDMA, která nyní pokrývá tři čtvrtiny populace. Mobilní síť bude mít předčíslí 790 a při spuštění provozu bude k dispozici jeden typ mobilního telefonu, Ubiquam 0400. Ten nebude kompatibilní s technologií GSM, kterou používají O2, T-Mobile a Vodafone. Duální telefony pro GSM a CDMA by měly přijít později, stejně jako roaming, se kterým firma počítá až v příštím roce.

Na rozdíl od tří stávajících mobilních operátorů nabídne firma volání v rámci své sítě bezplatně a také tarif s nulovým měsíčním paušálem. Volání do ostatních sítí v ČR vyjde na 3,90 až 4,90 koruny za minutu. SMS bude stát 1,50 Kč, u dražších tarifů budou v rámci sítě zdarma. Vedle nulového tarifu operátor nabídne programy od 100 Kč měsíčně až po rodinný pro tři telefony za 600 Kč.

"Naše tarify jsou ideální zejména pro majitele předplacených karet, rodiny a vlastně každého, kdo chce ušetřit," uvedl generální ředitel firmy Peter Hall. Podle něj mobilní služby firmy osloví zhruba jeden milion zákazníků, tedy zhruba polovinu z těch, kteří každoročně mění svou SIM kartu.

Mobilní operátor Vodafone nabídne volání z předplacené karty za cenu tarifního programu. Od 9. června budou moci kreditní zákazníci volat do všech sítí v ČR za stejnou minutovou sazbu jako u tarifů Nabito.

Konkurence podobnou službu nenabízí a stejně jako dosud Vodafone poskytuje volání z předplacených karet za vyšší cenu než v případě tarifů. Podle marketingového ředitele Vodafonu Davida Duroně je služba zaměřena právě na zákazníky konkurence. "Nediskriminujeme uživatele předplacených karet a dáváme jim stejné výhody jako tarifním zákazníkům. Zákazníci O2 a T-mobile mají nyní šanci vyzkoušet si naši Nabitou kartu, která je do ničeho nenutí a za stejné peníze jim dá výhody předplacené karty i tarifu," uvedl na tiskové konferenci.

Cena za minutu hovoru se bude snižovat podle výše poslední částky, kterou si zákazník jednorázově dobije a bude shodná do všech tuzemských sítí. Sazba za minutu se zákazníkům změní pokaždé, když jednorázově dobitá částka překročí hranici 350, 700, 1150 a 2100 Kč, což je výše paušálu, kterou zákazníci platí u jednotlivých tarifů Nabito.

Ceny volání se budou, rovněž stejně jako u Nabito, pohybovat od tří do šesti korun za minutu. Cena SMS z Vodafone nabité karty bude do všech sítí 1,19 Kč s DPH. Za dané ceny bude zákazník telefonovat do dalšího dobití, maximálně však jeden měsíc. Pokud si zákazník ve lhůtě jednoho měsíce nedobije, bude volat za základní cenu šest korun za minutu.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 2.6.2008


U:fon má konečně mobily a bude volat zdarma

02. 06. 2008

Po mobilním internetu a velmi specifických vysílačkách přichází náš nejmladší operátor s klasickou mobilní telefonií.

Tisková konference ještě nezačala, zatím vás tedy jen nalákám výzdobou restaurace, ve které se koná tisková konference. Všichni už delší dobu víme, že U:fon spustí klasickou mobilní telefonii, na konkrétní podmínky si ale ještě několik minut počkáme.


Zdarma? Bude to jen do vlastní sítě, nebo i mimo ni?

Ještě než bude představena nabídka, pochlubil se U:fon ústy svého generálního ředitele Petera Halla, že pokrytí signálem operátora je v současné době na 75 % a přes léto by se mělo dostat přes 80 %. Víme také, že U:fon očekává, že jeho mobilní služby během tří let osloví 1 mil. zákazníků. Chce se zaměřit na…

„hledače nejlepších nabídek“, kterým nevadí mít více SIMek, šetřílky, skupinu „můj první mobil“, českou rodinu, předplacenkáře, živnostníky s několika málo zaměstnanci.

Peter Hall (49), generální ředitel U:fona:

Než se dostaneme ke konkrétním číslům, jsou tu tři pilíře U:fonovy mobilní nabídky:

1. skutečné volání zdarma, napořád
2. volání v síti zdarma všem
3. výhodné volání do ostatních sítí

Mobilní revoluce bude spuštěna 16. června, předobjednávky balíčků s telefonem a tarifem Za nula jsou spuštěny dnes. Předobjednávají se balíčky za zvýhodněnou cenu, viz tabulka, řádek "Limitovaná edice".

Tarifikace je 60+1.
Roaming bude fungovat na bázi duální SIMkarty, která bude umět pracovat v GSM telefonech.
Premium SMS, dárcovské SMS a spol. budou spuštěny někdy v průběhu roku 2009.
Platby budou účtovány poštou přes fakturu po překročení hranice 100 Kč (platí pro tarif Za nula).

Za nula:
Zřejmě největší lákadlo: volání bez paušálu do vlastí sítě zdarma. Největší překážkou bude nákup balíčku s telefonem, který je pochopitelně právě u tohoto tarifu nejdražší. Prvních deset tisíc zákazníků však za jeho nákup ušetří, místo standardních 5 000 Kč jej mohou už ode dneška nakoupit za 3 000 Kč.

Za sto a za tři:
Zde jsou podmínky a ceny náležitě odstupňovány, pokud měsíčně utratíte 300 Kč, jako další lákadlo dostanete SMS do vlastní sítě zdarma.

Za 600 rodina:
Tři paušály v jednom, tři telefony za jednu cenu, s většími rodinami se kupodivu nepočítá. Za tři dotované přístroje zákazník zaplatí 2000 Kč, volání a SMS v U:fonově síti jsou zdarma, hovory do jiných síti stojí 3,90 Kč za minutu, SMS 1,50 Kč.

Revoluce?
U:fonova nabídka je jistě zajímavá, a to především voláním ve vlastní síti zdarma. To je přístup, který známe spíše ze světa internetu, Skypu a VoIP obecně. Zkouším si představit, jak bude probíhat střed zájmů zákazníka a operátora. Zákazník bude chtít logicky volat a neplatit, operátor ale musí z něčeho žít, musí vydělat. Zajímavé také bude sledovat, kolik zákazníků se odhodlá opustit zavedené a propracované sítě GSM/UMTS a kvůli volání do vlastní sítě zdarma přejde k U:fonovi.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 2.6.2008


Televize v mobilu přijde příští rok

16. 05. 2008

Televize v mobilu by se Češi mohli dočkat už během příštího hokejového mistrovství světa v roce 2009. Operátoři zatím počítají s nabídkou šestnácti stanic. Půjde o ty, které jsou dostupné v nabídce set-top boxů pro normální televizory. Do budoucna ale chtějí nabídnout přes třicet programů.

Digitální vysílání do mobilů by podle operátorů mohlo fungovat podobně jako kabelové televize, tedy systémem placené služby. Na rozdíl od kabelových operátorů by se za televizi na displeji telefonu měly platit pouze dvouciferné sumy. Samozřejmě se ale budou muset v operátorské nabídce objevit přístroje, které digitální televizi ve formátu DVB-H dokážou přijímat. Formát DVB-H je stejný typ vysílání jako pozemské digitální vysílání pro televizory. Je ale upraven speciálně pro mobilní telefony tak, aby byl rychlejší a energeticky úspornější.

Jako jeden z prvních operátorů testoval technologii DVB-H tuzemský T-Mobile, který jej ve spolupráci s Českými radiokomunikacemi představil v roce 2005 na brněnském technologickém veletrhu Invex. Češi by o tuto služby mohli mít zájem. Z pilotního projektu T-Mobile vyplynulo, že mobilní televize není konkurencí té televize v obýváku, je to doplňková služba, a operátor očekává, že průměrná doba sledování mobilní televize denně bude zhruba do dvaceti minut. Tedy jako doplňková služba, která slouží uživatelům poněkud z jiného principu. To znamená, že tam lidé podle firmy maximálně ocení mobilitu, přičemž i displej je dostatečně kvalitní na zobrazování toho televizního vysílání.

V Itálii spustili mobilní televizi už před dvěma roky a během prvních dvanácti měsíců si jí oblíbilo čtvrt milionu uživatelů.

V Německu ji zprovozní letos v červnu a do konce roku ji chtějí operátoři nabídnout také v Polsku a v Maďarsku. V Česku zatím ještě není vyřešen ani problém s koncesionářskými poplatky. Komerčně by měli mobilní televizi spustit ve Švýcarsku, Rakousku a Holandsku, a to před spuštěním fotbalového šampionátu.

Nadšení operátorů ale brzdí výrobci. Finská Nokia představila na konferenci světového sdružení DVB Project s názvem DVB World 2008 výsledky průzkumu, ze kterých vyplývá, že mladí lidé o televizní vysílání pro mobilní telefony zájem příliš nemají. Společnost Nokia, která stojí za evropským standardem televize v mobilu DVB-H, v rámci průzkumu oslovila devět tisíc respondentů ve věku 16 až 35 let. Pouze 23 procent dotázaných odpovědělo, že službu televize v mobilu využívají.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 16.5.2008


U:fon od června nabídne volání z mobilů

14. 05. 2008

Rok poté, co v Česku odstartoval U:fon společnosti MobilKom, se z něj stává "skutečný" čtvrtý mobilní operátor. Už v červnu totiž spustí své mobilní volání.

"Start mobilního volání bude takový dárek k našim prvním narozeninám. Technicky jsme už připraveni," potvrdil HN šéf operátora Peter J. Hall. U:fon, patřící česko-slovenské finanční skupině Penta, dosud nabízel jen připojení k internetu, náhradu pevných linek a digitální vysílačky. I tak už stihl nalákat padesát tisíc zákazníků. Koncem roku by jich ale mělo být dvě stě tisíc. "K tomu nám pomůže právě mobilní hlas," věří Hall.

Jednoduché tarify

Nejmladší operátor své služby nabízí v síti CDMA. Ta potřebuje čtyřikrát méně vysílačů, než kolik je zapotřebí pro standard GSM, který používají klasičtí mobilní operátoři Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Na vybudování sítě získal U:fon úvěr od China Development Bank. Ten se měl pohybovat ve výši 19 milionů eur. "Celkem jsme z úvěru pokryli asi polovinu všech nákladů, nejenom těch na vybudování sítě," říká Hall.

Technologiím CDMA musel U:fon uzpůsobit i svou nabídku mobilních telefonů. Jeden z nich, Ubiquan U400, se už objevil i na serveru Mobil.cz. "Telefony jsou jiné pouze z hlediska technologií. Vzhledově jsou stejné jako běžné mobily a uživatel žádný rozdíl nepozná," říká Hall. Operátor podle něj odstartuje se třemi až čtyřmi jednoduchými tarify. "Ceny zatím nezveřejníme, ale budou konkurence schopné," dodává Hall.

Konkurence je klidná

Zavedení hráči trhu se však mobilních telefonů "mimozemského" operátora zatím příliš neobávají. "Konkurence na trhu je zdravá, přesto se nikdy nebude jednat o plnohodnotného mobilního operátora, protože nevlastní potřebnou licenci," říká Martin Žabka ze společnosti Telefónica O2.

U:fonovy hlasové služby budou podle něj útočit na trh cenou a nikoliv svou kvalitou a budou limitovány na Českou republiku. "Navíc k nim nebudou nabízeny doplňkové služby, na které jsou zvyklí nároční čeští zákazníci," dodává Žabka.

Podobné podceňování však Halla tolik netrápí. "Čím déle nás bude konkurence podceňovat, tím více ji můžeme překvapit a ukázat, že se pletli," říká Hall. Operátorovi mají na výsluní pomoci i reklamní kampaně.

Ty odstartují v následujících měsících. Prasátko, které provázelo první řadu spotů, z nich však zmízí.

Vlastní obchody a více lidí

Generální ředitel společnosti MobilKom, provozovatele U:fona, Peter Hall pochází z Velké Británie. Přestože v Česku je už tři roky, pro U:fona pracuje teprve od ledna a u startu operátora nebyl.

"Když dnes zpětně hodnotím uplynulý rok, některé věci bychom asi dnes dělali jinak. Celkově si ale myslím, že se start velmi vydařil," říká Hall. Mezi zmiňované "některé věci" patří například prodejní kanály.

Dosud U:fon své produkty nabízel prostřednictvím smluvních partnerů na 190 místech. K dostání byl například v obchodech Electro World. V létě otevře svůj první vlastní U:fon obchod. "Do konce roku by jich mělo být deset," dodává Hall.

Úměrně svým plánům posílit svou pozici na trhu U:fon posílí také svůj firemní tým. K současným sto čtyřiceti zaměstnancům přibude další stovka, vzroste i počet externích spolupracovníků. Těch jsou nyní zhruba tři stovky.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 14.5.08


Co všechno ví Nokie o vás a vašem mobilu? Všechno

13. 05. 2008

Jste muž? Tak teď prosím sáhněte na pravou přední kapsu vašich kalhot. Máte v ní mobil. Jste žena? Máte ho v kabelce.

61 procent mužů nosí mobil v kapse (pravé), téměř stejné procento žen v kabelce. Ale to nejsou jediné údaje, které si nechal největší výrobce mobilních telefonů na světě Nokia zjistit.

Například: když mobil zvoní, každá druhá žena ho nemůže najít. Což zřejmě lidi, kteří vědí, jak vypadá obsah dámských kabelek, příliš nepřekvapuje.

Překvapeni nejsou ani pracovníci výzkumu finské společnosti, od nichž tyto statistiky pocházejí. Jsou výsledkem rozsáhlého průzkumu v 15 městech po celém světě, mezi tisíci lidí, kterých se ptali na zvyklosti při telefonování.

Průzkum ovšem neslouží jen statistice, ale má i praktické dopady. Tento největší výrobce mobilů na světě se například rozhodl opatřit své nové přístroje blikavým modrým světélkem, které má pomoci rychle najít telefon v kabelce. "Komunikační zvyklosti jsou navzdory nejrůznějším kulturám všude na světě pozoruhodně podobné," říká Jan Chipchase z Nokie, který se zabývá výzkumy trhu.

Při jeho práci přitom nejde jen o pozorování toho, jak lidé zacházejí s mobily. Nedávno se jeho tým například zabýval tím, co všechno s sebou lidé nosí.

Obzvlášť velkou pozornost vědci věnují rozvojovým zemím, které představují trhy budoucnosti. Aby dokázali jít opravdu do hloubky, zabydleli se pracovníci Nokie na týden v hotelu v jedné z chudinských čtvrtí ghanského hlavního města Akkry a najali si tým místních pomocníků. Společně s nimi pak prováděli rozsáhlé průzkumy mezi obyvateli a sledovali jejich běžný život. Díky tomu například zjistili, že mobily slouží často jako přístup k internetu a finančním službám a že se na telefonu může zakládat i holá existence člověka.

V Akkře zároveň rovnou testovali nové prototypy telefonů a obyvatele nechali navrhnout skicu telefonu, jaký by si přáli.

Při podobné akci v Indii přišli vědci například na to, že venkované by uvítali telefon, který by jim dokázal spolehlivě říci, zda bude druhý den pršet, nebo svítit slunce. Nokia zde také již pět let zkoumá, jak by měl vypadat telefon pro negramotné lidi. Speciální designový tým již vymyslel první modely, které se obejdou bez písmen a místo telefonního seznamu mají například fotografie volaných osob.

"Musíme vyvinout telefony pro celý svět," říká hlavní designér Nokie Alastair Curtis. Přitom je podle něj třeba vzít v potaz, že mobil je dnes jednou z nejdůležitějších věcí, které s sebou lidé nosí. V jeho oddělení proto pracuje na 300 designérů ze 35 zemí.

Nokia nyní poprvé novinářům zpřístupnila svou světovou designovou centrálu v londýnské čtvrti Soho a umožnila jim nahlédnout do studií, jejichž prostřednictvím se snaží zákazníky lépe pochopit.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 13.05.2008


iPhone dostal vážného konkurenta Touch Diamond

08. 05. 2008

Společnost HTC představila svoji novou vlajkovou loď - smartphone HTC Touch Diamond. Telefon je kromě jiných vychytávek vybaven zbrusu novým dotykovým rozhraním TouchFLO 3D a bude vážnou konkurencí iPhonu.

Začínáme novou éru v oblasti mobilních telefonů, éru, v níž je spojena krása a malé rozměry s inovacemi v širokopásmovém přenosu,” chválí své zboží Peter Chou, prezident a výkonný ředitel HTC Corp.

A dodává: „Díky HTC Touch Diamond je nyní prohlížení internetu a používání webových aplikací stejně snadné a praktické jako obyčejné volání.”

Je samozřejmé, že každý výrobce mluví o svých výrobcích jen v superlativech, pravda však je, že nové 3D dotykové grafické rozhraní smartphonu Diamond je docela povedené. Přináší animovaný přístup ke kontaktům, zprávám, e-mailu, fotografiím, hudbě, počasí a dalším funkcím. Zacházení s ním si můžete prohlédnout ve videoukázce.

Diamond nabízí i kvalitní webový prohlížeč, který umožňuje snadný pohyb po internetu. Jeho součástí jsou také funkce přiblížení a posunu stránek pohybem jedné ruky a automatická optimalizace vzhledu stránky. Poloze přístroje se přizpůsobuje vzhled webové stránky při otočení přístroje z vertikálního na horizontální zobrazení.

Touch Diamond obsahuje rovněž nově vyvinutou aplikaci pro sledování uživatelských videí na YouTube a Google Maps pro snadný pohyb na cestách.

Displej 2,8” umožňuje příjemné prohlížení internetu i fotografií. Zabudovaný fotoaparát 3,2 megapixelu obsahuje automaticky se zaostřující čočku, která zaručí dobrou kvalitu fotek i začátečníkům.

Pokročilá bezdrátová technologie a senzor polohy displeje jsou jen jedněmi z novinek, kterými se Touch Diamond chlubí. Další technické informace najdete v tabulce.

Základní specifikace mobilu:

• Rozměry: 102 x 51 x 11,33 mm
• Hmotnost: 110 g
• Konektivita: WCDMA / HSPA: 900/2100MHz. HSDPA 7,2 Mbps a HSUPA
• Operační systém: Windows Mobile 6.1 Professional
• Displej: 2,8“ VGA dotyková obrazovka
• Fotoaparát: 3,2 MP, včetně videohovorů
• Vnitřní pamět: 4 GB, 256 MB flash, 192 MB RAM
• Bluetooth: 2.0 s EDR
• WiFi: 802.11b/g
• GPS: GPS/AGPS
• Rozhraní: HTC ExtUSB (mini-USB a audio jack v jednom; USB 2.0)
• Baterie: 900 mAh
• Doba hovoru: GSM: až 4 hodiny
• Pohotovostní doba: GSM: až 300 hodin/100 hodin se zapnutou funkcí push email
• Procesor: Qualcomm MSM 7201A 528MHz


Zdroj: digiweb.cz ze dne 8.5.2008


Český Vodafone bude prodávat iPhone asi už na podzim

06. 05. 2008

Mobilní operátor Vodafone v úterý oficiálně oznámil, že podepsal smlouvu s výrobcem počítačů Apple na prodej mulitimediálního iPhone. Vodafone tak bude držet licenci na prodej s deseti zemích světa včetně České republiky.

Na evropský trh se Vodafone s iPhonem dostane do Řecka, Itálie, Portugalska a Turecka. Dále bude distribuovat výrobek do Egypta, Jižní Afriky, Indie, Austrálie a Nového Zélandu. Vodafone ČR bude prodávat iPhone českým zákazníkům možná již na podzim; o datu uvedení na trh se nyní jedná.
iPhone je multimediálním přehrávačem a telefonem v jednom, dokáže spustit video či hudební nahrávku i načíst webové stránky. Ovládací rozhraní funguje na bázi dotykového displeje. Telefonovat z iPhonu v uvedených zemích bude samozřejmě možné pouze ze sítě Vodafone. U nás patří mezi nejmenší a nejmladší mobilní operátory, v současnosti má asi 2,7 milionu zákazníků.

Vodafone původně tvrdil, že pro něj není iPhone zajímavý a vyloučil možnost svého zapojení v prodeji. Změna strategie zřejmě souvisí s konkurečním bojem, další český mobilní operátor T-Mobile totiž slibuje, že bude v České republice distribuovat iPhone ve své sítí již do konce tohoto roku.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 6.5.2008


Sony BMG prostřednictvím Nokie nabídne na rok písničky zadarmo

27. 04. 2008

Zákazníci nové služby Nokie Comes With Music budou mít neomezený roční přístup ke skladbám umělců, kteří vydávají své písně na labelu Sony BMG.
reklama

Sony BMG, jedno ze čtyř největších hudebních vydavatelství, v úterý oznámilo partnerství s Nokií, jehož cílem je zpřístupnit hudební katalog společnosti na vybraných mobilních zařízeních Nokie.

Po koupi jednoho ze zatím blíže nespecifikovaných zařízení z nabídky Nokie dostanou jeho uživatelé neomezený přístup k hudbě Aliciy Keys, Foo Fighters a dalších umělců Sony BMG na celý rok.

Během 12 měsíců tak budou moci uživatelé přenést z nabídky předložené na serveru Comes With Music cokoliv do svého PC, stejně jako do mobilu Nokie, ale písničky bohužel nestáhnou do iPodu a dalších nekompatibilních zařízení.

Koncem roku budou mít zákazníci Nokie další příležitost získat novou hudbu, a to za peníze ,buď z Nokia Music Store nebo na předplatné.

Nokia předpokládá, že novou službu Comes With Music s neomezeným stahováním hudby spustí ve druhé polovině tohoto roku.

Co je ale nejhlavnější – uživatelé Nokie si budou moci stáhnout jakoukoliv skladbu od Sony BMG a uchovat ji po neomezenou dobu. Není určen žádný strop určující počet písní a stažené skladby po 12 měsících nezmizí.

Zdá se, že je to zatím nejvýraznější „výlet“ hudebních značek do světa hudby zdarma a zrcadlí nový pokus tohoto odvětví najít takové obchodní modely, které by byly schopny účinně bojovat proti internetovému pirátství a narůstající konkurenci iTunes.

"Myslíme si, že tento obchodní model povzbudí uživatele k „ochutnávce“ širokého spektra hudby, která rozšíří jejich hudební apetýt do té míry, že začnou poslouchat více hudby než kdy předtím," doufá Thomas Hesse, prezident celosvětových digitálních prodejů Sony BMG.

Podle serveru CNET News.com jednala minulý měsíc společnost Apple s hudebními labely o podobném konceptu, který však není postaven na podobné exkluzivitě, jakou má Nokia. Měl by také zajistit roční přísun hudby ve stylu „stáhni, co můžeš“, a mohli by se k němu připojit i další výrobci hudebních přehrávačů.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 27.04.2008


Český iPhone bude na Vánoce. Od T-Mobile

16. 04. 2008

Letošní Ježíšek by mohl být už s iPhonem. Jeho uvedení v Česku už závisí jen na tom, kdy vývojáři firmy Apple dokončí nový, rychlejší model určený pro evropské mobilní sítě třetí generace.

Apple se momentálně zaměřuje plně na vývoj 3G modelu, protože se z trhu ozývá, že původní model je pomalý. Spouštění v dalších zemích je tak zastaveno," říká nový marketingový ředitel T-Mobilu Petr Dvořák. "Pro nás je iPhone zajímavý, a to především na předvánočním trhu," dodává . V T-Mobile stále doufají v to, že se telefon s nakousnutým jablkem objeví v nabídce do konce roku.

Přesnější termín nemají ani v Czech Data Systems, kteří jsou oficiálním distributorem Applu v Česku. Podle Radky Koudelové z marketingu firmy to je otázka pro Apple a operátora, který má iPhone prodávat.

Zatím jen u T-Mobilu

Apple totiž své telefony prodává jiným způsobem než tradiční výrobci mobilů. "iPhone je první mobil na světě, který výrobci nevydělává jen jeho prodejem.
Apple má totiž exkluzivní smlouvy s mobilními operátory, kteří se s nimi pak dělí o příjmy z útrat zákazníků, jež si přístroj koupili," říká odborník na mobilní telefony Jan Matura. V Česku totiž na rozdíl od Německa nemá na iPhone exkluzivitu jediný operátor.

Kromě T-Mobilu ale zatím žádný konkurenční operátor termín uvedení nesdělil. Vodafone už dokonce vyloučil, že by iPhone chtěl zařadit do své nabídky a ani Telefónica O2 to zatím v nejbližší době neplánuje.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 16.4.2008


Mobilní telefony lákají světové luxusní značky

11. 04. 2008

Mobilní telefon, docela obyčejný komunikační prostředek, nenápadně vstupuje, nejlépe zdoben drahými kameny, do světa luxusu. V něm si docela dobře může vydobýt svůj díl trhu.

Na mezinárodním hodinářském a klenotnickém veletrhu Baselworld ve švýcarské Basileji se mezi přehršlí stánků skrývá značka Vertu, která nabízí mobilní telefony jako opravdové klenoty.

Vertu, jejímž vlastníkem je největší světový producent v sektoru, finská společnost Nokia, nabízí své mobily v cenových úrovních od 3600 eur (93.600 Kč) po 72.700 eur (1,9 milionu Kč).

Nejprestižnější model se prodává za 191.000 eur (téměř pět milionů Kč). Je zdoben rubíny a smaragdy a na jeho výrobě se podílí francouzská luxusní značka Boucheron.

"Počínaje loňským rokem se nám prodej zdvojnásobil," uvedl ředitel Vertu pro Asii a Tichomoří Giles Rees, ale přesné údaje si ponechává pro sebe.

Vertu nejen rozšířila svou klientelu, ale také se může pochlubit zvýšeným podílem (až 50 procent) věrných zákazníků. Počet klientů tedy stále roste, vysvětlil Rees, ale zároveň se jich stále více ke značce vrací.

Světová ekonomická recese v důsledku hypoteční krize na americkém trhu, která se letos očekává, by prý neměla perspektivy značky nijak zastínit.

Recese by se měla především dotknout cenové hladiny kolem 2000 eur (přes 50.000 Kč), na niž dosáhne střední třída financující své nákupy z prémií na konci roku.

"Nebudou-li tyto prémie vyplaceny, budou peníze investovány jinde, především do každodenních potřeb," zdůrazňuje Rees.

Vertu by se mohla případně spojit s některou hodinářskou značkou, přestože žádný projekt zatím není v plánu. Ve světě se loni prodalo 1,1 miliardy mobilních telefonů.

"Naše značka je ještě mladá a nepochybně ještě musíme náš image posilovat," tvrdí Rees.

Vertu ale není na trhu s luxusními mobily jediná. Telefony se svou značkou uvádějí již na trh také módní domy, mimo jiné italská Prada a Giorgio Armani. Od druhého pololetí se na tento značně výnosný trh vydá i švýcarský Tag Heuer.

Horečka zasáhla rovněž zavedené hodinářské společnosti, především Omegu.

Světová jednička v hodinářství, švýcarský Swatch, již prodává klenoty a kožené zboží a v příštím roce by mohl uvést na trh vlastní parfém, řekl prezident společnosti Stephen Urquhart.

"Začali jsme s klenoty, zejména kvůli rozšiřování našich značkových obchodů ve světě," vysvětlil Urquhart. "Chceme zákazníkům nabízet nehodinářské zboží, které ladí s image a profilem Omegy (součástí Swatch Group)," zdůrazňuje.

Zdroj: mam.cz ze dne 11.4.2008



Zobrazené novinky: 551-560
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner