AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 441-450
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Přes dva miliony Čechů využívá internet v mobilu

23. 01. 2009

Objem dat stažených mobily při surfování internetem se výrazně zvyšuje, hlásí mobilní operátoři.

Přístup na internet přes mobil nebo stahování elektronické pošty do něj je v Česku stále populárnější. Nyní tyto služby podle údajů mobilních operátorů využívá kolem 2,2 milionu Čechů.

Největší nárůst uživatelů internetu zaznamenal Vodafone, který vloni v listopadu přišel s kampaní, v jejímž rámci nabízel aktivaci služby Internet v mobilu na půl roku bezplatně. Od té doby si ji aktivovalo přes 400 tisíc lidí.

"Zájem o mobilní internet dokládá i fakt, že objem dat stažených při brouzdání v mobilu se od podzimu 2008 zvýšil čtyřnásobně," dodal mluvčí Miroslav Čepický. Polovina uživatelů využívá službu čtyři a více dnů v týdnu.

U konkurenční Telefóniky využívá některý ze speciálních datových tarifů téměř 250 tisíc zákazníků. Celkově ale podle mluvčího Vlastimila Sršně využívá připojení v rámci svých standardních tarifů kolem jednoho milionu zákazníků.

"Využívají k připojení své standardní tarify, ať už v podobě takzvaného internetu v mobilu, pro stahování e-mailů do mobilního telefonu anebo blackberry, přístup na WAP a podobně," uvedl.

Počítač v kapse - to je mobil současnosti.

T-Mobile v současnosti eviduje kolem 800 tisíc uživatelů internetu. Z toho 10 až 15 procent využívá mobilní internet pro připojení notebooku nebo počítače prostřednictvím technologie TDD či EDGE, zbytek chodí na internet přímo z mobilního přístroje přes EDGE nebo GPRS, uvedla mluvčí Martina Kemrová.

Zdroj: digiweb.ihned.cz ze dne 23.1.2009


U:fonovy nové tarify: poradí si s pevnou, ale co ADSL?

22. 01. 2009

U:fon vypouští do ringu nové tarify, které svými parametry rozpráší staré pevné linky. Vše podpoří Wi-Fi a bezdrátový telefon.
U:fon dnes rozšiřuje svou nabídku hlasových a datových služeb o dva nové tarify:

U:fonův telefon s internetem je pevná linka s voláním v síti zdarma a neomezeným připojením k internetu o rychlosti 256 kbit/s. U tohoto čísla se na moment zastavme, oproti minulosti je to totiž příjemná změna, tento U:fonův „pomalejší internet“ dříve běhal rychlostmi dial-up/GPRS připojení (cca 56kb/s). To vše tedy za měsíční paušál 400 Kč. Volání na pevnou linku za 0,71 Kč a volání do mobilních sítí za 4,64 Kč. U:fon touto nabídkou výslovně útočí na tarif O2 Standard, kde za stejnou cenu (404 Kč) nedostanete ani volání zdarma, ani internet...

U:fonův telefon s Fofr internetem je určen pro náročnější uživatele. Nabízí objemem přenesených dat neomezený přístup k internetu s obvyklou rychlostí stahování dat 300-700 kb/s (za ideálních podmínek i přes 1Mb/s) za měsíční paušál 600 Kč. Fofr internet je dle nezávislých statistik na webu www.rychlost.cz nejrychlejším mobilním internetem v ČR. K tomu u U:fona obvyklé volání ve vlastní síti zdarma, volání na pevnou linku za 0,71 Kč a volání do mobilních sítí za 4,64 Kč. Tato nabídka je skutečně zajímavá, jedinou výhodou řešení s ADSL tak zústávají „pouze“ až několikanásobně vyšší rychlosti.
„Věřím, že nabídka osloví nejen domácnosti, ale i živnostníky. Za cenu pronájmu pevné linky dostanou zákazníci od U:fona neomezený přístup k internetu a volání v síti U:fon zdarma. Pevné linky pro domácnosti tak dostávají nový význam, jelikož s nimi zákazníci mohou komunikovat opravdu neomezeně," říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Důvodem, proč stále více domácností ruší pevné linky a mnoho z nich dosud nemá přístup k internetu, je fakt, že musí platit vysoký paušál za pronájem pevné linky bez jakékoliv hodnoty v rámci paušálu, platí vlastně za možnost pevnou linku používat. Ve spojení s novou bezdrátovou technologií U:fon přináší vysoký uživatelský komfort za velice rozumnou cenu, což je především v dnešních dnech důležité.“

K novým tarifům nová zařízení.
K tarifům je potřeba zakoupit vhodná zařízení. U:fon proto nově nabízí WiFi router AnyDATA AWR-501L a telefon SIEMENS DECT Gigaset AL140. S routerem, který je vybaven WiFi a Ethernet připojením, může uživatel zapojit i několik počítačů najednou (v pracovně i v dětském pokoji, nebo zaměstnance ve firmě). Router společně s bezdrátovým telefonem SIEMENS tvoří ideální pár, který přináší do domácnosti pohodlí a mobilitu poskytovaných služeb. Zákazníci se s notebookem či telefonem mohou volně pohybovat po bytě, zahradě, firmě a být stále online.

Wi-Fi router AnyDATA AWR-501L a bezdrátový telefon SIEMENS DECT Gigaset AL140, umožňující bezdrátovou komunikaci po celé domácnosti. Telefon tak výrazně zvyšuje uživatelský komfort při používání pevné linky.

Wifi router, který podporuje vysokorychlostní internet EVDO Rev. A (max. rychlost stahování 3,1 Mbps, odesílání 1,8 Mbps). Součástí je ethernetové rozhraní, webové administrátorské rozhraní pro WiFi a Ethernet, externí anténa pro příjem signálu, interní diverzní anténa pro příjem signálu, externí anténa pro WiFi s možností hlasového volání pomocí připojeného telefonu přes konektor RJ11 o hmotnosti 350 g a rozměry 155 x 120 x 28 mm.

Gigaset AL140, jenž byl speciálně navržen pro snadné volání, nabízí přívětivý podsvícený displej, který ve dne v noci umožní jasně vidět číslo, které zákazník vytáčí. Také obsahuje šikovnou funkci identifikaci volajícího (Caller ID). Do telefonního seznamu lze uložit až 40 jmen a čísel rodiny a přátel. Díky nové energeticky úsporné technologii ECO DECT využívá tento telefon až o 60 % méně energie než tradiční bezšňůrové telefony, a tak i šetří peníze a je ohleduplnější k životnímu prostředí.

Parametry: Podsvícený displej, CLIP funkce (jméno volajícího), seznam na 40 čísel, seznam zmeškaných hovorů, datum a čas, indikace stavu baterie, 10 vyzváněcích melodií, budík, 200 minut pohotovostního režimu a 13 hodin hovorů.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 22.1.2009


Deset míst, kde rozhodně není dobré zapomenout mobil

22. 01. 2009

Získali jsme statistiky agentur JPP (Jedna Paní Povídala) ohledně ztrácení mobilů. S nadhledem je pro vás komentujeme.
Mobilní telefon se za několik málo let stal nepostradatelným pomocníkem nás všech. Někdo jej používá pro volání, někdo raději píše zprávy, hraje mobilní hry, poslouchá muziku, naviguje na určité místo, přehrává filmy... Telefon je všude s vlastníkem a tak se může stát, že ho někde zanechá nebo založí a poté se jej snaží pracně najít. My si dnes rozebereme situace, do kterých se, jako uživatel telefonu, můžete hravě dostat a také zkusíme percentuálně odhadnout, jaká je šance, že váš telefon znovu uvidíte, pokud možno ve funkčním stavu. Rozebereme si deset nejhorších míst, kde můžete zanechat vašeho mobilního miláčka, startujeme od "nejpřijatelnějšího" a pokračujeme až k pomyslné třešničce na dortu.

10. V domě tchýně.

Zde záleží jen a jen na vašich vztazích s matkou vaší manželky. Obvykle si vyslechnete sáhodlouhé komentáře na politické dění, možná padne i zmínka o vaší nespolehlivosti. "Co kdybych ti teď nutně potřebovala zavolat?" Každopádně je vaše tchýně, dobře vás zná a proto nalezený přístroj náležitě uschová.

Šance na získání telefonu zpět: 95 - 100 %

9. Restaurace.

Zanecháte-li váš exkluzivní drahý kousek právě zde, často nebývá cesty zpátky. I když existuje určitá šance, že si obsluha přístroje všimne a zařadí jej do sbírky nálezů a ztrát, ovšem záleží na tom, jak rychle se u stolů střídají hosté. Někdy postačí na ztracený telefon zavolat a budete mít jasno. Pokud se ozve číšník, máte vyhráno.

Šance na získání telefonu zpět: 50 - 70 %

8. Střecha automobilu.

Znáte to, ranní shon, všechny věci do kufru od auta, zapnout bezpečnostní pásy dětem, do toho upravit kravatu, stihnout obchodní telefonát a odjet jste měli již před pěti minutami. Pak se ani nemůžete divit, že s vámi telefon nesedí v autě, ale leží na střeše automobilu. Tak jako každý den se vaše bluetooth handsfree automaticky spáruje s telefonem a můžete vyrazit. Problém si uvědomíte, až když se telefon ztratí z dosahu. Pokud se vám při jízdě zdá, že se něco sesunulo ze střechy a handsfree ztratilo signál, máte částečně vyhráno. Zbytek je na odolnosti mobilu a hustotě provozu za vámi...

Šance na získání telefonu zpět: 0 - 100 %

7. Dům bývalé přítelkyně/ bývalého přítele.

Hádka trvala celou noc a ve dvě ráno si dáte definitivní sbohem. V zuřivosti opouštíte dům, "Jejda, kde jsem nechal/a mobil?"

Šance na získání telefonu zpět: 15 - 50 % (záleží na tom, jak ostrá hádka několik minut před tím byla)

6. Letištní kontrola.

Stojíte už 30 minut na odbavení na letišti a poté 45 minut na to, abyste prošli bezpečnostním rámem. Pak vás zaskočí oznámení: "Byl jste náhodně vybrán, abyste prošel detailní kontrolou vašich zavazadel." V průběhu vyndávání kabátu, bot, pásku vysvětlujete proč detektor kovu vydává zvukové znamení pokaždé, když přejede přes vaší hruď. Poté váš telefon záhadně zmizí, uvědomíte si to až poté, když slyšíte vaše jméno v letištním rozhlase.

Šance a získání telefonu zpět: 50 - 100 % (záleží na tom, kolik máte zbývajícího času do odletu. Pokud ho okamžitě nezískáte od bezpečnostní služby, už se ho nedočkáte)

5. V letadle.

Sednete si na své místo, uvelebíte se v sedadle a sníte podávané pochutiny, čeká vás ještě dlouhá cesta. Telefon jste vypnuli a pečlivě zasunuli do kapsy na sedadle před sebou. Po příletu rychle přestupujete na navazující spoje. Až když odlétáte do New Yorku, uvědomíte si, že váš telefon je na zpáteční cestě z Frankfurtu do Prahy.

Šance na získání telefonu zpět: 0 - 15% (a to jen pouze cestujete-li první třídou, v opačném případě se šance blíží nule)

4. V autobuse nebo metru.

Řekněte svému telefonu nadobro sbohem. Zavolejte na infolinku operátora, zrušte váš tarif a uzavřete novou smlouvu s novým číslem. Musíte to provést velmi rychle nebo do vaší schránky dorazí vyučtování v řádu několika tisíců korun, o které se postarala osoba předtím sedící hned vedle vás. Naneštěstí měla sestru, se kterou se dlouho neslyšeli až za oceánem.

Šance na získání telefonu zpět: 0 - 2 % (na 2% zvyšuje úspěšnost pouze náhoda)

3. Návštěva vězení.

Pokud ztratíte telefon při návštěvě vězení, určitě se ho nedočkáte. Vlastně jste nikdy předtím žádný neměli, pozastavte váš tarif a zvažte možnou změnu mobilního čísla.

Šance na získání telefonu zpět: 0 % (žádné překvapení se nekoná, telefon podle návštěvního řádu mít nesměli, a taky ho už nemáte, takže není co řešit)

2. Soukromá toaleta.

Stává se to často, možná více než by jste si mysleli. Stačí mít telefon v kapce u kalhot nebo v kapse u košile a dostane se do záchodové mísy, že ani nevíte jak. Po spláchnutí je navíc někdy pozdě něco řešit...

Šance na získání telefonu zpět: 50 - 75 % (což o to, pokud zjistíte, že telefon "zaplaval" můžete ho z problémů rychle vytáhnout)

Šance na znovuzprovoznění telefonu: 0 - 5 % (těch pět procent připadá na voděodolné a rychle vysušené telefony)

1. veřejné toalety
Pokud vstoupíte, riskujete, že chytíte nějakou dosud neznámou chorobu, zezelenáte a umřete. Pokud vám spadne telefon a spláchnete, je nenávratně pryč. A rychle pryč...

Šance na získání telefonu zpět: 0 % (ani nepřemýšlejte, že by jste jej rukou vylovili, to ani náhodou)

Na závěr snad jen budu apelovat, abyste si na své mobilní přístroje dávali bedlivý pozor. Situaci popisovanou u bodů 1 a 2 bych vám totiž vůbec nepřál.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 22.1.2009


Obama vymění obyčejný mobil za zařízení od vojenské rozvědky

22. 01. 2009

Americký Prezident Barack Obama bude zřejmě první hlavou USA, jenž si i přes varování bezpečnostních pracovníků ponechá mobilní telefon. Láska k jeho BlackBerry, přes který se často přihlašuje na e-mail, je dobře známá. Pokud si ale chce mobil nechat, musí svůj milovaný přístroj vyměnit za speciálně zabezpečený komunikátor v hodnotě v přepočtu 70 tisíc korun, který mu nabídla vojenská rozvědka.

Mobilní telefon Sectera Edge, který prezident Obama bude používat, vyrábí společnost General Dynamics. Tato firma se zabývá mimo jiné také oblastí vojenských bojových vozidel, námořních i leteckých systémů a vojenskou výzbrojí.

Dosavadní prezidenti nesměli mobilní telefon používat. Důvodem byl zákon o prezidentské korespondenci z roku 1978, podle něhož je elektronická korespondence zaznamenávána a tyto záznamy jsou veřejně přístupně na základě zákona o svobodě informací.

Za mobil Sectera Edge by se nemusel stydět ani James Bond. Americká národní bezpečnostní agentura (NSA) jej totiž loni v březnu certifikovala na úroveň Top Secret (přísně tajnou).

Speciální komunikátor se ovládá skrze barevný dotykový displej, nebo pomocí plnohodnotné Qwerty klávesnice, která se používá například u notebooků.

K internetu se telefon připojuje pomocí bezdrátového WiFi rozhraní a CDMA sítí. Mezi hlavní přednosti zařízení ale patří zvýšená odolnost proti pádům, vodě a prachu.

Telefon disponuje také speciálně upraveným operačním systémem, který je maximálně zabezpečen před případnými útoky hackerů. Bezpečnost je hlavní důvod, proč se Obama musí svého BlackBerry vzdát.

Obama bude prvním prezidentem s počítačem v Oválné pracovně .

Prezident Obama bude historicky prvním americkým prezidentem, který bude mít v Oválné pracovně v Bílém domě vlastní počítač, protože hojně využívá prostředků moderní komunikace.

Obama byl doposud především srovnáván s Johnem F. Kennedym, který byl také mladý a ztělesňoval změnu, a Abrahamem Lincolnem, neboť dovršuje rovnost ras v USA.

Ve využití moderních komunikačních prostředků ale může být srovnáván s Franklinem D. Rooseveltem, který proslul rozhlasovými proslovy, píše oregonský server Dailyemerald. Obama například 15. listopadu oslovil národ přes YouTube.

Zdroj: Novinky cz ze dne 22.1.2009


Deloitte: Trendem reklama v mobilu, TV i webrádia

21. 01. 2009

Celosvětovými trendy v oblasti médií by v letošním roce mohly být mimo jiné renesance televize, reklama v mobilních telefonech i nárůst počtu internetových rádií. Vyplývá to ze studie společnosti Deloitte, kterou zveřejnila česká pobočka firmy. Také média si ale budou muset podle studie poradit s vlivem celosvětové finanční krize.
"V nadcházejícím roce očekáváme, že bude sektor médií poznamenán zničujícími makroekonomickými podmínkami. Neměli bychom však zapomínat, že potřeba informovat a bavit nás zůstává pro tento sektor stále stejně důležitá," uvádí se ve studii.
Podle autorů studie má ekonomická recese pro televizní trh jeden pozitivní moment - v hospodářsky těžkých časech má sledovanost televizí tendenci růst, neboť spotřebitelé zůstávají doma. Druhým pozitivním momentem pro sledovanost je přechod z analogového na modernější digitální TV vysílání.
"V roce 2009 naroste celková sledovanost na jednoho diváka pravděpodobně o 30 minut týdně. Nastává tedy vhodný čas pro to, aby si televize udělala odstup od ostatních médií a aby nejsilnější hráči investovali do obsahu, smluv a aktualizace infrastruktury," míní Deloitte.
"Vzhledem k tomu, že globální reklama pociťuje propad vyjádřený dvoumístným číslem a následující rok slibuje ještě tvrdší kurz ekonomiky, může nastat čas mobilní reklamy," uvádí také studie. Mobilní telefony jsou všudypřítomné, a proto nyní více než kdy jindy mohou být použity pro šíření reklamy. Podle Deloitte v současné době panuje i ustálený názor na to, jakou reklamu lze prostřednictvím mobilu šířit, a jakou nikoli.
"V roce 2009 naroste počet kampaní, které využijí potenciálu a vlivu mobilních telefonů," tvrdí Deloitte. Za vzor jim podle studie bezesporu poslouží jedna z nejúspěšnějších kampaní svého druhu, a to použití textových zpráv v rámci prezidentských voleb ve Spojených státech. "Mobilní reklama opravdu odstartuje ve chvíli, kdy bude možné jedním kliknutím rozeslat reklamní sdělení celé komunitě uživatelů mobilních telefonů," míní firma.
Rozmach by podle Deloitte mohla zaznamenat internetová rádia, která je možné poslouchat v jednu chvíli po celém světě. Jak studie s nadsázkou uvádí, moderátor by pak mohl vítat své posluchače slovy "Dobré ráno, dobré odpoledne i dobrý večer". "Díky 1,5 miliardy uživatelů internetu po celém světě, z nichž mají dvě třetiny širokopásmový přístup, by mohl příští rok vzrůst adresovatelný trh pro online rádio o 20 procent," píše se ve studii.
Prognózy pro rok 2009 vycházejí z rozhovorů s klienty členských společností skupiny, z informací poskytnutých více než 6000 partnery a manažery specializovanými na telekomunikace a média z členských společností Deloitte, z diskusí s analytiky z daného odvětví i z rozhovorů s předními manažery z celého světa.

Zdroj: mam.cz ze dne 21.1.2009


Japonské mobily míří do světa, čekají nás zásadní inovace

21. 01. 2009

Fujitsu vyrobil voděodolný přístroj se čtečkou otisků prstů, která vymezuje novou éru bezpečnosti mobilních přístrojů.

Japonský operátor NTT DoCoMo začal na domovském japonském trhu nabízet telefonní přístroj Fujitsu F-01A, jehož nejvýznamnější vlastností je voděodolnost a také čidlo otisku prstů. Jedná se o véčkový model s dotykovým 3,5" otočným širokoúhlým displejem s rozlišením 800 × 480 pixelů. Zatímco čelní strana předního krytu nabídne rozměrný černobílý informační displej, zadní část nese čočku 5Mpx fotoaparátu s podporou automatického zaostřování a také čtečku otisku prstů.

Jedná se o senzor AuthenTec AES1711, díky kterému je zajištěna stoprocentní bezpečnost vašich soukromých a firemních dat v telefonu. U tohoto přístroje byla jako operační systém použita dotyková verze Symbianu, samozřejmě v japonské lokalizaci podle místa prodeje. Součástí specifikací je mj. i vestavěný přijímač GPS, který spolupráce s mapami Google Street View, forma mobilního bezhotovostního placení e-Wallet nebo mobilní TV tuner. Podle tiskové zprávy navíc tento přístroj splňuje bezpečnostní normy voděodolnosti IPX5 a IMX7, což teoreticky zaručuje výlet metr pod vodní hladinu na půl hodin bez následků.

Možná jste se zamysleli nad otázkou proč se zmiňujeme právě o tomto japonském přístroji. Odpověď je taková, že Fujitsu společně s NTT DoCoMo nezamýšlí prodej tohoto telefonu jen v Japonsku (byť to tak na první pohled vypadá), ale podle svých slov bude expandovat do světa. Prvním cílem mají být další asijské trhy a podle úspěchu by se mělo dostat i na Evropu. Neskrývám překvapení, vždyť takovou řadu let platí, co se telefonů týče, technologická izolace mezi Japonskem a zbytkem světa, do které se bohužel zapojili všichni světoví výrobci.

Fujitsu je tedy prvním výrobcem, který může kvalitní přístroje z Japonska nabídnout, řekl bych, globálním zákazníkům hladových po inovacích a nových technologiích. K této strategii se jednohlasně přidaly i společnosti Sharp, Kyocera a NEC, což může znamenat postupnou expanzi telefonů z Japonska do světa. Pod záplavou technologicky dobře vybavených přístrojů bude muset zareagovat i „velká mobilní pětka“, pokud si budou chtít udržet dosavadní pozice, budou muset přinést stejně vybavené přístroje i do Evropy a Ameriky.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 21.01.2009


Nové možnosti mobilních telefonů podle průzkumu „ničí uživatele“

19. 01. 2009

Výsledky průzkumu uskutečněného v USA a Velké Británii říkají, že složitost moderních mobilních telefonů většinu jejich uživatelů frustruje a rozčiluje.

Přibližně 61% dotázaných tvrdí, že nastavení nového mobilního telefonu je stejně náročné jako převod bankovního účtu z jedné banky do druhé.

Z výsledků průzkumu uskutečněného konzultační firmou Mformation vyplývá, že 85 % uživatelů bylo frustrováno obtížemi s nastavením nového telefonu a prací s ním.

Z odpovědí dotázaných vyplynulo, že by 95 % uživatelů vyzkoušelo více nových služeb, pokud by je šlo snadněji nastavit.

Mluvčí konzultační firmy Mathew Bancroft upřesňuje, že uživatelé byli frustrovaní především tím, že museli volat operátora nebo se dívat na stránky on-line pomoci. "Existuje skutečně enormní rozsah činností, které moderní telefony dovedou, ale paradoxně je řada lidí vůbec nevyužívá," dodal Bancroft.

Ze 4 tisíc lidí, kteří se průzkumu zúčastnili, uvedlo 95 % z nich, že by pravděpodobně využili nové vlastnosti telefonu, pokud by jejich počáteční nastavení bylo snadné.

Bancroft řekl, že právě tyto špatné zkušenosti s počátečním nastavením mobilů odvádějí lidi od pokusů o to, aby více využili jejich nové vlastnosti. "Pokud aplikace nefunguje napoprvé nebo napodruhé, znovu to nezkoušejí," poznamenal. A skutečně, asi 61% respondentů odpovědělo, že se aplikace nesnažilo znovu použít, pokud jim hned nepracovala.

Bancroft si myslí, že by nastavení nového telefonu mělo zabrat maximálně 15 minut, ale mnoho lidí ztráci hodiny tím, že se snaží telefon přimět k tomu, aby dělal to, co chtějí. Většina lidí chce podle něj surfovat po webu, číst e - maily nebo posílat obrazové zprávy, ale složitost moderních mobilů je od toho odradí.

Situaci by podle Bancrofta pomohlo, kdyby se výrobci dohodli na standardech pro základní operace s mobilem. S tím, jak jsou mobily stále výkonnější a podobnější počítači, by mohly být tyto jejich schopnosti také využity pro zjištění toho, co uživatelé právě udělali a na základě toho by jim vhodný program mohl pomoci ve zvládnutí mobilu.

Bancroft řekl, že je v zájmu operátorů odstranit důvody frustrace uživatelů, protože nové datové služby by pravděpodobně v budoucnu měly vytvářet větší část jejich výnosů. "Lidé dosud používají mobily především k telefonování," tvrdí Bancroft.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 19.1.2009


Už nikdy nic neztratíte - Nokia vymyslela Locate Sensor

15. 01. 2009

Nokia na veletrhu CES konaném v Las Vegas prezentovala koncept zajímavého příslušenství, které by se hodilo zejména zapomnětlivým lidem.

Vývojové centrum finského výrobce na americkém veletrhu prezentovalo nenápadný přívěsek Locate Sensor, který zaručí, že již nikdy nebudete marně hledat ztracené nebo zapomenuté předměty. Přívěsek může být připojen například ke svazkům klíčů nebo jej lze vložit do peněženky.

Přívěsek Locate Sensor je bezdrátově spojen s mobilním telefonem vybaveným speciální aplikací, která ukáže, kterým směrem se ztracený nebo zapomenutý předmět nachází a jak je daleko. Aplikace Locate Sensor také dokáže automaticky upozornit, když vám například na ulici z kapsy vypadnou klíče, a následně je lokalizovat.

Dalším využitím přívěsku Locate Sensor je sledování samotného mobilu. Pokud budete mít přívěsek připevněný u sebe, dokáže automaticky zamknout připojený mobilní telefon, když se od něj vzdálíte na více než tři metry. Po přiblížení k telefonu se mobil znovu automaticky odemkne.

Dosah přívěsku je 100 metrů a k telefonu může být připojeno až 100 přívěsků. Nokia prozatím neoznámila, jakou technologii koncept Locate Sensor používá. V každém případě se nejedná o poziční systém GPS, a tak je lokalizace ztracených předmětů možná i v uzavřených prostorech.

Prototyp přívěšku Locate Sensor má rozměry asi jako SD paměťová karta. Podle Nokie není problém vyrobit přívěsky menší nebo větší. Na rozměrech je odvislá výdrž podle velikosti použité baterie. Přívěsek je energeticky nenáročný, prototyp dokáže být na příjmu až 18 měsíců.

Nokia prozatím neoznámila, zda se povedený koncept dočká komerční realizace. Nezbývá než doufat, že se s šikovným řešením v dohledné době setkáme na pultech obchodů

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 15.1.2009 (Adam Novák)


T-Mobile mění plány, příští rok zprovozní v Česku síť UMTS

17. 12. 2008

Společnost T-Mobile příští rok v České republice zprovozní klasickou hlasovou síť UMTS s označením FDD, na kterou před sedmi lety získala licenci. Uvedl to šéf společnosti Roland Mahler. Hlasovou i datovou síť UMTS (FDD) v Česku provozuje zatím pouze Telefónica O2.

T-Mobile donedávna odmítal spuštění UMTS (FDD) s poukazem na vysoké náklady. Firma nyní provozuje výhradně datovou verzi UMTS (TDD). "Vidíme, že je po tom poptávka, navíc cena této technologie klesla," vysvětlil změnu Mahler.

V první fázi, která potrvá zřejmě do konce příštího roku, chce společnost novou sítí pokrýt pět největších českých měst. T-Mobile chce příští rok "zásadně" zvýšit investice do rozvoje sítí. Kromě UMTS chce společnost zmodernizovat stávající síť druhé generace GSM a páteřní síť optických kabelů pro přenos velkých objemů dat.

"Abychom měli základnu pro budoucí technologie a služby," vysvětlil Mahler. Po UMTS podle něj přijde do tří až čtyř let čtvrtá generace sítí. Hlasovou i datovou síť UMTS (FDD) v Česku provozuje zatím pouze Telefónica O2.

Ta nedávno v souvislosti s uvedením nového iPhonu 3G oznámila, že během dvou let rozšíří pokrytí z Prahy a Brna na zhruba 20 až 30 velkých tuzemských měst. Třetí operátor Vodafone získal licenci na UMTS později a letošní lednový start, který mu ukládala licence, o rok odložil.

Za licence pro UMTS operátoři dohromady zaplatili přes 9,3 miliardy korun. T-Mobile je s 5,3 miliónu zákazníků největší tuzemský mobilní operátor. Celkově je na trhu přes 13 miliónů mobilních čísel.

Zdroj: novinky.cz ze dne 17.12.2008


Čtvrtý mobilní operátor v Česku nebude

15. 12. 2008

V České republice nezačne působit čtvrtý mobilní operátor sítě GSM. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) totiž nevypíše tendr, v němž by vybral dalšího operátora pro uvolněné kmitočty v pásmu 900 megahertzů, i když původně to byla jedna z možností. Kmitočty by podle ČTÚ nevytvořily dostatečně konkurenční síť ve srovnání s těmi současnými. Uvedl to předseda Rady ČTÚ Pavel Dvořák.

Kmitočty se podle něj použijí na stabilizaci současného mobilního systému a přípravu pro pokročilejší technologie tak, aby v blízké budoucnosti mohla být provedena změna využívání kmitočtů.

To by umožnilo vytvořit větší souvislá pásma pro jednotlivé operátory. O využití uvolněných kmitočtů pro tři současné mobilní operátory - Telefóniku O2, T-Mobile a Vodafone - se podle Dvořáka rozhodne ve výběrovém řízení.

"Nepochybně bude vyhlášeno výběrové řízení. Bude to samozřejmě formou výběrového řízení, pochopitelně s omezeným počtem účastníků," uvedl. K tomuto řešení Radu ČTÚ přivedla analýza současného trhu s ohledem na to, že uvolněné kmitočty by nevytvořily dostatečně silnou síť.

Čtvrtý operátor by se neuživil.

"Čtvrtý operátor by byl jakési - nechci říct nedochůdče - ale jeho postavení na trhu by bylo poměrně obtížné a pravděpodobně by nedosáhl žádných rozumných tržních parametrů, aby se dostal do černých čísel (zisku)," podotkl Dvořák.

"A pokud by se do černých čísel dostal, tak jsme zase na druhou stranu viděli nebezpečí vytvoření takového speciálního typu oligopolu, že by pravděpodobně oslabil slabšího hráče na trhu," dodal. Oligopol je situace, kdy na trhu působí jen několik málo firem, které potom stanovují ceny a směr vývoje celého odvětví.

Podle Dvořáka navíc nikdo z potenciálních zájemců, jako například Orange nebo investoři, o uvolněné kmitočty neprojevil předběžný zájem. Povědomí o těchto frekvencích přitom na trhu je, doplnil šéf Rady ČTÚ.

Kromě tří operátorů sítě GSM na tuzemském trhu působí také mobilní operátor U:fon provozovaný firmou Mobilkom, který vedle dat a volání z pevné linky nabízí i mobilní volání prostřednictvím bezdrátové technologie CDMA, tedy jiné technologie než GSM.

Zdroj: novinky.cz ze dne 15.12.2008



Zobrazené novinky: 441-450
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner