AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 611-620
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Skype chystá první mobil a pokusí se o převrat

23. 10. 2007

Program Skype určený pro internetovou telefonii jistě nemusím sáhodlouze představovat. Přes všechny jeho výhody se jedná o aplikaci, jenž uživatelé používají většinou jen z pohodlí svého domova. Společnost Skype se ovšem chystá odbourat i tuto překážku. Společně s mobilním operátorem 3 již brzy uvede na trh svůj první mobilní telefon pod překvapivým názvem Skypephone. Přístroj bude uveden v zemích, kde působí operátor 3, tedy v Rakousku, Hong Kongu, Indonésii, Austrálii, Dánsku, Itálii, Švédsku a Velké Británii.

Skype rozvířil stojaté vody, již brzy zaútočí na klasické hlasové služby
Mluvčí společnosti Skype Chaim Haas výše popsanou spolupráci potvrdil, dokonce by volání zdarma po internetu měly podporovat i upravené telefony z nabídky operátora. „Trojka“ obsluhuje po celém světě více než 10 milionů zákazníků, z toho třetinu v Anglii. Komunikační program Skype využívá neuvěřitelných 246 milionů zákazníků, z toho 10 milionů právě v tuto chvíli. Toto řešení je jistě nevítanou konkurencí běžným hlasovým službám, ale dle mého názoru je velkým příslibem do budoucnosti.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 23.10.2007


Internetový telefon pro podnikovou sféru soutěží o Kříšťálový disk

23. 10. 2007

Na Invexu tento telefon vystavuje firma Joyce ČR, dovozce značek WELL a ASUS. VoIP telefon WELL YV3 je přihlášen do soutěže o Kříšťálový disk především díky své jedinečné funkci ENUM a najdete ho v pavilonu G1.

ENUM (Telephone Number Mapping) totiž umožňuje uživatelům výrazně ušetřit v běžném telefonním styku. Má-li uživatel IP telefon s podporou této funkce, může uskutečňovat své hovory na čísla v libovolné síti po celé trase hovoru až k volanému účastníkovi prostřednictvím internetu, tedy zdarma.

Telefon podporuje až tři nezávislé účty a dva volací kanály. Uživatel tak může snadno zvolit správného poskytovatele vzhledem k plánovanému hovoru a ještě více snížit své provozní náklady.

Telefon má funkci QoS (ToS/VLAN), která označuje přes něj procházející hlasové pakety, a pokud je v síti zařízení schopné tyto pakety identifikovat, umožní to uživateli upřednostnit VoIP hovory před běžným datovým tokem. To má za následek nižší dobu odezvy a díky tomu eliminaci výpadků v průběhu hovoru.

Peer-to-peer mód podporuje bezplatnou přímou komunikaci mezi různými IP telefony (např. na pobočkách firmy) bez nutnosti mít účet u některého VoIP operátora, a to i v případě propojení firemních poboček VPN tunelem. Podnikatel či firma tak mohou minimalizovat své telekomunikační náklady.

Podpora PoE (Power on Ethernet) umožňuje napájení telefonu přímo z ethernet portu. Jako volitelné příslušenství lze zakoupit síťový napájecí adaptér.

VoIP telefon WELL YV3 je vybaven velkým grafickým podsvíceným displejem, který umožňuje jednoduché ovládání. Má českou lokalizaci displeje i web managementu, atraktivní design a řadu nadstandardních funkcí. Pracuje na protokolu SIPv2 nebo SIPS (tedy šifrovaně). Telefon umožňuje i volání do všech veřejných telefonních sítí.

Zdroj: ihned,cz sekce telekomunikace ze dne 23.10.2007


Nokia zvýšila zisk, pomohly levné telefony

19. 10. 2007

Finský výrobce mobilních telefonů Nokia ve třetím čtvrtletí téměř dvojnásobně zvýšil zisk a překonal jím očekávání všech dotázaných analytiků.

Společnost včera oznámila, že ve čtvrtletí zvýšila zisk na akcii na 0,40 eura z 0,21 eura za stejné období minulého roku.

Nokia prodává nejvíce mobilů mezi světovými výrobci. Zisk jí zajistila zejména obrovská poptávka po levných telefonech na mladých trzích, například v Indii. Analytici v anketě agentury Reuters odhadovali, že Nokia ve třetím čtvrtletí vydělala na akcii 27 až 38 eurocentů.

Světové tržby finské firmě vyskočily o 28 procent na 12,9 miliardy eur. Analytici ale její obrat tipovali na 13,2 miliardy.

Po poledni SELČ se akcie Nokie díky čtvrtletnímu výsledku zvýšily o 6,6 procenta, a vedly si tak lépe než akcie ostatních společností z odvětví. Index emisí evropských dodavatelů vyspělých technologií měl v tu dobu zisk 1,8 procenta.

Nokia ve čtvrtletí prodala 112 milionů mobilních telefonů. Je to zhruba tolik, kolik prodávají její tři nejbližší rivalové dohromady. Podnik proto odhaduje svůj podíl na světovém trhu na 39 procent, a to podobně jako analytici. Průměr jejich odhadů byl 38,9 procenta.

Finský výrobce má silnou pozici na takzvaných mladých trzích včetně Číny a Indie a usilovně si ji hájí.

Průměrná prodejní cena za telefon Nokie ve třetím čtvrtletí klesla na 82 eur (2250 korun) z 90 eur za druhé čtvrtletí roku. Dotázaní analytici odhadovali, že cena klesla jen o jedno euro, napsala v této souvislosti agentura Reuters.

Zdroj: ihned.cz sekce Podniky a Trhy ze dne 19.10.2007


Zisk Sony Ericsson klesá spolu s cenami telefonů

11. 10. 2007

Společnosti za poslední čtvrtletí klesl zisk, i když se její telefony více prodávaly.

Výrobce mobilních telefonů, společnost Sony Ericsson Mobile Communications AB, oznámila, že jí ve třetím čtvrtletí letošního roku klesl čistý zisk z loňských 298 milionů na 267 milionů eur (7,3 miliardy Kč). Pokles podle prohlášení společnosti vyvolalo snížení průměrné ceny mobilních telefonů. Přitom počet prodaných kusů naopak vzrostl.

Průměrná cena telefonů se v období od července do září snížila ze 125 eur v předchozím čtvrtletí na 120 eur. Ve stejném období loňského roku telefony průměrně stály dokonce 147 eur. Firma dále uvádí, že i její drahé modely, jako jsou chytrý telefon P1 a úzký telefon Walkman W580, se velmi dobře prodávaly, ale jejich prodeje přece jen nebyly tak vysoké, aby vyrovnaly pokles průměrné ceny.

Tržby se zvýšily o téměř sedm procent, na 3,1 miliardy eur. Sony Ericsson dodal ve třetím čtvrtletí na trh 25,9 milionu telefonů, což meziročně znamená nárůst o 31 procent. Společnosti se dařilo na všech trzích, včetně hlavních trhů v Evropě, Severní a Latinské Americe.

Čtvrtý největší výrobce mobilních telefonů na světě, Sony Ericsson, vznikl v roce 2001 jako společný podnik švédské firmy Telefon AB LM Ericsson a japonské společnosti Sony. V nejbližší době dojde ve společnosti k předem avizovaným změnám. Dosavadní prezident, Miles Flint (54), na konci října z osobních důvodů odstoupí. Ve funkci ho nahradí Hideki Komijama (64). Flint, který se stal prezidentem společnosti v roce 2004 a pomohl ji přivést do zisku, zůstane až do konce roku poradcem Komijamy.

Zdroj: ihned.cz sekce Informační technologie ze dne 11.10.2007


Nokia chce být jedničkou i v navigaci

04. 10. 2007

Handelsblatt

I když se to zprvu vůbec nezdá, Olli-Pekka Kallasvuo moc dobře ví, jak si získat pozornost svého partnera. "Jsme internetová společnost," vypálí 54letý šéf největšího světového výrobce mobilů, firmy Nokia. Internetová společnost?, diví se ostatní. Přesně s takovým údivem ale Kallasvuo počítá a hned odhalí překvapení další: "Považujeme se za poskytovatele služeb a chceme přikupovat další know-how". Z přístroje, s nímž se donedávna dalo jen telefonovat, by se tak podle něj měl stát nepostradatelný aparát provázející nás celý den.

Fakt, že umí dobře "nakupovat", zdrženlivý Fin již několikrát prokázal. Když vloni počátkem června nastupoval do vedení firmy, neměla Nokia s internetem příliš mnoho společného. O patnáct měsíců později se situace má zcela jinak. K Nokii najednou patří Loudeye, společnost zabývající se stahováním hudby z internetu, Enpocket, specialista na reklamu přes mobily, či Gate 5, firma vyvíjející navigační software. Vrcholem pak počátkem tohoto týdne byla akvizice amerického Navtequ, vedoucí světové společnosti ve výrobě digitálních map, v hodnotě 5,7 miliardy eur.

Záměr rozšířit portfolio s odstupem největší a nejdůležitější finské firmy a více ji směrovat na internet, Kallasvuo oznámil již při svém nástupu do funkce. Dle jeho názoru tato oblast skýtá velký potenciál. Manažer tak očividně počítá s tím, že za pár let všichni budeme bez orientace bloudit městy a hledat pomůcku, jak najít tu správnou cestu. První přístroje Nokia, které mají satelitní navigační funkci, jsou již na trhu, do konce roku chce mít koncern v nabídce nejméně deset takových GPS-telefonů.

Na jednu stranu sice někteří tvrdí, že akvizice byla příliš drahá, na druhou stranu ale leccos svědčí o tom, že by vše mohlo skončit dobře. Nokia má jednak dost peněz na to, aby takovou akvizici mohla v klidu "strávit", a navíc je většina odborníků přesvědčena o tom, že má akvizice smysl. V neposlední řadě je ale Nokia také gigant, který je s podílem ve výši 38 procent s odstupem jasná jednička na trhu, která ročně prodá zhruba 500 milionů přístrojů. S takovým postavením se dobře dají prosadit i nové trendy.

Na investice do nových oblastí ale nadšený tenista a golfista Kallasvuo nepřišel sám. "V této branži se plánuje dlouhodobě," vysvětluje Helena Nordman-Knutsonová, renomovaná analytička Öhman Equities ve Stockholmu. Manažer, který je u Nokie od roku 1980, tak podle ní profitoval také z vizí svého charizmatického předchůdce Jormy Ollily. "Kallasvuo má ale také dobrý čich na nové trendy," dodává Nordman-Knutsonová.

S tímto portfoliem se ale mění také prostředí, v němž Nokia pracuje. Zatímco dříve byli její hlavní konkurenti výrobci mobilů Motorola, Sony Ericsson či Samsung, dnes jsou jimi společnosti jako Apple, Canon či Dell. Kromě telefonů je tak finský koncern také největší výrobce MP3 přehrávačů a digitálních kamer. A pokud Kallasvuův plán vyjde, bude brzy jednička i v navigaci.

Manažer s úzkými rty si ale musí dát pozor, aby si s novými aktivitami proti sobě nepoštval mobilní operátory, kteří jsou jeho nejdůležitějšími zákazníky. V oblastech, jako je navigace, download hudby či her, se totiž snaží prosadit částečně i oni a Nokia by jim tak mohla vzít část příjmů.

Kallasvuo je ale zatím v klidu. "Ne, provozovatele se na nás nezlobí," tvrdí. "Naopak se někteří z nich na nás dokonce obraceli, zda bychom nemohli něco takového zavést," dodává.

Zdroj: ihned.cz sekce Informační technologie ze dne 4.10.2007


Nokia oficiálně nejhodnotnější značkou Evropy

19. 09. 2007

Více než tři tisícovky firem ze čtyřiadvaceti zemí světa se zúčastnilo studie eurobrand2007 Institutu pro evropské značky. Jejím cílem bylo nalézt firmu, která na evropském kontinentě vytváří největší hodnoty. Tou se, k překvapení mnohých a očekávání dalších, stala společnost Nokia, největší výrobce mobilních telefonů na světě.

Oblast telekomunikací ostatně čelním příčkám žebříčku dominovala. Těsně pod „bednou“ se umístila španělská Telefónica O2, na pátém místě za ní Vodafone, na sedmém Deutsche Telekom provozující mj. mobilní síť T-Mobile a na devátém firma France Télécom stojící v pozadí mobilního operátora Orange.

První padesátku umístěných firem včetně jejich hodnoty a sektorového zařazení najdete na oficiálních stránkách European Brand Institute.

Zdroj: digitalne.cz ze dne 19.9.2007


Počet uživatelů mobilů v ČR v pololetí stoupl na 12,56 milionu

19. 08. 2007

Na sto obyvatel tak připadalo téměř 123 mobilních telefonních čísel, což je o osm čísel více než loni.

Počet zákazníků mobilních operátorů se v pololetí meziročně zvýšil o 6,7 procenta na 12,56 milionu. Vyplývá to z údajů operátorů.

Nejvíce se letos dařilo společnosti T-Mobile, která jako jediná na trhu překonala pětimilionovou hranici. Za prvních šest měsíců firma zvýšila počet klientů o 91.000 na 5,14 milionu. Druhá Telefónica O2 získala zhruba 30.000 nových klientů a zvýšila tak jejich počet na 4,89 milionu. Nejmladší Vodafone zvýšil počet klientů o 112.000 na 2,53 milionu.

Na stále více nasyceném tuzemském trhu se operátoři snaží nejen oslovit okrajové zákaznické skupiny, jako jsou děti nebo senioři, ale i udržet si nynější klienty. "Pro udržení stávajících zákazníků se snažíme i nadále aktivně reagovat na trendy současného telekomunikačního trhu v ČR, zejména v oblastech vysokorychlostního připojení k internetu, datových služeb, služeb s přidanou hodnotou a konvergentních produktů," uvedl mluvčí Telefóniky Martin Žabka.

Jedničkou ve výši tržeb byla v pololetí Telefónica O2, která zvýšila výnosy z mobilního segmentu o 5,5 procenta na 15,7 miliardy korun. T-Mobile rostl rychleji a zvýšil tržby o o 8,3 procenta na 15,4 miliardy korun. Vodafone tržby nezveřejnil a uvádí jen průměrný měsíční výnos na zákazníka. Ten byl 635 korun, zatímco Telefónica od jednoho zákazníka získala 510 korun a T-Mobile 484 korun měsíčně

Zdroj: ihned.cz sekce Mobilní komunikace ze dne 19.8.2007


Baterie z papíru má budoucnost

15. 08. 2007

Flexibilní papírové baterie mohou splnit požadavky na dodávku energie pro zařízení příští generace

Tým vědců prý vyvinul zdroj energie blízké budoucnosti. Jedná se o papírové baterie, které mají rozměry poštovní známky. Informovala o tom BBC. Konstruktéři vyrobili první vzorek baterie, který poskytuje napětí 2,3 voltu, což prý stačí pro napájení malého světla. Následovat by měly pokročilejší produkty, které budou schopné napájet například automobily. Profesor Robert Linhardt z Rensselaer Polytechnic Institute prohlásil, že se jedná o objev, který ovlivní uchovávání energie v budoucnosti.

Tým vytvořil papírovou baterii, které uchovává energii na stejném proncipu jako běžné baterie. Navíc může mít až dvojnásobnou kapacitu. Běžná baterie obsahuje několik různých částí, novinka je integruje do jednotné struktury, což přináší větší energetickou účinnost. Vývoj je prováděn v Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS).

Podle Linhardta se dají staré a nové technologie výroby baterií přirovnat k starým elektronkovým televizorům a moderním LCD obrazovkám, takový je mezi nimi rozdíl. Reakční čas, energetické ztráty, spolupráce komponentů - to vše je novou technologií řešeno daleko lépe a efektivněji. Když je energie přenášena z jedné komponety do druhé, obvykle dochází ke ztrátám energie, intergrovaná papírová baterie ale tyto ztráty eliminuje.

Baterie obsahuje uhlíková nanovlákna, okolo milionu na centimetr, která slouží jako elektrody. Nanovlákna jsou vložena do papíru napuštěného elektrolytem. Baterie je velmi flexibilní, funguje i přehnutá nebo ustřížená. Profesor Linhardt říká, že zvýšit výstupní energii bude jednoduché. Když se spojí 500 baterií dohromady, pětsetkrát se zvýší napětí. Lze tedy velmi jednoduše připravit baterii s potřebným napětím. Novinka se skládá hlavně z papíru a uhlíku, nezbude po ní tedy žádný toxický odpad, což ocení hlavně příznivci šetrného přístupu k životnímu prostředí.

Profesor Daniel Sperling z University of California ovšem o možnostech novinky pochybuje. Baterie jsou podle něho neustále vylepšované, ale uchování energie je podle něho složitý proces. Například k použití v automobilovém průmyslu se staví pesimisticky a říká, že paliva, jako je benzín nebo nafta budou využívána stále, že je podobné objevy nemohou nahradit.

Sám profesor Linhardt tvrdí, že představený prototyp má stále daleko ke komerčnímu použití. Nicméne je podle něho reálné, aby papírové baterie v budoucnu zásobovaly energií automobily. To v případě, že se podaří vyrobit papírovou baterii o rozměru novin. Další nevýhodou novinky je zatím vysoká cena uhlíkových nanovláken, čímž se papírová baterie stává neefektivní. Zajímavé je, že papírové baterie by mohly být vyráběny na tiskařských strojích podobných těm, které tisknou noviny.

Zdroj: ihned.cz sekce Počítače, Technika ze dne 15.8.2007 (Jan Handl)


Baterie v mobilech Nokia se mohou přehřívat

14. 08. 2007

Společnost Nokia dnes varovala před možností přehřátí baterií v jejích mobilních telefonech. Vadné baterie budou zákazníkům vyměněny zdarma

Nokia oznámila, že se vada týká 46 milionů baterií, které svým zákazníkům bezplatně vymění. Jedná se o baterie značky Nokia, typu BL-5C. Byly vyrobeny mezi prosincem 2005 a listopadem 2006 japonským koncernem Matsushita.

Přehřátí baterie je vyvoláno zkratem při jejím nabíjení. Baterie se poté uvolní. Vyskytly se zatím stovky takových případů, ke zranění prý nedošlo. Podle vyjádření Matsuschity vadu zavinila blíže nespecifikovaná "komplikace při výrobě". Jak si obě firmy rozdělí náklady na výměnu baterií, není zatím jasné.

Šárka Baronová, marketingová ředitelka společnosti Nokia pro Českou republiku, Polsko a Slovenskou republiku nás informovala o tom, jak by měli postupovat čeští zákazníci Nokie. Zákazníci by měli navštívit webovou stranku www.nokia.com/batteryreplacement. Tato stránka bude brzy k dispozici nejen v anglickém, ale také v českém, polském a slovenském jazyce. Zde mohou zákaznici do formuláře vložit identifikační číslo své baterie a budou okamžitě informováni, zda jejich baterie patří do série vyrobené společností Matsushita mezi prosincem 2005 a listopadem 2006.

V případě, že baterie do této série patří, si může zákazník automaticky objednat výměnu baterie vyplněním svých kontaktních detailů buď přímo ve webovem rozhraní, nebo s pomocí místniho Nokia Call Centra (+420 841 166 542 pro Českou republiku, +421 850 166 542 pro Slovenskou republiku). Zároveň odsouhlasí zaslání původní baterie zpět společnosti Nokia. Nová baterie mu bude osobně doručena kurýrní službou co nejdříve. Kurýrní službě zákazník po převzetí nové baterie předá baterii původní. Obě transakce budou provedeny zdarma.

Zdroj: ihned.cz sekce Mobilní komunikace ze dne 14.8.2007 (Jan Mittelbach)


Polský řidič autobusu poslal ze služebního mobilu 38 000 textovek. Dostal padáka

01. 08. 2007

Autobusový řidič ze severozápadu sousedního Polska si usmyslil za každou cenu vyhrát jackpot v tamní SMS soutěži. Každý den však ze služebního mobilu odeslal takové množství zpráv, že od svého zaměstnavatele dostal výpověď.

Leszek Wojcik, který pracoval ve městě Slupsk na severozápadě Polska jako řidič městských autobusů, už zřejmě přestal být spokojený s částkami na svých výplatních páskách, a tak se rozhodl vylepšit svou finanční situaci výhrou v poměrně populární soutěži. Hlavní cenu představovalo sto tisíc zlotých (v přepočtu asi 700 tisíc českých korun).

Wojcik si dosáhnutí jackpotu předsevzal velmi vážně. Ačkoliv byl jeho povolený měsíční limit služebního telefonu pouze 15 zlotých, odeslal odhodlaný hráč celkem 38 000 SMS v ceně 94 tisíc zlotých. I přestože se hlavní výhra téměř rovnala částce, za kterou byly všechny textovky odeslány, pokračoval polský řidič prakticky bez přestávky - každodenně „vyťukal" v průměru 1 200 zpráv, přičemž každá byla zpoplatněna částkou 2,40 zlotých (necelých 20 českých korun).

„Kdybych byl vyhrál, koupil bych si druhé auto," odpověděl na dotaz televize TVN24 Leszek Wojcik, jehož měsíční účet za firemní telefon nemile překvapil jeho nadřízené do takové míry, že mu dali výpověď. „A co z toho mám? Jsem teď bez práce," dodal zklamaně.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 1.8.2007



Zobrazené novinky: 611-620
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner