AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 396-400
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Mobilní loket: nová nemoc z dlouhého telefonování

13. 06. 2009

Pokud se potýkáte s brněním prstů a motorikou ruky a k tomu jste vášnivý mobilní telefonista, je to jasné. Vaše diagnóza s největší pravděpodobností zní: mobilní loket.

Do ordinací lékařů stále častěji přicházejí pacienti s tím, že je brní prsty. "Lidé si stěžují na bolest a brnění prstů před spaním, která se postupně mění na bolest celých loktů," řekl televizní stanici ABC specialista z ortopedické kliniky v Clevelandu Peter Evans.

Mohou za to mobily. Pokud telefonujete často a telefon přikládáte k uchu stále jednou a tou samou rukou, začne být postupem času přetěžována. Při držení mobilu u ucha totiž člověk ohýbá ruku nepřirozeným způsobem, což zabraňuje krvi v proudění k prstům.

Mobilní loket.
vzniká: při přetěžování jedné ruky během dlouhého telefonování.
příznaky: brnění prstů, problémy s motorikou ruky.
řešení: střídat ruce při telefonování, používat handsfree.

Leckomu by se mohlo zdát, že je to banální problém. Vždyť kdo by se pozastavoval nad obyčejným brněním prstů? Lékaři ovšem varují, že při častém a dlouhém telefonování se motorika rukou může zhoršit. Hůře se vám pak bude držet tužka, hrát na hudební nástroj nebo kupříkladu psát na počítačové klávesnici.

Pokud nejste "vášnivými" uživateli mobilních telefonů, s problémem se patrně nesetkáte. Telefonujete-li však víc než hodinu denně, patříte do rizikové skupiny.

Podle odborníků je nejvhodnější používat handsfree. Vaše ruce tak logicky podle názvu zařízení zůstávají volné. Pokud si z jakéhokoliv důvodu nemůžete pořídit handsfree sluchátko, je tu další řešení. Stačí po chvilce telefonování vystřídat ruku, ve které mobil držíte. Druhá ruka tak mezitím může "odpočívat".

Zatímco u nás je onemocnění známé především jako tenisový loket, ve Spojených státech se stal "mobilní loket" uznávanou diagnózou. Tamní lékaři toto pohybové "onemocnění" léčí speciálními chrániči, které si pacienti připínají na noc. Ohrožené nervy v ruce tak nejsou během spánku namáhány a mohou se regenerovat.

Zdroj: mobil.cz ze dne 13.6.2009


O2 mění systém, raději nic nechtějte

13. 06. 2009

S O2 to jde poslední dobou pořádně z kopce. Snad jediné za co si operátor zaslouží pochvalu je rozšiřování pokrytí sítí třetí generace. Ale jinak bych to, co se teď u operátora děje označil slovy jako tragedie či katastrofa – u O2 totiž v posledních několika týdnech skoro vůbec nic nefunguje. Ostatně diskutující na našem fóru to potvrzují. A jde nejen o zákazníky ale také o zaměstnance operátora, kteří to odnáší nejvíc. Jejich zaměstnavatel totiž mění systém a tvrdí, že vše je v nejlepším pořádku. Jsou to ale právě oni kteří nejen že musí s nevyladěným systémem pracovat ale také si to jako první slíznou od nespokojených zákazníků.

Abych byl přesný, mám tím na mysli změny, aktivace, převody čísel a spoustu dalších operací o které vždy musel zákazník žádat na infolince či rovnou na prodejně. Jak všichni víme, žádnou internetovou správu služeb totiž u O2 nenajdete (na rozdíl od T-Mobile, Vodafone a U:fona). A všichni určitě víme jaká je to otrava, když musíte stále někam volat a čekat, chodit a čekat, poslouchat výmluvy proč to nejde a když už vše vyřídíte tak znovu čekat a znovu volat zákaznickou linku a znovu a znovu chodit na prodejnu a ptát se proč se vůbec nic nestalo a zda se vůbec něco stane… Prostě hrůza.


Bohužel nevím co po mně chcete a i kdyby, náš systém zrovna nefunguje.

O zkušenostech ostatních si můžete přečíst ve výše odkazovaném vláknu na našem fóru (vřele doporučuji), já vám teď přiblížím, jak v současné době vypadá takový převod předplacené karty na Tandemovou kartu.

Jdu na prodejnu, čekám deset minut, sděluji konzultantovi svůj požadavek. Ale ouha, konzultant vůbec neví, která bije a zda je něco takového vůbec možné. Volá dalším kolegům i nadřízeným ale ani ti neví… Odcházím s nepořízenou.

Zkouším tedy provést převod přes hlasový automat, vše proběhne korektně, přijdou mi zpět i potvrzovací SMS. Transakce byla přijata ke zpracování, dozvídám se.

Uběhne týden a nic se neděje, zkouším proto volat zákaznickou linku *11 a ověřit, zda je vše v pořádku. Samozřejmě se to neobejde bez úmorného čekání na spojení s operátorem. Vše vysvětlím, dozvídám se ovšem, že žádný požadavek na převod neexistuje.

Poslední možnost je prodejna v mém domovském městě, kde konzultanti patří mezi ty schopnější. A skutečně, vše sepíšeme a žádost je odeslána k ručnímu zpracování. Myslím že mám vyhráno.

Uběhne deset dní a stále se nic neděje. Vyrazil jsem dnes tedy opět na prodejnu. Zde se ale dozvídám jen tolik, že převod může trvat až 14 dnů a že musíme počkat. Nicméně mi bylo přislíbeno urgování žádosti.

Co říci závěrem? Snad jen tolik, že k O2 už raději nechoďte a pokud můžete tak odejděte, ušetříte si tím nejen peníze ale i nervy. Existují sice i výjimky jako zákazníci volající do vlastní sítě, kteří ušetří s NEONem a šťastlivci „chytající“ 3G. Těm, pokud nestojí o nic jiného, bych doporučil starý tarif Individual a datový balíček Internet v mobilu. Jinak se O2 vyhněte jako čert kříži.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 11.6.2009


Nokia podcenila obchod s aplikacemi. Na OVI Store není co kupovat

12. 06. 2009

Celosvětový úspěch softwarového obchodu Apple namlsal i další výrobce. Ani Nokia nechce zůstat stranou. Dlouho připravovaný OVI Store ale zatím budí velké rozpaky. Slibovaná záplava aplikací se nekoná a vedle App Store vypadá jako chudý příbuzný.

Stále se snižující prodeje nutí výrobce mobilních telefonů hledat zdroj peněz jinde. Většina z nich už mnoho let mluví o tom, že budoucnost se skrývá v prodeji aplikací a obsahu pro mobilní telefony. Zůstávalo ale jen u slov. Změnu znamenal razantní nástup Applu na trh a následné zpřístupnění populárního App Store i pro iPhony.

Jen letmý pohled na finanční výsledky Applu prozrazuje, že právě z prodeje aplikací a obsahu (plus z provize od operátorů) získává firma mnohem víc peněz než ze samotného prodeje přístrojů. Ostatní výrobci vytušili šanci, jenže zatím se jejich pokusy App Store ani nepřiblížily. Neuspěl Samsung se svým obchodem s filmy čtěte: Samsung v Evropě spustil on-line půjčovnu a obchod s filmy, podobný osud čeká podle všeho i OVI Store finské Nokie.

Nokii chybí komunita.
Finský výrobce tak trochu doplácí na své výsadní postavení na mobilním trhu. Menšímu výrobci by uživatelé zřejmě leccos odpustili, od světové jedničky se ale logicky očekává špičkový obchod. Navíc o OVI Store mluvili představitelé Nokie už drahnou dobu, čekali jsme tedy propracovaný projekt. Pár dní od uvedení se ale nadšení nekoná čtěte: Nokia oficiálně spustila svůj obchod s aplikacemi.


Z původně slibovaných stovek aplikací je v realitě maximálně několik desítek. Velká část z nich je navíc placená, byť obvykle jsou to částky v rozmezí 1 až 10 eur. Aplikací zdarma je v obchodě málo, a navíc přibývají jen velmi pomalu. Uživatelé jsou proto značně rozčarováni. "Muselo jim být jasné, že budou srovnáváni s Applem a jeho App Store," uvedl John Strand, výkonný ředitel Strand Konsult, a dodává: "Měli k dispozici spoustu času, velké zdroje a přišli s něčím takovým, jako je tohle. Nedokázali reagovat na nové požadavky a vzpomeňme si, jak dopadli dinosauři."


Na rozdíl od App Store by Nokia OVI Store neměl být uzavřen jen pro majitele telefonů Nokia. S ohledem na výsledek je to ale možná škoda. V obchodě totiž není možné vyhledávat podle konkrétního typu telefonu, takže uživatel se před stažením ani nedozví, jestli mu aplikace bude fungovat, či nikoli. Stejně tak je těžké odlišit symbianové a Java aplikace. Žádný velký komfort tedy na uživatele nečeká.

I když Nokia pravděpodobně nebude moci nikdy Applu konkurovat v klasickém obsahu (filmy, hudba), zklamáním je i nabídka her. A to přesto, že před nějakou dobou přišel finský výrobce s konceptem N-Gage. Čtěte: Vyzkoušeli jsme novou Nokia N-Gage. Herní platformu neomezených možností. Nabídnout ale uživatelům zdarma pouhé čtyři hry, to se nedá hodnotit jinak než jako snaha co nejvíc je naštvat. Nemá smysl si něco nalhávat, právě hry jsou pro většinu uživatelů mnohem lákavější než byznys aplikace.

Proč má Apple takový náskok.
Apple v tomto směru těží z poměrně dlouhé tradice svého obchodu. Navíc američtí zákazníci – a postavení Applu na americkém trhu je výsadní – jsou daleko otevřenější nákupům a stahování hudby, filmů či televizních pořadů, které si stahují přímo do hudebního přehrávače, stejně jako nyní do iPhonu. Navíc se Applu skvěle daří dát svým produktům jakousi aureolu výlučnosti a kolem jeho výrobků vznikají jakési nadšenecké skupiny.


Trochu by se to dalo přirovnat k Linuxu. Také pro něj tvoří řada nadšenců, kteří jsou ochotni se o výsledek své práce podělit s ostatními klidně i zadarmo. O tom, že obchodní model skutečně funguje, se přesvědčila i řada nezávislých vývojářů. Londýňan Simon Oliver vydělal milion liber - čtěte: Boháčem díky iPhonu. Mladý Brit vydělal milion liber na hře. Už loni v září přitom Apple oznámil 100 milionů stažených aplikací.

Navíc do iPhonu nelze legálně dostat aplikace a obsah jinak než prostřednictvím App Store. Pokud si tedy chcete do telefonu nahrát hudbu nebo třeba stáhnout nějakou hru, nezbude než přístroj buď připojit k počítači, nebo se k App Store připojit přímo z telefonu. Pak už je velmi snadné kromě hledané hry nebo videa stáhnout ještě něco navíc. Velká část majitelů nokií přitom svůj telefon s počítačem nikdy nepropojí.

Vraťte nám MOSH.
Přitom ale není pravda, že vývojáři o produkty pro nokie, přesněji symbianové telefony, nemají zájem. Bez velké publicity existoval poměrně dlouhou dobu server MOSH by Nokia (na adrese mosh.nokia.com). Ten fungoval jako jakési neformální vývojářské tržiště a dalo se z něj stáhnout relativně velké množství aplikací.


Každý den přitom přibývalo hned několik nových, buď dokončených, aktualizovaných, nebo naopak v betaverzi. Na tvorbě obsahu se podíleli vývojáři z celého světa a server fungoval i pro vzájemné sdílení informací a rad. S oficiálním startem OVI Store ovšem MOSH zanikl. Oficiálně se oba projekty spojily, ovšem zásoba obsahu z původního serveru zmizela neznámo kam.

Zdroj: mobil.cz ze dne 12.6.2009


Samsung E1107 Crest Solar: slunce místo nabíječky

12. 06. 2009

Samsung uvádí první mobil poháněný solární energií, který se dostane do běžného prodeje. Samsung E1107 Crest Solar je na zadní straně vybaven solárním panelem, který již po hodině pobytu na slunci nabídne energii pro 5 – 10 minut hovoru, kapacita akumulátoru je 800 mAh. Doba nabíjení se samozřejmě liší v závislosti na síle slunečního svitu.


Z jedné strany mobil, ze druhé solární panel
Nový Samsung patří mezi málo vybavené lowendy: nabízí FM rádio, MP3 přehrávač, hry i LED svítilnu. Displej nabídne pasivní barevný obraz s horším rozlišení 128 × 128 bodů. Crest Solar bude k dostání v Evropě, dále v Indii, Asii i Latinské Americe během tohoto měsíce. V Indii je stanovena cena na příjemných 59 dolarů (přímý přepočet: 1 200 Kč).

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 12.6.2009


Potvrzeno: v soutěži o 100 BMW se podvádělo, místo lidí hrály roboty

11. 06. 2009

Manipulace, podvody i poškození na obou stranách. Tak lze popsat soutěž o 100 vozů BMW u operátora Telefónica O2. Redakce Mobil.cz získala exkluzivní informace, které potvrzují použití robotů a odkrývají i další zajímavé souvislosti. Běžní soutěžící přesto měli na výhru šanci, jeden z nich auto získal za pouhých pět tisíc korun.

Kolem soutěže o 100 BMW u operátora O2 je stále více a více nejasností. Hlavní vlnu odstartovala nedávná reportáž České televize, na další okolnosti poukázal Mobil.cz v článku Soutěž O2 o BMW ovládli profesionální hráči, všechna auta ale nedostali.

Co je to "robot"?
Robot je zařízení či počítačový program, který automaticky odpovídá na soutěžní otázky bez nutnosti zásahu člověka.

Soutěž ovládli profesionální hráči, kteří hráli za jiné. Výherci prezentovaní na stránkách soutěže jsou tak často jen bílí koně. Dva muži, Luděk Dytrt a Ondřej Páv, si nárokují celkem 35 aut. Patnáct jich dostali, dvacet jim prý organizátoři dluží. Výhru jim odepřeli proto, že došlo ke změně pravidel a také pro podezření z používání robota.

Podivná fakta o soutěži Telefóniky O2 o sto vozů BMW však ještě zdaleka nekončí.

Zklamaný výherce a roboty.
Po vydání článku přišla do redakce Mobil.cz řada ohlasů a s novými informacemi se ozvali čtenáři, kteří se soutěže sami účastnili. Všichni však chtějí zůstat v anonymitě a redakce jejich rozhodnutí respektuje.

Ozval se například výherce pěti aut (pan Petr), který se domnívá, že měl vyhrát ještě vůz šestý. Cítí se tedy stejně poškozen jako pánové Dytrt a Páv, kteří začali kauzu řešit veřejně.

Fakta o soutěži:
Soutěž o 100 vozů BMW pořádala společnost Upstream, která ji celou dodávala na klíč. Telefónica O2 ji technicky zaštiťovala a propůjčila jí své jméno.

Soutěž probíhala od 1. 11. 2008 do 8. 2. 2009. Soutěžící odpovídali na otázky, jedna odpověď stála 30 korun. Kdo za den nasbíral nejvíc bodů, vyhrál auto.


Pan Petr nám například prozradil, že se dalo vcelku snadno odhadnout, zda hráč ten daný den vyhrál. "Ve všech vítězných případech nechodily nadále na mobil reklamní SMS, vyzývající, ať hraji soutěž o 100 BMW. Ve dvou případech, kdy jsem nevyhrál, mi od druhého dne po hraní zmiňované zprávy přicházely. Při mém osmém pokusu, kdy jsem hrál 24 hodin bez pauzy a na otázky jsem odpovídal z hlavy a okamžitě po přečtení několika prvních slov, pak reklamní SMS nechodily. Proto jsem se domníval, že jsem vyhrál," píše Petr v mailu.

Samozřejmě má podezření, že byl vyřazen ze stejných důvodů jako Dytrt a Páv. Hrál totiž s mobilním telefonem, který už předtím použil.

Ozval se také čtenář, který se pokusil použít robota. "Také jednoho mám. Ale když jsem zjistil, že by se o výhru přetahovali tři roboti různých uživatelů, přestalo mne závodění bavit," píše čtenář Pavel. Jak přišel na to, že s ním ten den soupeřilo více robotů, neprozradil.

Statistiky pro studijní účely.
Další z anonymních hráčů poskytl redakci Mobil.cz zajímavé statistiky. Podle nich například přišlo auto nejúspěšnějšího hráče na pouhých 4 800 korun. To znamená, že takový výherce odeslal pouhých 160 zpráv.

Naopak, nejvíc bylo podle zjištění pana Roberta zapotřebí 3 006 zpráv, což znamená účet přes 90 tisíc. Takový počet odpovídá intervalu odesílání zpráv každých 28,74 sekundy po celý den. Když vezmeme v potaz, že jen 15 až 20 sekund trvalo, než soutěžící dostal další otázku, je to prakticky nadlidský výkon.

V soutěži bylo přes 2 500 otázek a postupem času došlo k navýšení počtu. Tyto otázky si museli takto rychlí soutěžící pamatovat.

"Občas se prostě jen stačí zeptat na správných místech," odpověděl Robert na otázku, kde ke svým datům přišel. "Mám ta data pro studijní účely, zabývám se chováním lidí u takových her. Zajímá mne, jaká částka je motivuje, kolik jsou schopni utratit, kolik se objeví profesionálních hráčů a podobně," pokračuje muž, jehož identitu redakce zná a osobně se s ním setkala.

Dalším velmi zajímavým údajem, který Robert vypozoroval, je například výhodnost hraní v jednotlivé dny. "Nejvíc lidí hrálo v pátek, nejsnazší bylo vyhrát v sobotu," tvrdí. V pátek prý výherce potřeboval odeslat průměrně dva tisíce zpráv, zatímco v sobotu stačilo jen 462 SMS.

Velké štěstí a spousta otázek.
Z uvedených dat vyplývá, že šťastných výherců přeci jenom v soutěži několik bylo. Ale zároveň je jisté, že většinu soutěže ovládli profesionální hráči, kteří se snažili vydělat na nedokonalosti systému celé hry. Pro běžného hráče je tak výhra opravdu jen velkým štěstím. To samozřejmě neplatí jen v případě soutěže o 100 BMW, ale i v případě řady dalších spotřebitelských soutěží, ve kterých hrají hlavní roli moderní komunikační prostředky jako mobilní telefony nebo internet.

Soutěž i po dalším zkoumání vzbuzuje spíš více otázek, než kolik dostáváme odpovědí. Zajímavé je vůbec působení pořádající společnosti Upstream v Česku. Jaký je její vztah k Telefónice? Jak vzniklou situaci řeší sama společnost? A proč Telefónica v reportáži ČT na společnost Upstream neodkázala? A jak funguje třeba takový SMS robot a je jeho použití v takové soutěži opravdu odhalitelné?

Mobil.cz se bude případem i nadále zabývat. Jakmile budeme mít odpovědi na vyřčené otázky, seznámíme vás s nimi.

Zdroj: mobil.cz ze dne 11.6.2009



Zobrazené novinky: 396-400
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner