Recenze odborníků

Obrázek 1
Obrázek 2
Obrázek 3
Obrázek 4
Obrázek 5
Představujeme vám chytrý telefon

s displejem bez kláves, jako žádný jiný. Vše je elegantně završeno sklem odolným proti poškrábání v dokonale ladném těle z jednoho kusu. V každém detailu se skrývá inovace. Ostrý displej AMOLED vše přivádí k životu přímo na svém povrchu a zaoblené sklo umožňuje snadný pohyb prstem po dotykovém displeji při přepínání aplikací.

Jednoduchost pohybu prstem

Lepší způsob ovládání telefonu

Vše je záležitostí pohybu prstu. Tento jedinečný nápad umožňuje, aby ovládání vašeho telefonu nevyžadovalo žádné úsilí a bylo zcela přirozené. Žádné klávesy zpět nebo domů – jen nepřetržitě v plném proudu z aplikace do aplikace. Pohybem po libovolném okraji displeje se vrátíte na výchozí displej a poté se snadno přepínáte mezi třemi výchozími zobrazeními.

Jeden výchozí displej. Tři jednoduchá zobrazení.

Takto by to mělo vypadat

Tři zobrazení se vším, co potřebujete. Začněte pracovat s něčím novým ve známém zobrazení aplikací nebo přejděte do zobrazení otevřených aplikací a přepínejte se mezi nimi – ideální pro to, abyste mohli pokračovat v práci tam, kde jste přestali. Zobrazení událostí je místo, kde můžete zjistit, co se právě děje ve vašem světě. Živé aktualizace služeb Facebook a Twitter, e-maily a další oznámení v reálném čase, to vše na jednom místě.

Bezplatné mapy a navigace

Stále lepší mapy

Dostaňte se tam, kam chcete, pomocí navigace pro pěší nebo řidiče a hlasového navádění krok za krokem. Najděte to nejlepší ve vašem městě, včetně kaváren, obchodů, koncertů, hotelů a dalších míst, se zobrazením linek veřejné dopravy ve více než 80 městech po celém světě. Jelikož jsou mapy pro váš region předem instalovány, můžete ihned začít a ušetřit poplatky za data. Navíc je aplikace Autem optimalizována pro použití v autě pomocí jednoduchého dotykového ovládání.

Prohlížeč nové generace

Rychlé a snadné prohlížení internetu

Je čas vše urychlit. Přístroj Nokia N9 je vybaven rychlým mobilním webovým prohlížečem, takže se stránky objevují na displeji takřka okamžitě. A díky podpoře standardu HTML5 získáte z webu to nejlepší včetně komplexních aplikací a rychlého přehrávání videa. Vše je svižné a rychle reaguje, a navíc můžete mít současně otevřeno více stránek a snadno se mezi nimi přepínat.

8megapixelový fotoaparát s optikou Carl Zeiss

V rozlišení HD vše vypadá lépe

Někdy můžete v okamžiku minout příležitost něco vyfotit. Použijte 8megapixelový fotoaparát s optikou Carl Zeiss k pořízení skvělého snímku nebo začněte nahrávat video v ohromujícím HD rozlišení. Širokoúhlý objektiv vám umožní zabrat na snímek více přátel – jen klepnutím zaostřete a pořiďte snímek. Snímek můžete rychle sdílet on-line, aby si jej každý mohl prohlédnout, nebo se přiblížit k jinému telefonu s podporou technologie NFC pro sdílení s lidmi ve vašem okolí.

Nejlepší aplikace a hry

Předem instalované aplikace, které musíte mít

Aplikace jsou dnes všude. Důležité však je, jak kvalitní jsou – ne to, kolik jich máte. Přístroj Nokia N9 je dodáván přímo v obchodním balení s kvalitními aplikacemi, které musíte mít, včetně aplikací Skype, Facebook, Twitter, Accuweather a AP Mobile. Rovněž získáte hru Angry Birds, která vás zabaví na dlouhé hodiny, a navíc i základní aplikace a hry na portálu Ovi Obchod.