AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 451-460
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Reklama v mobilu dostane i vás. Připravte se

12. 12. 2008

Mobilní reklama je reklamou budoucnosti, říkají experti. Není otravná, upozorňuje na potřebné produkty a málokomu vadí, tvrdí průzkumy. Uživatelé si ji dokonce pochvalují.
Představte si, že by vám reklamy přestaly vadit. Nabízely by vám vždy jen ty produkty, o které byste měli skutečný zájem, nijak by vás neomezovaly a navíc byste s nimi mohli třeba i něco vyhrát. Přesně takový cíl si klade neustále se vyvíjející a čím dál populárnější mobilní marketing.

Mobilním marketingem se rozumí reklama distribuovaná prostřednictvím mobilních zařízení, tedy nejčastěji na displejích mobilních telefonů. Zařízení, které má drtivá většina tuzemské populace prakticky dennodenně při sobě, je ideálním řešením pro mnohé inzerenty.

O rozjezd reklamy v mobilu proběhlo v minulosti mnoho pokusů. Bylo však jasné, že aby tento typ inzerce mohl konkurovat zavedeným kanálům, jako jsou například televize nebo tisk, musí přinést něco nového. Inovace přišla s velmi efektivním nápadem - nabízet spotřebiteli vždy jen takovou reklamu, kterou on sám uvítá, bude ho zajímat a hlavně nebude otravovat.

Ukázalo se, že pro konzumenty doslova znechucené z vyskakovacích oken na internetových portálech, zdlouhavých a nicneříkajících televizních spotů či poštovní schránku zaplňujících letáků supermarketů se jedná o to pravé. A ve světě se tak začala inzerce přes mobil stávat úspěšnou a perspektivní.

Nechte si platit za reklamní SMS. Za každou dostanete dvě koruny.

Asi každému se při pojmu mobilní marketing vybaví posílání nejrůznějších reklam prostřednictvím textových zpráv. Ačkoliv se s tímto způsobem inzerce do budoucna příliš nepočítá, v současnosti na poli mobilní reklamy hraje velkou roli.

I u nás je tento způsob vcelku rozvinutý. Jednoduše se můžete zaregistrovat na internetových stránkách reklamní agentury, mobilního operátora či jiné společnosti, vyplnit stručný formulář s vaším věkem, povoláním či zájmy a čekat, až reklamy začnou chodit.

A proč by to měl člověk dělat? Nejenže budete dostávat reklamy ušité na míru vašim potřebám, ale za každou přijatou textovou zprávu obdržíte i bonus. U mobilních operátorů je možné využívat vybrané služby zcela zdarma (například si bezplatně stáhnout obrázek, melodii nebo hru). Některé agentury vám pak za reklamní textovky budou dokonce platit. Průměrná cena za přijetí takové SMS zprávy se pohybuje okolo dvou korun.

Mobilní internet jako reklamní kanál budoucnosti?

Od reklamy určené pro poměrně úzkou skupinu uživatelů se přesuňme k mobilnímu internetu. Ten se totiž podle předpokladů stane hlavním reklamním kanálem v oblasti mobilního marketingu. Jen v České republice ho totiž podle dostupných informací využije více než milion lidí měsíčně.

Nejnavštěvovanějšími portály jsou ale zatím pouze wapové stránky samotných operátorů, tedy T-Zones, O2 Active a Vodafone Live. Na těch se pak v drtivé většině případů zobrazují pouze interní bannery operátorů, nikoliv jiných firem. Svědčí to o tom, že inzerenti u nás ještě zcela nepřehodnotili svůj přístup k nově nastupujícímu reklamnímu kanálu.

Pokud se podíváme do zahraničí, zjistíme, že máme co zlepšovat. Například ve Velké Británii je poměr návštěvnosti wapových stránek operátorů vůči ostatním firmám třicet ku sedmdesáti procentům. I u nás se ale situace pomalu mění - lidé prostřednictvím svého mobilního telefonu začínají navštěvovat i "neoperátorské" portály.

K rozvoji reklamy na mobilních internetových stránkách přispívá i fakt, že rozdíly mezi prohlížeči na telefonech a klasických počítačích se začínají vytrácet. Nejnovější modely mají displeje, které dokáží zobrazit reklamní banner ve vysokém rozlišení či například velmi kvalitně přehrát video.

Reklama součástí mobilního obsahu.

Aplikace, hry, či dokonce mobilní televizní vysílání. I to může být vhodný prostor pro umístění reklamy. Důkazem úspěšnosti takového marketingu může být Norsko. Jakmile se u tamního mobilního operátora registrujete do systému diváků 3G televizního přenosu, je vám nabídnut k vyplnění dotazník o vašem bydlišti, povolání a zájmech.

Tento dotazník je následně uložen do databáze a díváte-li se na televizi v mobilním telefonu, operátor vám bude pouštět pouze ty reklamy, které by vás mohly skutečně zaujmout. Především díky personalizovanému systému inzerce ve vysílání se u Norů stala televize v mobilu jednou z nejoblíbenějších služeb.

Vyfoťte grafický kód a dozvíte se víc!

Slibným reklamním formátem jsou speciální grafické kódy, takzvané beetagy. Ty mohou být umístěny prakticky kdekoliv - na nástěnce, v časopise, v novinách nebo třeba na obalu čokolády. Díky speciální aplikaci pak stačí pomocí mobilního telefonu takový kód vyfotografovat a na displeji se vám následně zobrazí doplňující informace.

A jak taková technologie funguje v praxi? Pokud například čtete novinový článek a pod ním je umístěný beetag, po jeho vyfocení se vám na mobilu například otevře internetová verze textu nebo se přehraje související video umístěné na stránkách listu. Jestliže by u článku byla anketa, uživatelé by jednoduše vyfotili grafický kód pod ní a následně by mohli pomocí speciálního formuláře vyjádřit svůj názor nebo hlasovat.

Speciální grafický kód - BeeTag.

Nové technologie již využila například společnost Coca-Cola. Před časem poskytla čtyřicet milionů lahví s nápojem Sprite, na kterých byl natištěný specifický grafický kód. Jakmile si uživatelé zdarma stáhli aplikaci pro čtení těchto kódů, po vyfotografování každé lahve získali přístup ke značkovému mobilnímu obsahu, tedy nejrůznějším obrázkům, melodiím a hrám.

Největší překážkou v rozšíření těchto speciálních grafických kódu je fakt, že pro jejich dešifrování je zapotřebí specifická mobilní aplikace. Uplatnění tedy naleznou především v době, kdy bude tato čtečka uživatelům distribuována snadným a rychlým způsobem.

Bluecasting - ideální řešení na frekventovaných místech.

Jedním z moderních nástrojů marketingové komunikace, která již byla v několika případech testovaná i v České republice, je takzvaný bluecasting. Na místech, kde denně projde větší množství lidí, se instalují bezdrátové moduly, které v okruhu několika metrů automaticky rozesílají určitou zprávu, obrázek, či dokonce mobilní hru. Jde-li tak uživatel, který vlastní mobilní telefon se zapnutou technologií Bluetooth, okolo takového místa, je mu nabídnuta například hudební skladba či jiný prvek mobilního obsahu.

Letos byla technologie použitá například v rámci slovenského hudebního festivalu Pohoda. Pokud jeho návštěvníci měli mobilní telefon s aktivovanou technologií Bluetooth a byli v takzvaném viditelném režimu, obdrželi kompletní program účinkujících. Jednalo se tak o užitečnou službu samotným uživatelům.

Tento typ inzerce však do určité míry popírá výhody mobilního marketingu, který si za cíl klade neotravovat uživatele nevyžádanou reklamou. Pokud totiž bluecasting bude použit na frekventované ulici (například před rychlým občerstvením), reklama bude doručena každému kolemjdoucímu.

Pomocí bluecastingu se dá vytvořit nespočet velmi zajímavých reklamních kampaní. Představte si, že by automobilka uspořádala soutěž o auto. Po městě by rozmístila několik bluetooth modulů, přičemž každý by na mobilní telefony v okolí rozesílal jednu část hry puzzle. Cílem by bylo v co nejkratším čase poskládat skládačku. Abyste vyhráli, museli byste tak oběhnout celé město. Na každém stanovišti by samozřejmě bylo umístěno dostatečně velké logo společnosti, aby se kampaň stala efektivní a povědomí o značce rostlo.

Co stojí mobilnímu marketingu v cestě?

Problémy v cestě k větší úspěšnosti mobilního marketingu spočívají především v nákladech na vytvoření reklamních kampaní. Finanční prostředky, které inzerent musí vynaložit k oslovení zákazníka, jsou prozatím vysoké, dopad kampaně ale zatím nejistý. Mnohým se tak spíše vyplatí spolehnout se sice na dražší, ale přesto zavedené a osvědčené reklamní kanály.

Další nevýhodou je nedostatečné pokrytí republiky vysokorychlostním internetovým připojením, se kterým mobilní marketing počítá nejvíce.

Překážkou jsou do jisté míry i technické rozdíly mezi jednotlivými modely telefonů. Liší se jak v rozlišení displeje, tak například v typu internetového prohlížeče. Zatím tedy zadavateli reklamy nelze stoprocentně slíbit, že animovaný banner se zobrazí všem uživatelům zcela bezchybně.

Mobilní reklamě se nevyhnete. Je to jen otázka času.

Čeští uživatelé jsou v přijímání nových technologií a služeb poměrně konzervativní. Inzerenti a reklamní agentury jsou si toho samozřejmě vědomi, a moderní marketingové technologie, jako je bluecasting nebo beetagy, se tedy v mnohem větší míře testují v zahraničí.

I u nás se ale situace mění. Průzkumy ukázaly, že uživatelům reklama zasílaná prostřednictvím mobilních telefonů nevadí; obzvláště pokud za ni navíc dostanou zaplaceno. Moderní formy mobilního marketingu se do České republiky nezadržitelně řítí. Až se proto na vašem displeji zobrazí reklama, která vás nezdrží, pobaví, či dokonce potěší, dorazily i k vám.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 12.12.2008 (Adam Pospíšil)


Nigerijští podvodníci znovu útočí, tentokrát s mobily. Nenaleťte jim

09. 12. 2008

Podvodným prodejcům mobilních telefonů lze naletět velmi snadno. Abyste se nestali jejich obětí, snažte se vždy vypátrat co nejvíce informací a peníze neposílat do bank v rizikových zemích.

Internet, včetně mnoha českých stránek, zejména v posledních týdnech zaplavují stovky podvodných inzerátů s levnými mobilními telefony. Pokud jim uvěříte a cenově výhodné přístroje si objednáte, své peníze ani objednané zboží patrně nikdy neuvidíte. Vaše našetřené finance totiž skončí na zahraničních, nejčastěji nigerijských, bankovních účtech podvodníků.

Falešní obchodníci postupují velmi podobně. Na inzertních internetových portálech většinou zveřejní nabídku, ve které nabízejí takřka všechny dostupné telefony na trhu za značně příznivou cenu.

Ceník je ale sestaven velmi chytře. Pokud by totiž pořizovací ceny byly až příliš nízké, leckomu by se takový inzerát mohl zdát podezřelý. Sazby tedy ve většině případů nejsou nižší než polovina doporučené ceny výrobce.

Pro představu uveďme, že Apple iPhone 3G 16 GB v takových inzerátech seženete za 400 dolarů (v přepočtu přibližně 8000 korun), Nokii N95 8 GB například za 300 dolarů (zhruba 6000 korun). Sami tedy můžete vidět, že ceny jsou sice velice lákavé, ale nijak extrémně nízké. Nic tedy na první pohled nevypadá příliš nápadně.

Lidská blbost nezná mezí, říká čtenář..

Náš čtenář si chtěl u londýnské společnosti Tricell zakoupit mobilní telefon. "Všiml jsem si inzerátu na českých internetových stránkách, kde nabízí spoustu mobilů. Kontaktoval jsem je. Ze začátku byli velice vstřícní. To vydrželo do doby, než jsem udělal první platbu," říká pan Březina, který skočil na praktiky podvodných prodejců.

Po několika dnech se ozvali, že za telefon ze zahraničí musí doplatit clo. Nelenil tedy a peníze ihned poukázal na jejich účet. "Poté mi oznámili, že balíček již poslali."

Dlouhé čekání na mobilní telefon nebralo konce a vyplnila ho další upomínka ze strany londýnské společnosti. "Psali, že chtějí další peníze. Už si nepamatuji z jakého důvodu. Když jsem napsal, že chci peníze zpět, drze mi odepsali, že se mnou nehodlají argumentovat a že jestli chci balíček, musím zaplatit dalších 98 dolarů. V další zprávě ještě dodali, že mi peníze odmítají poslat a jestli nezaplatím já, už se mi neozvou."

Pan Březina své peníze patrně již nikdy neuvidí. "Lidská blbost nezná mezí, což jsem nyní poznal i já," konstatuje podvedený zákazník a dodává: "Tímto článkem snad ale můžete předejít tomu, aby na nekalé praktiky nenaletěl nikdo další."

Mobilní telefon jsme se pokusili objednat i my. Jelikož máme kompletní e-mailovou korespondenci mezi panem Březinou a "prodejcem", poznali jsme, že se jedná skutečně o podvod. Domnělý obchodník reagoval prakticky naprosto stejně, a tak jsme veškeré platby včas zastavili.

Když jsme poté na dostupné adrese kontaktovali samotného prodejce s otázkami ohledně objednávky pana Březiny, dočkali jsme se velmi podrážděné reakce. Bylo nám řečeno cosi o tom, že "nám do toho nic není" a "co se vůbec o někoho cizího staráme".

Jak poznat podvodníky?

Zásadou číslo jedna je zjistit si maximum informací o společnosti, od které chcete mobilní telefon zakoupit. To platí dvojnásob v případě zahraničních firem. Pokud na internetu nenajdete žádné kladné zkušenosti ze strany kupujících, ba ani domovskou stránku společnosti, něco pravděpodobně nebude v pořádku.

Podvodník se může chovat velice profesionálně. Je schopný zavolat na vaše telefonní číslo a přátelsky vám vysvětlovat, jak vaše objednávka bude probíhat.

Jestliže si mobilní telefon objednáváte ze zahraničí a prodejce vám pošle údaje o účtu, na který máte částku poukázat, podívejte se, do jaké země peníze odesíláte. Pokud zde bude Velká Británie nebo Německo, nápadné to pochopitelně není.

Náš čtenář peníze odeslal do bank, které jsou vedeny jako nigerijské. To už je v souvislosti s prodejem mobilních telefonů velmi podezřelé.

Jakmile peníze pošlete a prodejce vás bude kontaktovat se žádostí o další platbu, vše si důkladně rozmyslete. Menším zlem je pochopitelně přijít jen o část peněz. Důrazně také radíme neposkytovat neznámému prodejci údaje o vaší platební kartě, se kterými může prakticky plnohodnotně čerpat z vašich úspor.

Pokud se stane, že o peníze přijdete, jen stěží je dostanete zpět. Podvodník z Nigérie je nevypátratelný.

Nechceme tímto článkem způsobit, abyste při jakémkoliv nákupu v internetovém obchodě byli extrémně paranoidní. Je však třeba zachovat rozumnou dávku obezřetnosti a při sebemenším náznaku nekalých praktik zpomalit, vše pečlivě rozmyslet a zjistit si více detailů.

Námi vyřčené rady se vám možná zdají notoricky známé. Jak jsme se ale sami přesvědčili, spousta lidí se jimi stále neřídí. Zejména v těchto případech platí, že opakování je matkou moudrosti. Až si proto budete objednávat mobilní telefon nebo jiné zařízení ze zahraničí, vzpomeňte si na tento text. Po zaplacení už totiž může být pozdě.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 09.12.2008 (Adam Pospíšil)


Co letos k Vánocům pro mobilmaniaky?

08. 12. 2008

Miluje někdo z vaších blízkých mobily? Pak by neměl najít pod stromečkem jen svetr. Co letos vybrat mobilním nadšencům?

Vybírat vánoční dárky je někdy zapeklité. Na jednu stranu je krásné někomu něco darovat a sdílet jeho radost, na druhou stranu je mnohdy velmi těžké něco pěkného vybrat. K tomu dnešní doba, a obzvláště ta předvánoční, nepřeje zrovna klidu a ve všem tom pracovním shonu je sehnání hezkého dárku někdy i více stresující, než radostné.

Do sdílení radosti s vašimi blízkými se vám plést nebudeme, s klidnějším výběrem toho správného dárku vám ale pomůžeme rádi.

Pokud někdo z vašich blízkých touží po novém mobilu, máme pro vás tipy na to nejlepší, co dnes můžete pořídit v nejrůznějších cenových hladinách. A vše bez obav z obchodu www.panstreet.cz, který má nabízené zboží na vlastním skladě, disponuje výlučně telefony z oficiální české distribuce s plnou dvouletou zárukou a doručí je na váš stůl již do několika hodin od objednání.

Co tedy letos vybrat?

Pro skutečné fajnšmekry.
V oblasti těch nejlepších mobilních zařízení byl letošní rok mimořádně úrodný. Nesl se především ve znamení bitvy Samsungu s HTC, do které se chtěl přidat i Sony Ericsson. Zatímco Samsung ale úspěšně nabízí špičkový model i900 Omnia a HTC boduje s celou plejádou výkonných zařízení jako Touch Pro, Touch Diamond a nejnověji i Touch HD, Sony Ericsson už se svou Xperií český vánočný trh zřejmě pořádně nestihne.

Skutečnou jedničkou tak dnes bezesporu je HTC Touch HD. Pokud byste zatoužili po podobném zařízení s qwerty klávesnicí, pak je jedinou volbou HTC Touch Pro. Mezi dostupnějšími bezdotykovými smartphony je dnes na vrcholu Samsung i900 Omnia, který je možné pořídit jak v nadupané verzi se širokým navigačním přílušenstvím, tak v dostupnější verzi, která zahrnuje samotný přístroj a pouze nezbytné doplňky.

Nejlepší z nejlepších. HTC Touch HD, špičkový smartphone s qwerty klávesnicí HTC Touch Pro, stylový a nadupaný Samsung i900 Omnia nebo klenot HTC Touch Diamond. Dárky pro nejnáročnější u vás třeba již za dvě hodiny.

Pro milovníky stylu.
Závěr roku byl pro milovníky stylovek rovněž potěšující. Nejprve se objevil Sony Ericsson C905 s aurou slavného Jamese Bonda a začátkem prosince konečně i excelentní Samsung i8510 Innov8. Ani jeden z těchto telefonů navíc není jen krásný, nabízí i špičkové funkce, zejména pak osmimegapixelové fotoaparáty, které posouvají mobilní focení zase do trochu jiné ligy. Ještě o trochu dříve přišla na trh špičková Nokia N96. Ani ta není jen lacinou show, ale jednou z nejvybavenějších Nokií vůbec.

Všechny tři přístroje jsou ale natolik parádní, že veškeré funkce jdou zkrátka na druhou kolej. Zejména první kontakt se Samsungem Innov8 nám doslova bral dech.

Působivý Sony Ericsson C905, překrásný Samsung i8510 Innov8 nebo nadupaná parádnice Nokia N96. Perfektní stylovky s českou zárukou do zítra na vašem stole.

Kde se snoubí rozum s citem.
Výše uvedené modely jsou určené zejména pro ty, jejichž srdce hoří touhou po špičkovém mobilu. Pokud do vašeho výběru promlouvá více rozumu a hledáte hodně muziky za rozumné peníze, máme pro vás rovněž celou řadu tipů.

Jedním z vrcholů tohoto „segmentu” je Nokia N95. Starší model stále okouzluje svým vzhledem, disponuje všemi pokročilými funkcemi, které bude potřebovat i náročnější uživatel a pořídíte ji v české distribuci se zárukou již pod 9 tisíc Kč. O trochu níže je mezi mobily tohoto ražení Sony Ericsson C702. Pěkný mobil s GPS se cenově dostal již po 5 tisíc Kč a to je vynikající nabídka, z dalších „eSÉček” stojí za zmínku starší, ale stále parádní modely W890i a W910i. Promluvit do tohoto segmentu se pokouší i Samsung se svým D780. První značkový mobil na dvě SIMky, který neurazí ani svým vzhledem, je pěkným dárkem pro ty, kterým jedno číslo nestačí.

Pomyslným vrcholem v této sféře je ale Nokia 5310 ExpressMusic. Vynikající hudební mobil s vytřibeným stylem je o Vánocích běžně k dostání s externími reproduktory zdarma za výtečnou cenu. V krásné červené nebo modré barvě potěší snad každého.

Nejvíce muziky za vaše peníze: stále vynikající Nokia N95 s autonabíječkou zdarma, parádní Sony Ericsson C702 s GPS, chytré volby Sony Ericsson W890i a stále krásný Sony Ericsson W910i, nebo hit letošních Vánoc - hudební Nokia 5310 s externími reproduktory zdarma.

Dostupné lahůdky.
Ne každý ovšem chce dát za jeden dárek půlku výplaty. I za menší peníze lze ale pořídit krásné dárky mající styl i funkce. Na tomto poli je jasným kráslem Sony Ericsson S500i. V působivé černozelené kombinaci a cenou blížící se třem tisícům Kč je excelentní volbou. Stále boduje také LG KG800 Chocolate, starší model, který ale zejména svým vytříbeným stylem potěší nejednu ženu - jeho cena dokonce již spadla pod tři tisíce.

Dostupnou parádnicí je také „té-třistatrojka” od Sony Ericssonu a poslední tip vás možná překvapí - Nokia 6300. Zkuste se na ní podívat v bílém provedení a zjistíte, že je stále krásná a její funkce rozhodně ani dnes nejsou k zahození.

Dostupná stylovka Sony Ericssonu S500i, pořád krásné LG KG800 Chocolate, kovový prcek Sony Ericsson T303 nebo klasika Nokia 6300 v půvabném bílém provedení. Parádní mobily za výborné ceny s dopravou zdarma.

Co trochu GPS?
Pokud už máte mobil vybraný, zkuste pohlédnout trochu výše až kamsi do nebes. Právé odtud se snáší signál GPS, který vdechl život celé řadě parádních dárků. Vybrali jsme čtyři. Prvním je mini Coyote, který potěší hlavně řidiče, kteří již nemají chuť vyhlížet, za jakým bukem číhá policejní hlídka. Toto zařízení využívá nejen GPS, ale i datových přenosů GPRS a neustálým sledováním pozice a datovou komunikací se servery systému upozorňuje na blížící se policejní hlídky a další nepříjemnosti na silnici. V prodeji je již v základní ceně s ročním předplatným datových služeb, a tak se jeho uživatel nebude muset celý příští rok vůbec o nic starat.

Další GPS jsou naprostou klasikou: Mio C720b ještě s kvalitním mapovým software iGo a tančícím Elvisem v balení, Garmin Nüvi 760 a řadu VDO Dayton PN6000 s televizním DVB tunerem, obojí navíc s ročním předplatným časopisu Autoforum, které jistě potěší každého řidiče.

Už žádné zbytečné pokuty s mini Coyote, tančící Elvis s Mio C720b, a nadupané Garmin Nüvi 760 s VDO Dayton PN6000. Vše s ročním předplatným časopisu Autoforum zdarma, krásné dárky nejen pro řidiče.

Vybrali jste?
Pokud jste si z naší nabídky vybrali, můžete kterýkoli z tipů ihned pořídit na MobilVěci.cz. Nejpozději do zítra jej máte u vás doma s dopravou zdarma, bez stresu, bez starostí a hlavně bez obav - dostanete vždy právě to, co skutečně chcete.

A pokud ještě váháte, obraťte se na nás na e-mailu i telefonu jsme vám plně k dispozici až do Vánoc.

Zdroj: mobil.cz ze dne 8.12.2008


Chirurg zachránil život africkému chlapci přes SMS

05. 12. 2008

Britský lékař sloužící v konžské nemocnici zachránil šestnáctiletému chlapci život, když mu jeho kolega v Londýně posílal textové zprávy s postupem amputace paže.
Ojedinělá operace se odehrála v konžském městě Rutshuru. Šestnáctiletý chlapec, kterého při rybaření napadl hroch, byl přivezen vládními jednotkami do místní nemocnice s ošklivým poraněním levé ruky.

Britský lékař David Nott, člen organizace Lékaři bez hranic, ihned rozpoznal, že bez amputace pacient do několika dnů zemře. Jelikož ale dosud s amputacemi neměl žádné zkušenosti, kontaktoval svého kolegu Meiriona Thomase v Londýně. Poté, co svému spolupracovníkovi sdělil vážný stav chlapce, začala zcela unikátní operace.

Pomocí textových zpráv naváděl zkušený chirurg kolegu v Africe. "Krok za krokem jsem mu v každé zprávě popisoval, co má dělat," řekl BBC doktor Thomas.

"Následovat instrukce kolegy Thomase nebylo složité. Jelikož jsme spolu již několikrát operovali, věděl jsem přesně, co má na mysli," okomentoval ojedinělý zákrok doktor Nott.

Podle BBC se ve Velké Británii uskuteční pouze okolo deseti takto složitých amputací ročně. V celé zemi jsou pak pouze tři lidé, kteří je dokáží provést. "Bylo to prostě štěstí, že jsem se nacházel na správném místě a mohl to udělat," dodal dvaapadesátiletý lékař Nott.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 5.12.2008 (Adam Pospíšil)


Krize zpomalila prodej chytrých telefonů

05. 12. 2008

Globální ekonomická krize zpomalila ve třetím čtvrtletí tempo růstu prodeje takzvaných chytrých mobilních telefonů vybavených operačním systémem.

Celosvětový prodej stoupl o 11,5 procenta na 36,5 milionu kusů, což představuje nejnižší nárůst v historii. Uvedla to včera analytická společnost Gartner.

Nejprodávanější značkou na trhu byla Nokia s odbytem 15,47 milionu přístrojů, což ale bylo o tři procenta méně než loni. Druhý RIM zaznamenal u přístrojů BlackBerry nárůst o 82 procent na 5,8 milionu prodaných kusů a třetí Apple zvýšil prodej o 327 procent na 4,7 milionu chytrých mobilů.

Prodej v severní Americe rostl o 68 procent, v Evropě, na Středním východě a v Africe pak jen o 14 procent. Asie zaznamenala dokonce pokles o 11 procent a Japonsko o 23 procent.

Podle včerejší předpovědi finské Nokie, která je největším výrobcem mobilů na světě, se v příštím roce sníží celosvětový prodej mobilních telefonů minimálně o pět procent. Nokia také zhoršila odhad svého prodeje pro letošní poslední čtvrtletí.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 5.12.2008


Užívání mobilních telefonů ovlivňuje paměť

05. 12. 2008

Stalo se vám někdy, že jste ukončili dlouhý hovor mobilním telefonem a najednou jste si nemohli vzpomenout, co jste to vlastně chtěli před chvíli udělat? Podle švédských odborníků za to mohly právě vlny emitované mobilním telefonem. Ty totiž ovlivňují mozek tak, že se zhorší jeho schopnost krátkodobého memorování.

Vlny z mobilního telefonu prý ovlivňují mozek tak, že se zhorší jeho schopnost krátkodobého memorování. Švédští vědci z Lundské univerzity to potvrdili při laboratorních testech u hlodavců, ale stejný vliv by vlny mobilních telefonů mohly mít i na mozek člověka.

V disertační práci jedné doktorandky z Lundské univerzity se navíc uvádí, že záření mobilních telefonů ovlivňuje také skupiny genů související s chováním a pamětí. Tyto geny byly dlouhodobým působením vln pozměněny.

Telefonování mobilem prý zabíjí mozkové buňky.

Henrietta Nittbyová a její školitel Leif Salford chtějí teď ve výzkumu vlivu záření mobilních telefonů pokračovat.

Před deseti lety navíc Salford prokázal, že záření z mobilních telefonů vytváří otvory v bariérách mozkových cév. Tak dochází k pronikání jistých krevních bílkovin do mozku, což způsobuje odumírání malého procenta mozkových buněk.

Nittbyová ve své disertační práci vystavovala hlodavce elektromagnetickému záření shodnému se zářením mobilních telefonů dvakrát týdně po dobu 55 týdnů. Zatímco chování všech zvířat po té době zůstalo nezměněno, jejich krátkodobá paměť se zhoršila.

U lidí zatím podobné účinky nikdo neprokázal ani nevyvrátil.

Zdroj: novinky.cz ze dne 5.12.2008 (Lund)


Děti si k Vánocům přejí mobily, počítače a oblečení

04. 12. 2008

Mobilní telefony, počítače, sportovní vybavení a moderní oblečení. Taková jsou nejčastější přání dnešních dětí k Vánocům, které touží po moderních stylových věcech. Vyplývá to z průzkumu agentury Millward Brown CZ.
Hračky potěší jen malé děti do deseti let, které mají stále tradiční přání. Holčičky touží po panenkách a chlapci po stavebnici nebo autodráze. Zklamané budou naopak ratolesti, které od svých rodičů dostanou knihu. Podle průzkumu knížka většinu dětí nenadchne. Přivítají ji maximálně jako doplňkový dárek.
Hoši od 11 do 18 let budou nadšení, když dostanou rychlejší internet. Trefným dárkem je i herní konzole nebo počítačová hra. Slečny nad deset let rády dostanou kosmetiku nebo moderní oblečení, které ocení i o pět let starší chlapci. Všechny děti obecně potěší sportovní vybavení, zejména pokud půjde o věci na kolo, brusle, snowboard či lyže.
Data vyplývají z rozsáhlého výzkumu České děti a mládež 2008, který firma Millward Brown CZ uskutečnila letos na podzim. Průzkumu se zúčastnilo 1000 dětí ve věku mezi sedmi a 18 let z celé České republiky.

Zdroj: mam.cz ze dne 4.12.2008


Za zboží lze zaplatit esemeskou

02. 12. 2008

Společnost Axima, vývojář mobilních aplikací a komunikačních řešení, spustila systém pro prodej zboží přes SMS. Jedná se o novou službu Paysms.sluzba.cz. Zákazníci nyní mohou objednat a přímo zaplatit fyzické zboží jednoduchým odesláním SMS. Axima tak rozšiřuje možnosti SMS plateb z oblasti nehmotných produktů a služeb, jako jsou jízdenky a vstupenky, na trh se zbožím. Prvním projektem, kde byla služba Paysms.sluzba.cz nasazena je web www.blesk.cz/smsdvd, na kterém lze prostřednictvím SMS zakoupit filmy na DVD.

Zdroj: mam.cz ze dne 2.12.2008


Nokia už začala distribuovat svůj první mobil s dotykovým displejem do obchodů

28. 11. 2008

Finská Nokia začala rozvážet svůj první mobilní telefon s dotykovým ovládáním do distribuční sítě. Model 5800 bude zatím dostupný jen na vybraných trzích, v Rusku, Španělsku, Indii, Hongkongu, na Tchaj-wan a ve Finsku.

Nokia 5800 je první smartphone Nokie s dotykovým displejem a s novým operačním systémem Symbian S60 5.0. Dotykový displej má rozlišení 640 x 360 bodů a dovede zobrazit 16 milionů barev.

Nokia tak reaguje na úspěch telefonu iPhone od americké firmy Apple, jehož vyspělejší verze iPhone 3G se prodává i v Česku. Nokia již minulý měsíc oznámila, že její dotykový model bude stát 279 eur (7030 Kč) bez započtení daní a dotací od operátorů.

Rivalů má dotykový telefon více, mimo jiné i v přístrojích od korejských firem LG Electronics a Samsung Electronics. Ty své telefony daly do prodeje během posledních dvou let, ale hlavně na rychle se rozvíjející trhy.

Nejnižší cena iPhonu od Apple je ve světě 199 dolarů při dvouleté dohodě s operátorem. V Česku stojí nedotovaný iPhone 3G zhruba 12 tisíc Kč a dotované přístroje od jedné koruny.

iPhone začali tuzemští operátoři prodávat na konci srpna. Nová generace iPhonu v sobě vedle telefonu skrývá přehrávač hudby a videa a díky podpoře sítí třetí generace umožňuje surfování po internetu dvojnásobnou rychlostí oproti předchozí verzi. Telefon zároveň umí přijímat signál navigace GPS.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 28.11.2008


Nokia se stáhne z Japonska, ponechá zde jen značku Vertu

27. 11. 2008

Nokia nedokázala odlákat japonské spotřebitele od mobilních telefonů místní výroby.

Finská společnost Nokia ukončí prodej svých mobilních telefonů v Japonsku s výjimkou luxusní značky Vertu poté, co se jí nepodařilo výrazněji prorazit na místním trhu.

Nokia je sice s téměř 40procentním tržním podílem největším výrobcem mobilních telefonů na světě, její podíl na samotném japonském trhu však činí méně než procento. Produkty společnosti totiž nedokázaly odlákat japonské spotřebitele od vysoce výkonných mobilních telefonů místní výroby.

"Usoudili jsme, že za současných obtížných ekonomických podmínek nemůžeme investovat do vývoje produktů určených pouze pro Japonsko," řekl výkonný viceprezident společnosti Timo Ihamuotil.

Luxusní divize Vertu již dříve oznámila, že navzdory ekonomickému poklesu plánuje rapidní expanzi. Divize věří, že mobilní telefony se mohou brzy stát na trhu s luxusním zbožím novým hitem. Do konce příštího roku chce Vertu zvýšit počet samostatných obchodů po celém světě na 50 ze současných 30.

Společnost Vertu byla založena v roce 1998. Prodává ručně vyrobené telefony zdobené drahokamy, jejichž ceny se pohybují od 3500 eur (téměř 90.000 Kč) po více než 100.000 eur (2,5 milionu Kč). Telefony firmy jsou k dostání ve více než 500 obchodech po celém světě, včetně klenotnictví.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 27.11.2008



Zobrazené novinky: 451-460
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner