AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 146-150
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Služby Nokia Reading a Autem offline [MWC 2012]

01. 03. 2012

Navíc Nokia Transport pro hledání spojů a Skype pro VoIP telefonii. Nové služby pro mobilní Windows budou dostupné do konce dubna.

Nokia včera dopoledne představila šestero nových telefonů. Předmětem prezentace však nebyly pouze tyto novinky, finský výrobce totiž představil také nové služby. Jedná se především o služby Nokia Reading a Nokia Transport.

Mimo to byla oznámena také aktualizace Nokia Drive (v ČR Nokia Autem) a uvedení aplikace Skype pro telefony s operačním systémem Windows Phone. V rámci rozšiřování služeb Nokia byl představen „knižní“ hub Nokia Reading.

Aplikace pro čtení (Reading) bude ve svém obsahu integrovat knihy v elektronické podobě, novinky ze světa nebo mluvené knihy. Sloužit však může i jako čtečka kanálů RSS. Oblíbenou či rozečtenou knížku nebo magazín bude možné připnout na hlavní obrazovku ve formě Live Tile. Do budoucna Microsoft slibuje, že bude možné vytvářet jakýsi vlastní „časopis“ z různých online zdrojů, které si vybere sám uživatel.

Ve skládání obsahu tohoto hubu hodlá Nokia klást důraz na materiály v jazyce, pro které bude tato služba přístupná. Nokia Reading bude k dispozici bez nutnosti přihlášení nebo poplatků v dubnu letošního roku.

Doprava s finskou přesností

Další představenou službou je Nokia Transport. Jedná se vlastně o jízdní řády autobusů, tramvají nebo metra ve větších městech. Z počátku bude pokryto 500 měst ze 46 zemí světa. K samotným jízdním řádům přidá aplikace v osmdesáti světových městech také trasu, jak se nejrychleji dostat k nejbližší zastávce veřejné dopravy. Služba Nokia Transport bude ve Windows Marketplace připravena ke stažení v průběhu března.

Když autem, tak offline

Nokia také vyslyšela prosby mnoha uživatelů, kteří shledávali aplikaci Nokia Drive (Nokia Autem) jen slabým odvarem navigace ze Symbianu, a vydala její aktualizaci na verzi 2.0.

Největší změnou je, že celou navigaci bude nově možné používat zcela offline. Další inovací je možnost nastavit si rychlostní limity podle zákonů dané země. Změní se také uskupení obrazovky v režimu na šířku. Vylepšená verze navigace Nokia Autem bude pro telefony Lumia připravena rovněž v průběhu března.

Poslední novinkou, která zazněla na prezentaci Nokie, je uvedení aplikace Skype pro VoIP telefonii. Její beta verze by měla být již nyní k dispozici na Marketplace. Snadno tak můžete nabýt dojmu, že něco je špatně a pro ČR ještě není aplikace dostupná. Ale není tomu tak, Skype pro mobilní Windows můžete stahovat neprodleně z katalogu aplikací.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 28.2.2012


Android má bezpečnostní chybu umožňující vzdálené ovládání zařízení

29. 02. 2012

Podle vyjádření bývalého vysoce postaveného zaměstnance společnosti McAfee se android dopustil velmi vážné bezpečnostní chyby. Ta umožňuje vzdáleně ovládat mobilní telefon a získávat z něj citlivé údaje. Bližší specifikace chyby bohužel neuvedl.

Dmitri Alperovitch, odborník na bezpečnostní služby, tvrdí, že se jeho nové společnosti CrowdStrike podařilo najít zadní vrátka do operačního systému Android. Celá slabina systému má podle vyjádření spočívat v zaslání předem definované SMS na mobilní telefon. Následně stačí, aby uživatel danou zprávu otevřel a klikl na odkaz obsažený v těle zprávy. Pro zvýšení důvěryhodnosti SMS stačí předstírat, že přišla například od mobilního operátora.

Tím má získat útočník možnost za použití speciálního softwaru ovládat mobilní zařízení a získávat z něj citlivá data, jako je aktuální poloha nebo obsah kontaktního seznamu. Bohužel bližší specifikace Dmitri Alperovitch již nezmínil. Dodal pouze, že chyba se objevuje nejspíše napříč všemi verzemi systému. V současné době mají k dispozici zmiňovaný software pro verzi 2.2 a v blízké době budou mít jeho konverzi na verzi 2.3 operačního systému Android.

Tiskový mluvčí společnosti Google se k tvrzení společnosti CrowdStrike specializující se na kyber bezpečnost odmítl vyjádřit. Je tedy otázka, jestli je skutečně něco takového možné. Pokud Google opravdu něco opomněl a nechal takto otevřená vrátka do celého systému, může to být skutečně velký problém. Bez o něco bližšího určení, jaká bezpečnostní chyba je využívána, je těžké určit, zdali je podobný útok proveditelný, Dmitri Alperovitch vynechal až příliš mnoho detailů. Nesmí se ale také zapomínat, že vše může být dobře promyšlený marketingový tah nově vznikající společnosti, jak nalákal nové zákazníky.

Zdroj: mobil. cz ze dne 29.2.2012


Češi se záhadně dovolávají Němcům. Zuří obě strany

28. 02. 2012

Obyvatelé vesnice nedaleko severoněmeckého města Brémy řeší neobvyklý problém. Mnoha z nich každý den několikrát zazvoní telefon a na drátě je zmatený a stejně naštvaný Čech.

Obyvatele vesnice Oyten ležící nedaleko severoněmeckého přístavního města Brémy od minulého pátku ruší nechtěné telefonáty z České republiky. Některým z nich lidé z Česka volají prý až dvacetkrát za den. Příslušný státní regulační úřad tvrdí, že problém je na české straně, napsal portál kreiszeitung.de.

Záhada může mít triviální řešení

Telefonní předvolba severoněmeckého města Oyten je 04207. A to je velmi podobné českým mobilním číslům se sedmičkou na začátku a s národní českou předvolbou.

Pro nechtěné zavolání do německého města tak stačí špatně zadat českou národní předvolbu, která je 00420 či +420. Stačí ubrat jednu nulu a hovor skončí na severu Německa místo na českém mobilním čísle.

Pozor, platí to ale jen při volání na území Německa v roamingu, případně při nechtěném přihlášení do německé sítě v příhraničí.


"Nabírá to takových rozměrů, že lidem brzy dojde trpělivost," postěžoval si důchodce Walter Theis, který zjistil, že lidé z Česka volají na telefonní čísla začínajících předvolbou 04207, a pokračují dvojčíslem 20, 21, 22, 23, 24, 25, 28. Taková čísla používá v České republice operátor O2.

Theis tvrdí, že někteří jeho známí uvažují kvůli nechtěným telefonátům, které je otravují ve dne v noci, o žalobě. Otázkou ale je, kdo je viníkem.

"Volajícím nelze nic vyčítat, ti sami jsou naprosto zmatení nebo dokonce rozzuření z toho, že skončí v Německu," řekl Theis.

Deutsche Telecom, která lidem postiženým "telefonním terorem z Česka" zajišťuje telefonní služby, prý pomoci nedokáže. Nabídla jim ale, že si mohou koupit aparáty, na nichž lze určitá čísla zablokovat. "Ale já nechci kupovat žádný telefon, já chci mít svůj klid," rozčílil se Theis.

Mluvčí telekomunikační společnosti postiženým doporučil, že se mají obrátit na "příslušnou firmu v Česku". Stejně se na věc dívá i spolkový úřad pro regulaci rozvodných a telekomunikačních sítí (BNetzA). Podle zástupce této agentury lze jen doufat, že se někdo v České republice bude snažit problém řešit, protože "si zákazníci snad budou stěžovat na to, že se chtějí někam dovolat a místo toho skončí v Německu".

Mluvčí českého operátora O2 Hany Farghali uvádí: "V současné chvíli o žádném takovém problému nevíme. Pokud se s ním však zákazníci setkají, nechť nás neprodleně kontaktují."

Zdroj: mobil.cz ze dne 28.2.2012


Lidé si víc a víc stěžují na operátory. Některé spory začnou řešit soudy

22. 02. 2012

Počet účastnických sporů, týkajících se telekomunikačních služeb, vzrostl podle ČTÚ meziročně o 20,4 procenta. Nejvíc se jich týkalo zaplacení ceny za služby. Právě tyto spory, vycházející většinou z iniciativy operátorů, by už ČTÚ neměl od roku 2013 řešit. Usnesla se o tom vláda již v listopadu.

V roce 2011 úřad evidoval celkem 1 771 stížností, zhruba pětinu posoudil jako neodůvodněné a šest procent jako takové, které není příslušný posoudit. Ve zbylých stížnostech rozhodl úřad podle zákona o elektronických komunikacích.

Důvody pro zvýšený počet stížností vidí úřad v nárůstu počtu účastníků, zvyšování právního vědomí občanů a také ve zvýšené nespokojenosti uživatelů elektronických služeb s jejich cenami a kvalitou. Dále uvádí jako důvod vyššího počtu podání stížností na ČTÚ, byť neadresně, akci "Napiš ČTÚ", kterou pořádala iniciativa "Nechceme předražené volání a služby".

Přenositelnost skřípe

Nejvíce stížností se týkalo vyúčtování cen a služeb. Stížnosti na přenositelnost telefonního čísla vzrostly o 53,5 procent. Úřad při kontrolách přenositelnosti narazil na mnoho problémů. Všichni tři operátoři obdrželi sankce za zjištěná pochybení při přenosu telefonních čísel, i když uvedená rozhodnutí jsou doposud nepravomocná.

Redakce Mobil.cz se kauze týkající se přenositelnosti čísla věnovala nedávno a reakce dalších čtenářů potvrdily, že přenos čísla je v ČR stále velmi problémový a protahuje se na neúnosnou dobu.

Naopak k poklesu, a to skoro o třetinu, došlo u stížností na příjem TV signálu v souvislosti s digitalizací vysílání.

Od příštího roku k soudu

ČTÚ by podle usnesení vlády měl o sporech, které se týkají peněžitého plnění, rozhodovat pouze do konce roku 2012. Od roku 2013 by tyto spory měly jít rovnou k soudům. Co to znamená pro spotřebitele? Nic převratného. Ve sporech, které vyžadují důkladnější prozkoumání, jako je například spor o nevyřízenou reklamaci, bude i nadále mít možnost spotřebitel obrátit se na ČTÚ.

Změna se dotkne jen sporů přímo se týkajících peněžitého plnění, a to jsou většinou ty, kdy operátor potřebuje od regulátora potvrdit, že je oprávněn vymáhat po uživateli dlužnou částku. V několika případech se ale změna spotřebitelů dotknout může. Například spor o vrácení přeplatku operátorem by již měl po roce 2013 řešit soud.

Zdroj: mobil.cz ze dne 22.2.2012


Telefónice loni klesl zisk téměř o třetinu na 8,7 miliardy Kč

17. 02. 2012

Telefónice ČR loni klesl čistý zisk o 29 procent na 8,7 miliardy korun. Analytici čekali mírně horší výdělek. Výsledky negativně ovlivnila silná konkurence zejména v segmentu malých a středních firem i snižování mezioperátorských poplatků. Společnost navrhne vyplatit akcionářům dividendu 40 Kč jako loni.

"Jsem rád, že i v podmínkách nadále náročného ekonomického a konkurenčního prostředí jsme splnili cíle pro rok 2011. K tomu nám pomohl lepší vývoj fixních i mobilních výnosů ve druhé polovině roku. Kromě toho jsme úspěšně realizovali náš program vedoucí k efektivnějšímu vynakládání provozních nákladů," uvedl finanční ředitel Jesús Pérez de Uriguen. Dodal, že v posledním čtvrtletí roku firma zaznamenala solidní nárůst zákazníků ve všech hlavních oblastech.

Celkové konsolidované výnosy se snížily o 5,7 procenta na 52,4 miliardy korun. To bylo v souladu s odhadem. Čistý zisk o zhruba 600 milionů překonal průměrné očekávání analytiků.

Výši čistého zisku pozitivně ovlivnilo zaúčtování odložené daňové pohledávky 709 milionů Kč na Slovensku, vliv na pokles mělo naopak snížení hodnoty aktiv v roce 2010. Po očištění od těchto faktorů by zisk meziročně klesl o 5,7 procenta.

Počet mobilních zákazníků stoupl o 103 tisíce na 4,942 milionu. Množství tarifních klientů se přitom zvýšilo o 6,5 procenta na 3,05 milionu, což je rekordní podíl 62 procent. Celkové výnosy z podnikání v mobilním segmentu klesly o 8,6 procenta na zhruba 26 miliard.

Průměrný měsíční výnos na zákazníka klesl o desetinu na 424 korun. Firmě se dál snižoval počet aktivních pevných linek o pět procent na 1,6 milionu. Konkurenční Vodafone loni zvýšil počet klientů o 139 tisíc na 3,3 milionu, T-Mobile výsledky oznámí příští týden.

Zdroj: mobil.cz ze dne 17.2.2012



Zobrazené novinky: 146-150
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner