AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 726-730
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Myslete na svůj mobil, mrzne stejně jako vy

25. 01. 2006

Současné mrazy nesvědčí mnoha elektronickým zařízením. S problémy se tak mohou setkat uživatelé kapesních počítačů, fotoaparátů nebo mobilních telefonů. Před nízkými teplotami je tak dobré chránit i váš mobil.

Každý majitel automobilu si před příchodem zimy dobře uvědomuje nesnáze spojené s nízkými teplotami. Proto svůj čtyřkolový zázrak s předstihem přezouvá do zimních pneumatik a doplňuje fridex.

V mrazivém počasí ale trpí i veškerá elektronická zařízení. Současné počasí tak netrápí jen nás, ale i naše mobily a MP3 přehrávače.

Nízké teploty se nejčastěji ohlašují snižováním výdrže baterií. Stejně jako každá jiná elektronická součástka, i baterie samotná má od výrobce předepsán teplotní interval, ve kterém by měla pracovat správně.

V obou extrémech, tedy teple či mrazu, se tak chování baterií výrazně mění. Záleží to především na jejich technologii (Ni-Mh, Li-Ion, Li-Pol). V mrazech se zvyšuje odpor elektrolytů a snižuje kapacita. Výdrž baterií mobilních telefonů může negativně ovlivnit už teplota nižší než bod mrazu.

Podle mluvčího Eurotelu Pavla Kaidla by měl provozní a skladovací teploty mobilních telefonů uvádět každý výrobce telefonů. Řada výrobců například zakazuje nabíjet baterie mobilních telefonů při teplotě pod pět stupňů Celsia.

Displej téměř nereaguje
Nejen baterie jsou ale citlivé na nízké teploty. Displeje jsou hned druhé v řadě. Tekuté krystaly, které jsou ve většině případů základním kamenem současných displejů, totiž v nízkých teplotách tuhnou a reakční doba displeje se tak velice zpomaluje.

I zde platí, že čím modernější (a zároveň dražší) technologie, tím větší odolnost vůči okolní teplotě. Například displeje typu OLED zimě odolávají lépe, protože nedisponují žádným tuhnoucím materiálem. I zde je ale nutné počítat s rozumným teplotním intervalem.

Voda je odvěký nepřítel
Největší nebezpečí mnohdy končící i zničením mobilního telefonu je kondenzace vody při rychlém přechodu mezi chladným a teplým prostředím. Především na horách je tak vhodné si dávat velký pozor a mobilní telefon schovat před nevlídným počasím. Zastávka v restauraci poblíž sjezdovky se vám tak nemusí vyplatit.

Ve smyslu navlhnutí elektronických součástí mobilního telefonu je velmi nepříjemnou záležitostí i sníh. I drobné sněžení může do přístroje, na kterém aktuálně píšete krátkou zprávu, vnést nemalou vlhkost a způsobit tak kolaps elektronických systémů.

"Obecně platí, že telefonům vadí časté přecházení z chladného prostředí do teplého," uvedl mluvčí Oskar Vodafone Jakub Hrabovský. V případě, že v přístroji objevíte vodu, měli byste se pokusit sundat výměnné kryty, vyndat baterii a nechat vyschnout při pokojové teplotě.

Mráz ale neškodí jen samotným přístrojům. Například funkčnost SIM karet je dle normy zaručena v rozmezí od nuly do padesáti stupňů. Díky své pozici v telefonu je ale proti okolním podmínkám lépe chráněna. Další nepříjemným prvkem jsou námrazy, které škodí kvalitě signálu na mikrovlnných spojích základnových stanic mobilní sítě.

Chraňte si svůj mobil
Abyste výše popsaným situacím předešli, je nutné dbát na určitá doporučení. Ve velkých mrazech rozhodně přístroj neochrání jen jeho zasunutí do kapsy svrchního oděvu. Nevhodné je také použití tzv. machr šňůrky, která je v tomto počasí snad tou nejnevhodnější metodou nošení mobilního telefonu.

Svůj mobilní telefon byste neměli nechávat ani v zaparkovaném autě či batohu na zádech. Nejvhodnější je zasunutí telefonu do ochranného pouzdra a jeho nošení v náprsní kapse zimní bundy. Na horách je pak vhodné telefon chránit i proti nechtěnému vypadnutí pomocí šňůrky upevněné k oděvu.

Uživatelé, kteří jsou často vystavováni chladným klimatickým podmínkám, mohou sáhnout i po speciálních outdoorových telefonech, které zvládají extrémní podmínky mnohem lépe. Do této skupiny patří například Siemens M65 nebo jeho novější bráška, model M75. I finská Nokia si pro tento segment připravila pár modelů, z nichž nejnovější nese označení 5140i.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 25.1.2006


Opravdu již mají mobil všichni?

24. 01. 2006

Má opravdu každý Čech mobil? A Němec, Ital, Portugalec nebo Švéd? Statistiky tvrdí, že telefony mají všichni včetně nemluvňat a důchodců. Někdo dokonce více než jeden. Jenže tak to není. Operátoři mohou stále líčit na nové zákazníky. Na ty zbývající ale běžné triky platit nebudou.

Již před loňskými Vánoci prohlásil ředitel Eurotelu Salvador Anglada, že v roce 2006 očekává 300 000 nových aktivací SIM karet. Na konci letošního roku by jich tak vycházelo na sto obyvatel 112 kusů.

Podobných závratných výsledků dosahují i jiné evropské země. Podle agentury Strategy Analytics mají nejvíce aktivních karet v Lucembursku, kde je penetrace 160 procent. Následuje Itálie (119 procent), Portugalsko (114 procent) a Švédsko se 112 procenty.

Více jak stoprocentní penetraci mobilů mají ještě v Řecku, Velké Británii, Španělsku, Irsku, Finsku, Rakousku, Nizozemí a Dánsku. Podle výše uvedených údajů by se Česká republika zařadila někam na konec první poloviny žebříčku. Velmi podobného výsledku by dosáhlo i Slovinsko a do klubu nejnáruživějších mobilních telefonistů by se pravděpodobně dostalo i Estonsko a Litva.

Máme více telefonů než Němci
Na první pohled tak můžeme mít radost z toho, že jsme náruživější mobilní telefonisté než Němci, Francouzi, Belgičané, nebo něž i naši sousedé Poláci a Slováci. Jenže pravda bude někde uprostřed. Čísla udávající penetraci aktivních SIM karet v populaci jsou zavádějící.

Pokud by totiž platila absolutně, musel by mít mobil každý kojenec i důchodce a to rozhodně nemají. Podle statistické ročenky za rok 2002 žije v České republice přibližně 600 000 dětí předškolního věku. Lidí v důchodovém věku je pak přes 1,5 milionu. V obou těchto kategoriích je penetrace mobilů mnohem nižší než u lidí v produktivním věku a u školní mládeže.

Jenže trh se zatím nezdá být nasycen. V zemích západní Evropy, podle Strategy Analytics, rostl počet nových registrovaných zákazníků v každém měsíci roku 2005 více, než v předchozím roce. Kdyby byl trh nasycen, tak by počet nových registrací měl spíše klesat a nikoliv růst.

Mobil ale doopravdy nemá pětina lidí
Kvalifikované odhady uvádějí, že mobil nemá minimálně pětina populace, to je v případě České republiky přibližně dva miliony obyvatel. Jenže zhruba stejné množství obyvatel má minimálně dvě aktivní SIM karty a proto je číslo udávající penetraci tak vysoké. Z lidí, kteří mobil nevlastní lze zhruba čtvrtinu až polovinu vyloučit. Kojencům nebude mobil k ničemu a určitá část populace si jej tak jako tak nikdy nepořídí – často díky svému sociálnímu statusu.

Přesto u nás zbývá minimálně milion potenciálních zákazníků, na které mohou operátoři políčit. Jenže se musí snažit, pokud je chtějí získat. Pro určité skupiny zákazníků může být nepřekonatelným problémem stát se klientem některého z operátorů přílišná komplikovanost dostupných mobilů.

Další cíl jsou děti a důchodci
Zde je prostor především pro jednoduché mobily pro děti nebo pro důchodce. Ty druhé má v nabídce například Vodafone pod názvem Vodafone Simply, který by je mohl nabízet i u nás. Dětské mobily pro ty nejmladší zákazníky, kteří třeba ještě neumějí ani čísla, pak nabízí v zahraničí hned několik výrobců.

Někteří lidé, kteří ještě nemají mobil, argumentují, že jim stačí jejich pevná linka. Ty bude velmi těžké přesvědčit, možná pomocí velkého mobilu od Jablotronu, který vypadá jako pevný mobil.

No a některé zákazníky žádný ze současných operátorů nepřesvědčí, ale mohlo by se to povést některému virtuálnímu operátorovi. Třeba v některých zemích západní Evropy se to daří virtuálním operátorům pod značkou některé sítě maloobchodních prodejen. Ty nabízejí nejrůznější bonusy a tak se zákazníkům vyplatí si jejich kartu pořídit.

Letos přijde ještě válka o zákazníky
V současné době se ale můžeme těšit spíš na válku operátorů o stávající zákazníky. Očekává se, že vítr by měl přinést ostrý vstup Vodafone na náš trh, který se očekává od února letošního roku. Pomoci by měla i možnost přenést si stávající číslo k novému operátorovi, zkušenosti ze zemí kde tato služba funguje již delší dobu ale žádné extrémní počty migrujících klientů nepredikují.

Náš tip? Ačkoliv je náš trh výrazně cenově senzitivní, takže lidé stále hledí především na výši účtu, tak jedním z největších lákadel pro získání klienta na svou stranu je nabídka dotovaných telefonů. A pokud bude strategie získávání nových klientů opravdu agresivní, může si leckdo pořídit další SIM kartu do své sbírky a penetrace mobilů tak poroste k závratným výšinám.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 24.1.2006


Mobily neškodí lékařským přístrojům. Sbohem pagery

24. 01. 2006

Mobilní telefony nemají žádný negativní účinek na lékařské přístroje. Vyplývá to ze studie jedné singapurské nemocnice.

Lékaři dříve používali pagery místo mobilních telefonů, protože se báli možného poškození nemocniční techniky.

Celá pětistovka doktorů v nemocnici Tan Tock Seng (TTSH) vyměnilo své pagery za mobilní telefony. Na rozdíl od pageru je možné z textové zprávy získat více přesných informací.

„Taková výměna se udála zatím v jediné nemocnici v jihovýchodní Asii,“ sdělil deníku The Straits Times doktor Choon Hou. „Nemocnice obecně nejsou příliš progresivní v přijímání nových technologií, ale my se tímto krokem chceme trochu pohnout vpřed,“ dodal.

Studie také ukázala, že lékaři stráví průměrně 80 minut za den voláním na čísla z pagerů. Sestry pak tráví denně 40 až 200 minut jen psaním těchto zpráv. Ošetřovatel Abdul Kahar Silony řekl, že dříve stával u telefonu dokud se doktor neozval zpět. „Nyní je to jednodušší pro lékaře i pro nás“, řekl novinám. „A pokud to spěchá, můžeme lékařům zavolat přímo,“dodal ošetřovatel.

Pravidla pro návštěvníky a pacienty zakazující používání mobilních telefonů byla zmírněna na všech odděleních nemocnice. Nyní mohou mobilní telefony používat, pokud se od lékařských zařízení vzdálí minimálně 2 metry.

Nemocnice spolupracuje se společností Nokia a Singapore Telecommunications na dalších možnostech, jak plně využívat mobilní technologie v prostředí zdravotnictví. Doktoři budou například automaticky informováni, jakmile jsou hotovy laboratorní testy. Další nemocnice už také uvažují nad takovouto výměnou pagerů na mobilní telefony.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 24.1.2006


Benq-Siemens má nový web, kde ale hledat starší modely?

23. 01. 2006

Benq-Siemens má nový web. Starší modely ale musíte hledat jinde.

U příležitosti představení nové značky Benq-Siemens připravil výrobce i nový web. Po grafické stránce je zajímavý, ale moc informací zatím nepřináší. V každém případě na něm najdete jen nové modely s výše uvedenou značkou Benq-Siemens. Pokud hledáte informace ke starším telefonům a to včetně aktuálních modelů S75, SL75, nebo SXG75, musíte navštívit jiné stránky. Jako rozcestník můžete použít web Benqmobile, což je název celé nové společnosti. Tento web vypadá jako nedokončený, ale najdete zde odkaz na stránky věnované modelům značky Siemens a naopak odkaz na web pro modely nabízené jen pod značkou Benq. Na web věnovaný jen mobilům pod značkou Siemens se dostanete přímo zadáním adresy www.siemensmobile.com.

Pokud hledáte informace v češtině, je k dispozici zatím jediná stránka a to www.siemens-mobile.cz. Pokud byste zapomněli na pomlčku jako u mezinárodní adresy, dostanete se na jakýsi web kde informace o mobilech Siemens rozhodně nenajdete. K českým informacím o mobilech Siemens se dostanete i z adresy www.siemensmobile.com, češtinu si ale musíte vybrat z nabídky.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 23.1.2006


Esemesky komplikují komunikaci mezi pohlavími

21. 01. 2006

Nutno přiznat, že moderní komunikační technika vtrhla do našich domovů s razancí někdejších ničivých nájezdů loupeživých Avarů. Textové zprávy na mobilu, jakož i elektronická pošta již dávno neslouží jen jako užitečný nouzový doplněk běžné komunikace.

Z ložnice do kuchyně
Obávám se, že není daleko doba, kdy i na to rande budeme chodit s laptopy. Pohodlně se usadíme v útulné kavárničce a namísto žhavých slůvek a pohledů si budeme přes stůl vyměňovat e-maily.

Není to tak dlouho, kdy si mi jedna klientka posteskla, že dostala od manžela esemesku s textem: "Tak co, jak jsi na tom, přijdeš za mnou?" Tu textovku jí posílal z ložnice do kuchyně.

Platí-li v mnoha případech tvrzení o dobrém sluhovi a špatném pánu, pak to pro textové zprávy a elektronickou poštu bude platit minimálně dvojnásob.

Pro věcné předávání informací a operativní domluvu jde o prostředky jistě téměř nedocenitelné. Pro osobnější komunikaci však naopak mnohdy dost zhoubné. Tedy alespoň tam, kde v ní nebrání přílišná vzdálenost.

Bude-li jeden z nás kdesi u protinožců a druhý doma za humny, pak si můžeme alespoň občas za přijatelnou cenu na dálku "popovídat".

Daný typ komunikace bude však vždy v mnohém ochuzený, především v tom, čemu se říká extralingvistické aspekty řeči. Chybí tón řeči, artikulace, ale i gesta a mimika.

Na jednu stranu nemůžeme jeden druhého napadat za to, jak se tváří, na druhou však pouhá slova ponechávají možná až příliš prostoru pro fantazie a jejich svévolné dotváření.

Do toho všeho ještě vstupují i zákonité mezipohlavní rozdíly. Běžný muž dává přednost spíše komunikaci věcné, hlavním cílem je předání potřebných informací.

Emoce versus věcnost
Ženy jsou naopak vnímavější vůči tomu, co jim daná forma komunikace neposkytuje. Tedy gestům, mimice, tónu hlasu, ale i dotekům atp. Čím méně podobných signálů dostávají, tím větší vzniká potřeba si je konstruovat.

Často však dochází spíše ke komunikačním šumům. "Co on měl vlastně na mysli, když tam přičinil na závěr toho ‚smajlíka'? Měl to být milý úsměv, jako že na mne myslí? Nebo ironie, sarkasmus, či dokonce výsměch?"

Už by snad bylo opravdu načase, aby nějaká firma vrhla na trh mobily a e-mailové programy, které by umožňovaly komunikaci pouze s bytostmi téhož pohlaví. Myslím si, že by šly dost na dračku.

Nejen proto, že by pak nemohly být zneužívány jako poslíci mimomanželských vztahů, ale i proto, že bychom si tak asi ušetřili spoustu zbytečného trápení při pokusech o interpretaci sdělovaného.

Zdroj: idnes.cz ze dne 21.1.2006 (PhDr. Petr Šmolka (Poradna pro rodinu))



Zobrazené novinky: 726-730
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner