AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 526-530
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

iPhone 3G šílenství začíná. Je ale důvod? Ne!

10. 07. 2008

Ve Státech už šílí davy, před obchody se tvoří fronty. Podlesní iPhony 3G se dodávají do obchodů. Je ale nač se těšit?

iPhone 3G už klepe na dveře. V pátek se poprvé oficiálně objeví v prodejích a americké šílenství nabírá na obrátkách. Někteří nadšenci jsou totiž novinky Applu tak nedočkaví, že už týden stanují před Apple Story po celých Spojených státech jen proto, aby mohli stát v pátek pokud možno na co nejpřednějších pozicích v řadě na první modely.

Čím by se měl iPhone 3G chlubit?

- podpora 3G
- přítomnost GPS přijímače
- podpora pro Exchange a Cisco VPN
- displej s úhlopříčkou 3,5''
- kovová tlačítka po bocích
- záda z plastu (bílá nebo černá)
- zaoblenější hrany
- konektor na sluchátka
- údajně vylepšený zvukový výstup
- delší výdrž baterie.

Protože se nový iPhone 3G dostane i do Česka, pojďme si zopakovat, na co se vlastně můžete těšit. K dispozici jsou už i první dojmy zahraničních recenzentů, zabrousíme proto i mezi ně.

3G sítě, největší lákadlo.
Přednostní číslo jedna je, jak už název napovídá, podpora sítí třetí generace. Díky technologii 3G budete moci nejen stahovat data (pokud to mobilní operátor dovolí) rychlostí až 1,4 Mbps, budete moci v jeden okamžik telefonovat a datovat. Už žádné přerušování datových spojení kvůli příchozím SMS nebo hovorům.

Trochu odlišná je také konstrukce telefonu. Zadní strana nového modelu je nově vyvedena v černém plastu. Novinkou je také konektor pro sluchátka. Zatímco doteď jste museli používat taková, která odpovídala konstrukci zařízení od Applu, protože jinak se jack do iPhonu nenatlačil, nová verze už umožní pracovat s jakýmikoliv standardními sluchátky.

Jedna nepříjemná zpráva pro všechny, kdo si brousí zuby na levný Apple iPhone 3G ze Spojených Států za 199 dolarů. Zatímco současnou verzi jste si mohli aktivovat sami doma, bylo tedy možné využít „neoficiálních“ nástrojů na neplacené odblokování, nový iPhone 3G si budete muset aktivovat s tarifem přímo na prodejně Applu nebo AT&T. Proto nepůjde iPhone 3G ani objednat na internetu. Zatím tedy nezbude než čekat, jak to bude v dalších zemích včetně Česka.

Polovičatá navigace.
GPS. Steve Jobs na keynote představující iPhone 3G básnil o možnostech GPS. Ve skutečnosti ale navigace v podání dotykového zázraku není žádnou velkou výhrou. Zatím totiž neexistují žádné navigační aplikace, které byste na iPhonu spustili (i když TomTom už údajně na jedné pracuje). Během cesty tak musíte být neustále připojeni k internetu a stahovat mapy z integrovaného Google Maps.

Další nedostatky GPS odhalují již první recenze předprodejních vzorků. Podle některých autorů je anténa pro snímání GPS natolik malá, že kvůli ní nedokáže telefon se stoprocentní jistotou rozeznat, na jakou stranu jste právě otočeni. Problémy navigace dělala především ve městech. Kapota automobilů a kolemležící výškové budovy prý bránili signálu v kvalitním příjmu a z navigačních funkcí tak zbylo jen pramálo.

Příliš lichotivé nejsou ani zkušenosti s baterií. Největším žroutem jsou podle zahraničních recenzí funkce pro 3G sítě. Pokud si 3G sítě deaktivujete, máte možnost s telefonem vyžít i několik dní. Pokud ale budete celý den fungovat v 3G síti, stahovat, telefonovat a ještě se třeba brouzdat v mapách Google Maps, během jednoho dne jste bez „šťávy“. A velká nevýhoda iPhonu je, že baterii jen tak nevyměníte.

Čím tedy nový iPhone zaujme především? Cenou. Novější model je ještě o sto dolarů levnější než verze předchozí (i když jen v dotované verzi a v součtu společně s dotací nevychází 3G verze zase o tolik výhodněji). Přesto asi nejzajímavější informací nové verze zůstává to, že se objeví oficiálně i v Česku.

Zdroj: digitalne.cz ze dne 10.7.2008


Firmy: bez mobilního e-mailu jsme neefektivní

09. 07. 2008

Proč nabývá mobilní e-mail stále většího významu? Jak dlouho jsou firmy ochotny čekat na e-mailovou odpověď?

Nejdůležitější roli ve firemní komunikaci hraje čas. Alespoň takový je závěr už druhého ročníku průzkumu trhu, který realizoval britský Vodafone. Z něj mimo jiné vyplývá, že třetina místních podniků očekává odpověď na své e-maliové dotazy do dvou hodin, tedy stejně jako tomu bylo minulý rok. Oproti roku 2007 ale stoupl počet podniků, kde mají trpělivost čekat na odpověď jen půl hodiny. Někteří zákazníci pak ztrácí zájem úplně, což dle odhadů pro každou firmu znamená průměrný ušlý příjem ve výši 18 840 liber ročně (555 tisíc korun).

Výzkum rovněž ukázal, že měnící se postoje k e-mailové firemní komunikaci způsobuje především obava z „prošvihnuté“ zakázky a ztráty výdělku, která vyvolává stres a napětí. Zpráva říká, že 36 % pracovníků si je vědomých možné ztráty zakázky, pokud nejsou v dosahu své poštovní schránky a včas neodpoví. U pracovníků, kteří jsou v pohybu pak tento podíl stoupá, v Londýně dokonce až na 48 %.

Ve firemní komunikaci je důležitá rychlost, jako ideální řešení se nabízí BlackBerry
Mark Bond, obchodní ředitel Vodafonu UK pro segment firemních zákazníků říká: „Množství zákazníků využívající mobilní přístup k e-mailu rok od roku stoupá, stal se z něj základní pilíř podnikové zbrojnice. Tento průzkum jasně ukazuje jak se obchod mění a náš přístup k práci se musí změnit s ním.“ V reakci na rostoucí použitelnost a dostupnost mobilního e-mailu Vodafone rozšířil počet tzv. kritických otázek, přičemž odpovědi ukazují rostoucí poptávku po mobilním e-mailu a uvědomění si výhod spočívajících v širším přijetí tohoto systému. Další zajímavé závěry:

Mobilní e-mail pro masy.
42 % všech pracovníků tvrdí, že potřebují mít přístup k elektronické poště a musí být schopni rychle odpovědět, pokud jsou v pracovní době mimo kancelář, jednoduše řečeno udržet kola obchodu v pohybu. Podobně to vnímá i 53 % personalistů, 40 % pracovníků zákaznické podpory a 54 % zaměstnanců finančního sektoru. Jinak v kontaktu i mimo pracovní dobu chce zůstat 30 % dělníků a pracovníků první linie, 40 % středního managementu a 54 % vyššího a top managementu.
58 % zaměstnanců soudí, že v budoucnu budou přístup k mobilnímu e-mailu potřebovat všichni pracovníci. Dvanáct procent si myslí, že tato doba nastala už nyní, přičemž více než jeden z pěti zaměstnavatelů to vidí stejně.

Mobilní e-mail jako antistresové řešení.
Více než třetina (36 %) britských pracujících si je vědoma možné ztráty zakázky, pokud nemají přístup k poště, což způsobuje stres a zmatek na pracovišti, toto číslo stoupá až na 48 % u zaměstnanců v Londýně a na 60 % u pracovníků v oddělení prodeje a marketingu. Stres a napětí bylo taktéž zaznamenáno u dvou třetin všech pracovníků, kteří tráví průměrně polovinu pracovní doby mimo kancelář.
Tři z deseti zaměstnanců trpí stresem, když narazí na plnou poštovní schránku po návratu k počítači do kanceláře. Přičemž tento podíl ještě stoupá u mladých lidí, z nichž navíc 17 % pociťuje nervozitu pokud jsou „offline“.

Kritický je čas.
35 % pracujících si myslí, že absence přístupu k mobilnímu e-mailu vede k mrhání časem (třeba během cestování do práce nebo na služební cestě). Toto číslo se ještě dvojnásobí u pracovníků jako jsou servisní technici, kteří tráví v terénu podstatnou část své pracovní doby.
Průměrný promrhaný čas průměrného pracovního měsíce dosahuje čtyř pracovních dní (31 hodin).

Výzkum byl proveden společností Opinion Matters v období od 25. dubna do 14. května 2008 na reprezentativním vzorku 2 025 respondentů starších 16 let.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 9.7.2008


Šéfa Jablotronu zradily restaurace, založil si vlastní

07. 07. 2008

Z významného tuzemského průmyslníka Dalibora Dědka, jenž vlastní firmu Jablotron, se stal z nouze také restauratér. Důvod? Prý špatná kvalita gastronomických služeb poskytovaná v Jablonci nad Nisou a blízkém okolí.
Na šéfa Jablotronu padali opilí číšníci. Už nebudou.


"Když se v místním nóbl podniku skácel našemu významnému obchodnímu partnerovi opilý číšník do klína, došla mi trpělivost,“ vysvětluje Dědek důvod, proč se rozhodl vstoupit do nového podnikání.

"Dlouho nás trápilo, že v Jablonci nemáme kvalitní, spolehlivou a nekuřáckou restauraci,“ pokračuje Dědek, jehož Jablotron je specialista na zabezpečovací techniku a před čtyřmi lety se stal průkopníkem při výrobě obřích mobilních telefonů.

Poslední kapkou pro rozhodnutí založit vlastní podnik bylo právě extempore s číšníkem v jabloneckém hotelu Petřín. "Řešil jsem to s majitelem. Ten mi řekl, že když tam má významné hosty, raději přiveze úplně jiný personál z Prahy,“ dodává muž, jehož majetek časopis Týden odhaduje na více než dvě miliardy korun.

"Černá díra na peníze"
Jablotron proto před týdnem otevřel vlastní restauraci a hotel Epocha, který se nachází nedaleko Jablonce v Janově nad Nisou. "Zaměřujeme se na kvalitu, první měsíc restauraci zkoušeli jen naši zaměstnanci a po pravdě je to dost bavilo,“ říká Dědek s úsměvem.

Zároveň však začíná poznávat, že gastronomická branže patří k nejtěžšímu podnikání vůbec. "Zatím je to černá díra na peníze. Vůbec jsem netušil, co všechno nová restaurace potřebuje, a dobrý personál jsme museli shánět po celé republice,“ dodává s tím, že je Epocha pravděpodobně jediná restaurace v okolí, která číšníkům neplatí minimální mzdu, ale řádný plat.

"Odmítám prapodivné přelévání hotovosti. Ta branže je sice hrůza, ale zároveň dobrý způsob, jak si čistit hlavu od běžné práce,“ říká Dědek.

Jablotron začal nedávno měnit svou podobu na holding, který zastřešuje pět různých firem. Jeho celkové tržby se pohybují kolem miliardy a půl. Na stejnou sumu byla nedávno oceněna jen jeho zabezpečovací divize.

Zdroj: ekonomika.ihned.cz ze dne 7.7.2008


Šílení Amíci už stojí frontu na 3G iPhone

07. 07. 2008

Američané jsou zase nedočkaví, a přestože se má nový iPhone 3G začít prodávat až v pátek, najdou se lidé, jež si na vytouženou novinku rádi počkají přímo před vlajkovou prodejnou Applu na newyorské páté avenue. Na náměstíčku před Central Parkem tak už dnes stanují desítky lidí čekající na pátek 11. července, kdy se otevřou brány „kostkového“ Apple Store a oni si budou moci jako první odnést domů nový 3G iPhone. Jistá skupinka lidí, kteří o sobě tvrdí, že jsou fanoušci Applu, zaujali své a celkově první místo dokonce už v pátek 4. července (na Den nezávislosti) a pod širým nebem tak stráví celý dlouhý týden. V otevřeném dopise představitelům města, státu a řediteli společnosti Apple tvrdí, že se chtějí pokusit o světový rekord v čekání na koupi jedné věci a jelikož je ona věc Apple iPhone, tak kde jinde by měli čekat než právě ve „Velkém jablku“. Dále říkají, že budou pojídat jablíčka, kterými je budou každodenně zásobovat místní farmáři a zároveň je budou rozdávat ostatním čekatelům.


Sedm dnů a sedm nocí na ulici kvůli iPhone? V Americe klidně...

K pití si prý dají vyhlášenou newyorskou vodu a všechny odpadky včetně těch organických ekologicky zlikvidují. Elektrickou energii získává skupina dvou mužů, jedné ženy a dítěte ze solární nabíječky. V závěru dopisu uvedli také několik svých oblíbených hudebních skladeb. Prostě Američané… Otázkou zůstává, zda jsou opravdu skalními příznivci produktů Applu nebo na sebe jen chtějí upoutat pozornost. Za úvahu stojí také položit si otázku komu je taková publicita prospěšná, odpověď ale nechám na vás. Tak či onak my takové problémy nemáme a jistě ani mít nebudeme. iPhone 3G se u nás objeví až na podzim, za to u všech našich mobilních operátorů. Na závěr ještě stojí za to poznamenat prodejní cenu v USA, která by při uzavření kontraktu s tamějším operátorem AT&T měla činit u 8GB verze 199 dolarů (3 000 Kč) a 299 dolarů (4 500 Kč) za verzi s dvojnásobnou kapacitou (u nás nejméně jednou tolik).

Jinak čekající zákazníky bych asi nepodezříval ze spekulativních nákupů s cílem dalšího prodeje, a to hlavně kvůli přísnějším podmínkám uzavření smlouvy a aktivace přístroje přímo na prodejně. Jen pro připomenutí, za první generace iPhonu se z celkových 6 milionů prodaných kusů prodal zhruba jeden milion mimo Ameriku. Takže šmelině s novým 3G přístrojem, který nabídne navíc hlavně navigaci a právě podporu sítí třetí generace, pšenka nepokvete. Ono to ale zase tak nevadí, oficiálně se postupem času dostane do 70 zemí světa.

Zdroj: iphonemania.mobilmania.cz ze dne 7.7.08


Mobil za volantem může podle testu škodit víc než alkohol

06. 07. 2008

Telefonování za volantem může být pro řidiče nebezpečnější než alkohol, dokonce prý i za použití takzvaných hands free sad.

Naznačuje to výsledek dánského testu osmi řidičů, na němž se podílel deník Ekstra Bladet a motoristická organizace FDM. Test sice nemá vědeckou hodnotu, ale jeho výsledek je podle expertů pro telefonující řidiče námětem k zamyšlení.

Osm řidičů při jedné zkušební jízdě telefonovalo, zatímco při druhé zkušební jízdě před nastartováním motoru požili tři skleničky tvrdého alkoholu, čímž překročili hranici 0,5 promile, která je v Dánsku již trestná.

Při testování v technickém komplexu FDM v Roskilde nedaleko Kodaně pak řidiči při telefonování za jízdy i přes použití hands free zavinili osm dopravních nehod, zatímco při řízení pod vlivem alkoholu "pouze" šest nehod. Zkušební doba byla v obou případech stejná.

"Test sice není vědecky průkazný, ale jeho výsledek by měl otevřít řidičům oči," dodal ke zjištěním šéf motoristické organizace FDM Thomas Möller Thomser.

V České republice se za jízdy telefonovat nesmí. Za takový prohřešek hrozí ztráta tří bodů a bloková pokuta 1000 korun. Řidič se totiž při volání plně nevěnuje řízení a právě nevěnování plné pozornosti jízdě bylo například loni s podílem 18,5 procenta nejčastější příčinou nehod.

Na severu Evropy zatím telefonování za jízdy zakázáno není. Experti ale varují, že řidiči by měli telefonovat, jen pokud skutečně musí, a vyřizovat svá sdělení za nejkratší možnou dobu.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 6.7.2008



Zobrazené novinky: 526-530
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner