AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 501-505
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Italové vytáhli do boje za nižší ceny. Pomocí SMS

10. 08. 2008

Rostoucí ceny potravin dělají vrásky lidem všude na světě. V Itálii už ale hamižným obchodníkům pšenka nepokvete.

Italská vláda vytáhla do boje proti předraženým potravinám a dala občanům možnost ověřit si cenu domácí produkce prostřednictvím SMS. Vysoké ceny jsou totiž často způsobeny nejen zvyšujícími se výrobními náklady, ale také hamižností mnohých obchodníků, kteří se na výše uvedené důvody s oblibou vymlouvají. V některých zemích lidé proti vysokým cenám protestovali. V jiných zemích jako jsou například Mexiko, Indie nebo Egypt vedlo zdražování dokonce k nepokojům, což jasně ukazuje, že zdražování představuje pro mnoho lidí nemalý problém. Italové ovšem nyní dostali novou možnost jak si ověřit, zda si jejich prodejce neúčtuje přemrštěné ceny. Mohou totiž využít nové bezplatné služby zavedené ministerstvem zemědělství a asociací na obranu spotřebitelů a během pár okamžiků se rozhodnout zda koupit, smlouvat a nebo jednoduše „jít o dům dál“.

Celosvětově roztočená inflační spirála totiž vyvolává u řady lidí pocit, že by nebylo na škodu zjistit, jakou marži si na prodávaném zboží účtuje obchodník. Italský systém v tomto směru funguje velmi snadno a využívá k tomu něco, co má úplně každý – mobilní telefon. Zákazníkovy tak stačí odeslat SMS s názvem vybrané komodity a obratem obdrží zprávu s přiměřenou cenou. Textovky se posílají na speciální číslo, přičemž pro lepší orientaci rozdělily úřady celý stát na severní, jižní a prostřední část. Systém zkoušeli také reportéři BBC, jmenovitě Emma Wallis, která se vydala investigativně zjistit, kolik stojí kilogram cherry rajčat. Zjistila, že velkoobchodní cena činí pouhých 69 eurocentů (16,70 Kč), zatímco maloobchodní cena činila na severu 2,9 euro, ve střední části země 2,8 euro a na jihu 1,85 euro.


Jedna SMS a Italové hned vědí zda je jejich trhovec nešidí.

A aby toho nebylo málo, zaměřila se ještě na cenu obyčejných rajských jablíček, která velkoobchodníci prodávají za 0,62 eura. Na trhu ovšem koneční spotřebitelé najdou ceny docela jiné, 2,15 euro na severu, 1,85 euro v centrální Itálii a nejméně jedno a půl euro na jihu země. Nejhůře jsou na tom ale samotní zemědělci, ti totiž od velkoobchodníků dostávají směšných 22 eurocentů za kilogram rajčat. Luca Di Maio z římské federace spotřebitelů dodává, že na trhu existuje mnoho obchodníků s často poměrně odlišnými cenami a vysvětluje, že systém cenové kontroly by měl pomoci zákazníkům pochopit a porozumět dynamice cenové tvorby na trhu a před rozhodnutím o koupi mu poskytnout co nejvíce informací. „Jsme na volném trhu a zákazníci by měli mít možnost koupit, či nekoupit, anebo se porozhlédnout jinde po lepších cenách“, dodává.

Emma Wallis také vyrazila do ulic Říma zjišťovat, zda spotřebitelé o možnosti zkontrolovat si ceny vědí. „Slyšela jsem o tom při čekání ve frontě a myslím si, že je to skvělý nápad“, odpovídá jedna z oslovených žen a dodává, že každý si určuje ceny jak se mu zlíbí. „Například když vyrazím sem na trh, mají zde cukety za dvě eura, za 2,5 eura i za 1,5 eura, nikdy nevíte které si vybrat“, stěžuje si. Jiná italská hospodyňka by zase o novou službu měla zájem jen v určitých případech. „Nakupuji velice rychle, ale snažím se alespoň zběžně kontrolovat ceny. Věřím, že tohle nemůže vydržet dlouho, tak bych SMSkovou kontrolu cen snad ani nepotřebovala“, říká. Podle Toma Standagea, redaktora ekonomického magazínu, je trh více efektivní, když mají jednotlivé subjekty více informací.

„Když jste v supermarketu a vidíte tam cenu rajčat, přičemž je to jediná informace kterou máte, nemáte vůbec důvod přemýšlet zda je koupit či nekoupit“, říká. Dále vysvětluje, že nabídka a poptávka se nejlépe vyrovnává pokud jsou zákazníci schopni srovnávat rozdílné ceny u různých prodejců, což je něco čemuž by textovkový servis a další informační zdroje měli napomoct. „Existují dokonce aplikace, které umožní přečíst čárový kód pomocí mobilního telefonu a následně vám vyhledají za kolik stejné zboží prodávají internetoví obchodníci“, říká a dodává: „A když je cena příliš vysoká, lidé půjdou jinam a obchodník bude nucen zlevnit.“ Mnoho analytiků to s cenami potravin ovšem moc růžově nevidí a predikují, že vysoké ceny se udrží i nadále. Italští spotřebitelé tak jako jedni z mála mohou doufat, že na tržnici, kde nakupují, najdou opravdu ty nejlepší ceny.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 10.08.2008


Nový iPhone 3G dostanou Češi už 22. srpna

06. 08. 2008

Všichni tuzemští mobilní operátoři začnou nabízet multimediální mobil iPhone 3G od firmy Apple 22. srpna, tedy měsíc a deset dní po prvním uvedení přístroje v USA a dalších 20 zemích.

iPhone ve stejný den nabídnou O2, T-Mobile i Vodafone. Cenu zatím firmy nezveřejnily.

Vysokorychlostní datové přenosy prostřednictvím sítě třetí generace však umožní jen O2. "Jsme jediný provozovatel 3G sítě na českém trhu," zmínil při vstupu nového iPhonu na český trh Salvador Anglada, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Telefónica O2 Czech Republic. "Naši zákazníci tak mohou exkluzivně a plně využívat všech funkcionalit, které iPhone 3G umožňuje," dodal.

T-Mobile a Vodafone nabídnou data prostřednictvím pomalejší technologie EDGE.

Telefónica iPhone 3G nabídne ve značkových prodejnách a firemním zákazníkům prostřednictvím obchodních partnerů. Stejně tak T-Mobile, který bude telefon nabízet jak za základní cenu, tak i v Twist sadě nebo za zvýhodněnou cenu k jakémukoli tarifu.

Telefon bude k mání i u Vodafonu. "Nový iPhone nabídneme 22. srpna všem zákazníkům bez nutnosti podpisu písemné smlouvy," říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí Vodafonu.

Čeští mobilní operátoři už zřídily kvůli iPhonu speciální internetové stránky.

Nová generace iPhonu v sobě kromě telefonu skrývá přehrávač hudby a videa a umožňuje surfování po internetu dvojnásobnou rychlostí oproti předchozí verzi. Telefon má rovněž zabudovanou navigaci GPS.

Apple prodala první víkend po uvedení nového modelu jeden milion přístrojů iPhone 3G.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 6.8.2008


Americký student vynalezl kabelku, která dobíjí mobily

06. 08. 2008

Americký student vynalezl kabelku, která s využitím sluneční energie umožní dobíjení mobilních telefonů a další drobné elektroniky. Informuje o tom britský deník The Daily Telegraph. Osobní zavazadlo s názvem Power Purse za pomoci malých solárních destiček na svém povrchu využívá slunečních paprsků, které mění na elektrickou energii.

Energie se kumuluje v bateriích uvnitř kabelky, k nimž je možné se připojit přes USB rozhraní. Student Joe Hynek z Iowské státní univerzity dobíjecí kabelku vymyslel v rámci školní soutěže. Jeho vynález vítají především ekologicky uvědomělí módní nadšenci.

"Spustí se to pokaždé, když uživatel chodí venku. Lidem se to velmi líbí, protože to vyjadřuje ekologická a environmentální témata, zatímco se dobíjí váš mobil nebo iPod," uvedl devětadvacetiletý student Hynek.

K dobití mobilu je zapotřebí dvou hodin slunečního záření. Dobíječky je možné využít i pro další menší spotřebiče, jako jsou videokamery či osobní organizéry. Plně nabitá baterie by podle Hynka měla vydržet zhruba měsíc. Power Purse lze dobíjet i na okenním parapetu a je odolná proti poškrábání a proražení.

"Všechny drátky jsou kryty," dodal Hynek. Podle něj může uživatel po příchodu do práce položit kabelku na okenní parapet a nechat ji "pracovat". Dobíjecí kabelka by měla stát kolem 150 dolarů (2 300 korun) a měla by se začít prodávat na internetu na konci tohoto roku.

Zdroj: novinky.cz ze dne 6.8.08


Analýza: Nokia celosvětově zlevňuje, konkurence tlačí

02. 08. 2008

Nokia je světová jednočka, ale nehodlá usnout na vavřínech. Tlak mířený zejména z Koreje potěší koupěchtivé...

Největší výrobce mobilů na světě přistoupil k hromadnému celosvětovému snižování cen svých výrobků. Nokia tak reaguje na vývoj trhu, jenž po druhém čtvrtletí 2008 ukázal razantní vzestup konkurence, zejména v podobě korejských značek.

Všichni výrobci obecně čelí drsnému souboji o podíly na trhu a s tím souvisejícími tlak na ceny směrem dolů. Ty mají zároveň zastavit nebo alespoň zpomalit propad prodejních čísel hlavně v Evropě a Spojených státech, kde jsou trhy pod tlakem zpomalujících ekonomik. Nokia zahájila globální zlevňování deseti procent svého portfolia a zaměřila se přitom hlavně na multimediální a hudební telefony. Další, ale už ne tak významné slevy potkají celý sortiment. Největší propad zaznamenal loňský multimediální smartphone N81 8GB a předposlední generace hudebních mobilů XpressMusic 5310 a 5610.

Cenová politika Nokie, která aktuálně se svými přístroji kontroluje 41 procent trhu, bude mít rázný dopad na už tak dost paběrkující konkurenci. Nejvíce to pocítí Sony Ericsson, jemuž se sice v rámci Evropy daří s Finy držet krok, ale v ostatních částech světa nevykazuje zdaleka tak dobrá čísla. Konfrontace hudebních Walkmanů a zlevňující rodiny XpressMusic může být pro švédsko-japonské konsorcium drtivá.

To dokazují i slova ředitel společnosti CCS Insight, zabývající se průzkumem trhů, Bena Wooda: „Nokia byla vždy velkým taktikem v určování cen. Dokáže si ohlídat všechny segmenty trhu a umí využít každý přešlap konkurence ve svůj prospěch.“ Woodova slova dokazuje nedávno představená řada Supernova. Na první pohled se tváří jako série stylových telefonů, ale zejména svou hudební výbavou představuje skrytě přímou konkurenci pro Walkmany.

Těžké časy Motoroly a Sony Ericssonu.

Ve druhém čtvrtletí letošního roku nevykázal Sony Ericsson prakticky žádné zisky a oznámil plánované zrušení až dvou tisíc pracovních míst. Zbytek roku tedy nebude pro výrobce hudebních Walkmanů a fotomobilů Cybershot vůbec jednoduchý. Podobně je na tom Motorola. Ta si sice zuby nehty udržela třetí místo na trhu, ale je pravděpodobné, že v následujícím čtvrtletí podlehne korejskému náporu ze strany LG. Americký výrobce se topí ve ztrátě od doby, co spotřebitelé ztratili zájem o jeho Razr.

Naději ale dává analytik Neil Mawston, který tvrdí, že Motorola by se mohla vrátit do černých čísel příští rok, pokud ovšem bude schopna snížit výrobní náklady a oživit svou produktovou nabídku. Prvního zachránce potápějící se lodi spatřuje v pětimegapixelovém fotomobilu MotoZine ZN5, vyvinutém ve spolupráci se společností Kodak.

Nokia zvýšila svůj podíl na trhu proti minulému kvartálu o jedno procento díky expanzi na rozvíjející se mobilní trhy. Největší boom zaznamenala v Indii a v zemích jihovýchodní Asie, kde si vydobyla dominantní pozici. Motorola zkouší něco podobného v Latinské Americe. Její podíl však i přesto klesl na 9,4 procent, Sony Ericssonu připadá po druhém čtvrtletí výsek z koláče 8,2 procenta.

Nyní se nabízí otázka, kde pramení úspěch obou korejských výrobců. LG i Samsung zaznamenali rapidní růst v prodejnosti a příliš je netrápí ani ekonomická recese evropské a zejména americké ekonomiky. Hlavní důvody jsou dva. Korejští výrobci se vydali cestou těsné spolupráce s největšími světovými operátory. Výhradně pro ně potom produkují přístroje, které nenabídnou nikomu jinému. Typickým příkladem je dotykový mobil Samsung Instinct brandovaný pro amerického giganta Verizon.

Směnné kurzy ku pomoci.

Druhým faktorem, který hraje Korejcům do karet, je jejich slabá domácí měna won. Daří se exportu a výrobky za nižší ceny jsou více konkurenceschopné. Tržní podíl Samsungu vzrostl na 15,3 procent, LG těsně nestačilo na třetí Motorolu a skončilo čtvrté s 9,3 procenta.

Nejlépe na boj s Nokií jsou tak připraveni právě korejští výrobci, jejichž zisky vzrostly proti prvnímu čtvrtletí o více než 14 procent. Nokii nestačily příjmy z rozvojových trhů, aby zabránila poklesu tržeb o 20,3 procenta.

Výsledky naznačují, že Nokia bude muset v budoucnu tvrdě obhajovat svou pozici světové jedničky. Už dnes ji Samsung poráží svým nejvybavenějším 8Mpx smartphonem Innov8, vítězí i ve větší pružnosti a kratších prodlevách od představení nových modelů do následného uvedení na trh.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 2.8.2008


Druhé čtvrtletí 2008: Motorola drží třetí místo

01. 08. 2008

Motorola se prvně od roku 2006 nezhoršila, Sony Ericsson prožil ztrátové čtvrtletí. Oba svedli s LG tuhý boj o třetí místo na trhu.

Z vývojového grafu tržních podílů, je patrné, že vývoj už nějakou dobu směřuje k situaci, kdy si to spolu tři výrobci rozdají o třetí místo na mobilním trhu. A právě v uplynulém čtvrtletí svedli první tuhý boj, ze kterého kupodivu vyšla bez větší újmy Motorola, ze svých 9% téměř neztratila a zubynehty si drží třetí místo na trhu. Celkem se prodalo 303 milionů mobilů, zvedl se podíl Nokie, Sony Ericssonu a LG, mírně si pohoršil Samsung. Ten ale může být spokojen, po stránce tržeb je na tom výborně a spolu s LG jsou to jediní výrobci z velké pětky, kterým se meziročně tržby zvýšily.

Tržní podíl výrobců po druhém čtvrtletí 2008:

Nokia

Nokia prodala velmi slušné množství telefonů, dokonce takové, že ji to vyneslo nejvyšší podíl na trhu, co kdy měla. Jenže na tržbách to opět není znát. Má to dva důvody - dlouhodobý trend na mobilním trhu, kdy se čím dál lépe prodávají levnější telefony, a slábnoucí Euro. Prodalo se 10 milionů telefonů Nseries a 2 miliony Eseries, což je jen o málo více než loni. Výrobce si ale hodně slibuje od novinek, které se právě začaly prodávat, především od modelů E66, E71 a N78. Nokia také plánuje dobýt severní Ameriku a začít s tím má model 6205, který se začíná prodávat u tamějšího operátora Verizon.

Samsung

Samsung jako jediný výrobce ztratil kus ze svého tržního podílu, ale druhé čtvrtletí u něj bylo slabší i v letech 2005 a 2006. Navíc se mu na rozdíl od ostatních výrobců daří prodávat drahé telefony a tak se výrazně zvýšily jeho tržby. Vysvětluje to růstem prodejů fotomobilů a telefonů pro sítě třetí generace. Také se prodalo víc než milion poměrně drahých modelů Soul. Provozní profit se oproti tomu loňskému dokonce zdvojnásobil, ačkoli měl Samsung zvýšené výdaje na marketing v souvislosti s olympiádou.

Motorola

Relativně dobré zprávy přišly včera od Motoroly - udržela si třetí místo na mobilním trhu, udržela si stejný tržní podíl a její ztráta už není tak hrozivá jako v prvním čtvrtletí. Pravda ale je, že Motorola padala nepřetržitě poslední rok a půl a teď možná dorazila na pomyslné dno. Od dalšího zhoršení výsledků ji zachraňuje dobré postavení ve Spojených státech a v latinské Americe. V obou oblastech proto představila novinky - v USA véčko W755 pro sítě CDMA, dotykové mobily MING s Linuxem a v Brazílii hudební modely řady W. Když už nic jiného, Motorole by současná situace mobilní divize mohla alespoň vylepšit pozici před jejím prodejem, pokud se pro něj rozhodne.

LG

Předpokládalo se, že LG ve druhém čtvrtletí předstihne Motorolu a dostane se mezi výrobci na třetí místo. Aniž by tempo jeho růstu nějak polevilo, oslavy se musí odložit. K triumfu korejskému výrobci totiž scházelo prodat o 400 tisíc mobilů víc. Spokojenost je přesto na místě, LG si nemůže stěžovat na tržby ani na provozní profit, které se meziročně zvýšily o 40%, resp. o 70%. Přispěl k tomu hlavně růst prodejů vlajkových modelů a potvrdilo se, že drahé mobily se v hojném množství prodávají jen tehdy, pokud mají korejskou značku.

Sony Ericsson

I Sony Ericssonu se v posledním čtvrtletí meziročně snížily tržby a podobně jako Nokia to vysvětluje hlavně slabou měnou. Na meziroční pokles počtu prodaných mobilů však žádná taková výmluva není, obzvlášť když se nic podobného výrobci nestalo od jeho vzniku. Ani ztrátové čtvrtletí Sony Ericsson už dlouho nepamatuje, naposled jej potkalo v roce 2003. Navzdory tomu všemu se jeho tržní podíl mírně zvýšil a v závěsu za LG zatím zůstává v souboji o třetí místo na trhu. Jde do něj se sedmi chystanými novinkami včetně osmimegapixelového fotomobilu a dalšími deseti modely, které v půlce roku pustil na trh.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 1.8.2008



Zobrazené novinky: 501-505
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner