Úspěchy
- Duben 2002 – otevření prodejny Klášterská akvizicí stávajícího obchůdku
- Červenec 2002 – stabilizace týmu a konsolidace produktového portfolia
- Říjen 2002 – konsolidace dodavatelsko odběratelských vztahů a partnerů
- Listopad 2002 – první úspěšná marketingová kampaň
- Prosinec 2002 – spuštění webových stránek s pravidelnou aktualizací
- Březen 2003 – začátek spolupráce se studenty VŠE Praha
- Červen 2003 – otevření prodejny Panská v centru J.Hradce
- Srpen 2003 – zavedení pravidelné marketingové komunikace a kampaní
- Prosinec 2003 – najmutí poradenské firmy na strategii a rozvoj společnosti
- Březen 2004 – otevření značkového Service Pointu pro SonyEricsson
- Září 2004 – otevření značkového Service Pointu pro telefony Nokia
- Leden 2005 – Exkluzivní partnerství s GE Multiservisem
- Březen 2005 – Spontánní znalost prodejen Yabba-Dabba-Doo! 86%.
- Září 2005 – Standardizace služby „Phone-Go-Home“
- Leden 2006 – Exkluzivní produktová spolupráce s Beneficial Finance
- Březen 2006 – Certifikace Stříbrný a Bronzový partner Nokia
- Duben 2006 – Spuštění ojedinělé služby na webu: On-Line Výkup
- Květen 2006 – Exkluzivní produktová spolupráce: Eurotel /T-Mobile Hit Balíčky
- Září 2006 – Úspěšný audit záručního servisu společností Nokia/MASK
- Listopad 2006 – Projektová spolupráce s fondy EU
- Prosinec 2006 – Dosažena pozice „Jednička na trhu“.
- Leden 2007 – Uzavřena spolupráce se společností Cetelem
- Březen 2007 – Kompletní firemní re-branding dle nové strategie
- Duben 2007 – Povýšení úspěšných kandidátů do nových pracovních pozic.
- Září 2007 – Nové firemní oblečení
- Říjen 2007 – Úspěšné reaudity záručního servisu Nokia/SonyEricsson
- Listopad 2007 – Výhradní zastoupení U:fon pro jindřichohradecko
- Leden 2008 – Splnění cílů 07
- Únor 2008 – Rozšíření servisního týmu o dalšího člověka
- Únor 2008 – Námi sponzorovaný HC Velká Radouň obsadil 2.místo v krajské soutěži
- Březen 2008 – Rozšíření sortimenu o HTC, Navigace
- Březen 2008 – Společný firemní offsite
- Duben 2008 – Nové interiery
- Květen 08 - Ucelený nabídkový katalog pruduktů a služeb YDD!
- Červen 08 - Rozšíření promo týmu.
- Červenec 08 - Spuštění servisního modulu na intranetu pro management zakázek.
- Červenec 08 - Servisní re-audit Nokia na 87% s hodnocením "výborně"
YDD! Značkové Mobilní Centrum
Panstreet.cz - adresa plná slev a výhod
YDD! Značkové Mobilní Centrum na FaceBooku
Zákaznický servis:
tel: 777-54 00 24
ICQ: 273-753-784
Zakaznicky.Servis@ydd.cz