AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 491-500
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Mobilní operátoři chtějí žádat o licenci na mobilní televizi

19. 08. 2008

Mobilní operátoři T-Mobile, Vodafone a Telefónica O2 pracují na plánu na získání kmitočtů pro vysílání mobilní televize.

Informuje o tom deník E15 s tím, že dosud není jasné, kdy Český telekomunikační úřad (ČTÚ) tendr na mobilní televizi vypíše.

"Operátoři nyní dokončují dokumenty pro vytvoření dceřiné společnosti tak, aby se mohli ucházet o licenci na provozování vysílací sítě," řekl k záměrům tří operátorů ředitel služeb mobilních portálů T-Mobile Michal Němec. Firma, kterou by vlastnila Asociace provozovatelů mobilních sítí, dosud nemá jméno a není ani zapsána v obchodním rejstříku. Z plánu je vyloučen operátor U:fon, protože není členem asociace.

Nově vzniklá společnost by měla provozovat multimediální síť, v níž by každý z operátorů poskytoval svým zákazníkům vlastní obsah v závislosti na dohodě s televizními stanicemi. "Jednáme o detailech, zda a jak se budeme střídat ve vedení, zda by naše dceřiná společnost měla vytvářet zisk a podobně," řekl deníku výkonný ředitel T-Mobile pro marketing Petr Dvořák.

Další z účastníků nechtějí tento plán příliš komentovat nebo uvádět podrobnosti. "Diskuse s našimi konkurenty ohledně provozu společné DVB-H sítě probíhají. Kdy a jakým způsobem se bude tato spolupráce institucionalizovat, je předmětem jednání," řekl mluvčí Vodafonu Filip Hrubý.

Aktivity operátorů zajímají i telekomunikační společnosti, jelikož operátoři chtějí technické provozování sítě nabídnout dalšímu subjektu. Rozhodli se proto oslovit příslušné firmy včetně Českých Radiokomunikací, které 8. srpna získaly podobnou zakázku na vysílací služby pro Českou televizi. "Rozhodně to nebudeme dělat sami, nechceme využívat vlastní síť vysílačů," dodal Dvořák z T-Mobile.

Tato iniciativa operátorů se týká příjmu televize ve speciální normě pro mobily DVB-M. Na trhu však je od 1. srpna mobilní telefon LG HB620T, který umožňuje příjem pozemního digitálního televizního vysílání v běžné normě DVB-T. Telefon u nás nabízí Vodafone, údaje o počtu prodaných kusů však není možné zjistit. "Tyto údaje jsou pouze interní a Vodafone je nesděluje," prohlásil zástupce tiskového mluvčího Vodafonu Miroslav Čepický.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 19.8.2008


První operátor zveřejnil cenu. Nedotovaný iPhone za 12 tisíc korun.

18. 08. 2008

Mobilní operátor Telefónica O2 bude nabízet nedotovaný multimediální mobil iPhone 3G za 11 995 Kč. Nedotovaná verze s dvojnásobnou pamětí 16 GB pak vyjde na 14 095 Kč.

Dotované přístroje bude možné podle výše zvoleného tarifu se smlouvou na dva roky získat od jedné koruny. Firma to oznámila na internetových stránkách pro zájemce o telefon. Konkurence ceny zatím nezveřejnila.

Operátor začne iPhone prodávat od půlnoci ze čtvrtka na pátek. V tu dobu bude mít pro nedočkavce otevřenu značkovou prodejnu na Václavském náměstí v Praze a v České ulici v Brně. Zájemci o pořízení dotovaného telefonu spolu s tarifem si jej mohou ve značkových prodejnách rezervovat ode dneška. Každý zákazník si bude moci koupit jeden telefon.

Telefónica pro iPhone nabídne čtyři speciální tarifní balíčky s měsíčním paušálem od 600 do 4050 korun, které kopírují tarify Neon M až XXL s neomezeným stahováním dat. Cena dotovaných telefonů bude v případě balíčků XL a XXL jedna koruna, u balíčků L a M 3995 respektive 5995 korun za verzi osm GB. Za telefon s dvojnásobnou pamětí si uživatelé u balíčků L a M 2000 korun připlatí.

Operátor ve své nabídce zdůrazňuje, že jako jediný provozuje v tuzemsku síť 3G, která umožňuje rychlé datové přenosy podporované iPhonem. Nyní firma pokrývá Prahu a Brno, do konce roku 2009 chce pokrýt 20 až 30 měst. Velká města, jako Ostrava či Plzeň, by měla být pokryta v prvním čtvrtletí 2009. Do dvou až tří let má být signál v dosahu 70 procent populace.

iPhone od Apple je od loňského uvedení celosvětový hit. Jeho novou verzi 3G si měsíc od uvedení do prodeje koupily tři miliony zákazníků. Tuzemští operátoři evidují přes 20 tisíc zájemců o telefon. Podle dostupných informací se tak v první vlně prodeje nemusí dostat na všechny.

Nová generace iPhonu v sobě kromě telefonu skrývá přehrávač hudby a videa a díky podpoře sítí třetí generace umožňuje surfování po internetu dvojnásobnou rychlostí oproti předchozí verzi. Telefon má rovněž zabudovanou navigaci GPS

Zdroj: digiweb.cz ze dne 18.8.2008


U:fonův fofr internet nově i bez paušálu Za nula

18. 08. 2008

Nová nabídka je šitá na míru občasným surfařům. Dvacka za hodinu, nejvýše však osm set. Vše bez smlouvy.

Na začátku srpna jsme vás informovali o chystané nové službě z tábora U:fonů, internetový tarif „Za nula“ vypadal záhadně i lákavě… Nyní víme více, tarif nebude tak úplně za nula, ale žádný povinný měsíční paušál u něj nenaleznete. Platit se bude dle doby připojení, takže nejvíce ho ocení příležitostní uživatelé celosvětové informační dálnice. Hoďka na síti vyjde na 20 Kč, ale současně vám mimozemšťané víc jak osm stovek měsíčně nenaúčtují. Zároveň netřeba uzavírat smlouvu, stačí koupit jedno z datových zařízení již od 3 000 Kč. Jednoduše internet do každé domácnosti, který nezruinuje rodinný rozpočet. Tedy pokud vás internet neuchvátí natolik, že nebudete schopni se ubránit jeho kouzlu a pravidelně zaplatíte maximální útratu.

Začínající surfaři nabídku ocení a když internetu podlehnou, mohou přejít na nenulovou verzi...

Na cesty s mimozemšťanem.

S U:fonovým fofr internet Za nula získá zákazník za 20 korun na hodinu přístup k webovým službám s plnohodnotnou, rychlostně neomezenou službou Fofr internetu, s průměrnou rychlostí stahování dat 400–700 Kbit/s a odesílání 200–400 Kbit/s. Služba je účtována po 15 minutách, za každých započatých 15 minut tak zákazník zaplatí 5 Kč. Ústy marketingového ředitele Lukáše Antoše jsme se dále dozvěděli:

„Službu jsme tak přizpůsobili především začínajícím a příležitostným uživatelům internetu, či zákazníkům hledajícím alternativní mobilní připojení k připojení stávajícímu. Kdo chce využívat webových služeb, brání se vysokým platbám ve výši měsíčního paušálu a chce platit pouze za čas opravdu strávený na internetu, pro toho je náš Fofr internet Za nula.“

Například za deset hodin strávených na internetu zaplatí uživatel 200 Kč, pokud jej nepoužívá, nezaplatí ani korunu, což je na českém trhu vlastně úplná novinka.

Maximálně osm stovek.

Kdo by se snad v daném měsíci pořádně rozšoupnul, nemusí se být závratně vysokého účtu. Nejvýše zákazník zaplatí 800 Kč v případě překročení limitní doby (40 hodin na internetu), ze služby se stává neomezený přístup k internetu a zákazník dále surfuje bez jakýchkoli poplatků. Konečná částka osm set korun je tak stále levnější než neomezená připojení k internetu s maximální rychlostí 512kb/s poskytovaná ostatními mobilními operátory.

Vyberte modem a hurá na věc.

K dispozici jsou zákazníkům USB modemy (Any Data ADU-510L, Axesstel MV110) se snadnou instalací prostřednictvím U:fonova CD za částku 3 000 Kč či wifi router Axesstel MV410L za 5 000 Kč. Přechod ze služby Fofr internet na jeho nulovou variantu je možný pouze v případě, že má zákazník smlouvu na dobu neurčitou. Obrácený přechod je samozřejmě možný kdykoli, neboť služba Za nula je poskytována pouze na dobu neurčitou.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 18.8.2008


Za týden je tu iPhone, v prodeji bude od půlnoci

15. 08. 2008

Příští pátek se na pultech všech tří operátorů objeví dlouho očekávaný telefon iPhone 3G. O půlnoci ze čtvrtka na pátek by navíc podle serveru iPhonemania.cz měla, podobně jako v USA, zahájit jeho prodej pobočka O2 na Václavském náměstí.

Cena je zatím tajná, ale podle odhadů a zkušeností ze zahraničí by se nedotovaný mobil s dotykovým displejem mohl pohybovat kolem patnácti tisíc.

Operátoři jej chtějí podle svých sdělení nabízet v rámci tarifů i pro předplacené karty. Vodafone se údajně chystá zvýhodnit současné zákazníky. Operátoři jsou na další informace skoupí už jen proto, že mají od Apple nakázán úplný rádiový klid. Na jejich speciálních "iphone stránkách" se už ale registrovalo přes dvacet tisíc zájemců o telefon s nakousnutým jablkem. "Zájem bychom měli být schopni uspokojit, objednali jsme jich dost," říká šéf marketingu T-Mobilu Petr Dvořák.

Nejvíce registrovaných zájemců o iPhone má Vodafone, který na své speciální internetové stránce eviduje podle zdroje z firmy 13 tisíc lidí. Telefónica O2 a T-Mobile mají obě okolo 4000 až 5000 zájemců.

Podle informací iPhonemania.cz však už do skladu Telefóniky O2 dorazilo pět tisíc přístrojů. Ne všechny ale půjdou do prodeje. Podle regulí Apple musí totiž 250 kusů vyčlenit pro propagační a reklamní účely. Pravidla amerického výrobce také prý praví, že pokud někdo iPhone reklamuje, musí mu být po dobu opravy půjčen stejný model. Navíc se mají stát nové iPhony novými dominantami prodejen. V okruhu jednoho metru nesmí být žádný jiný konkurenční přístroj, tvrdí iPhonemania.cz.

Nová generace iPhonu umožňuje rychlejší surfování po internetu. Telefon má navíc i zabudovanou navigaci GPS.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 15.8.2008


T-Mobile se vrací k SMS bráně zdarma

15. 08. 2008

Díky lákadlu příjmů z internetové reklamy ožívá u T-Mobilu jedna z nejúspěšnějších služeb, kterou operátoři nabízeli. Tuzemská mobilní jednička se totiž vrací s bezplatnou SMS bránou. Na stránkách svého portálu t-zones.cz bude brzy možné posílat textové zprávy do sítě operátora zdarma.

Dosud to bylo možné jen pro zákazníky T-Mobilu, kteří se museli na portálu registrovat. "Trochu se to zdrželo, ale chtěli bychom to spustit v příštích několika dnech," říká marketingový šéf T-Mobilu Petr Dvořák.

Na rozdíl od konkurenčních bran bude T-Mobile nabízet i bezplatné zasílání multimediálních zpráv. Ty už ale budou moci využít jen ti zákazníci operátora, kteří se přihlásí nebo registrují do t-zones. "Jednou z cest financování jsou i příjmy z portálové reklamy," dodává Dvořák.

V současné době totiž z t-zones posílají zákazníci T-Mobilu řádově miliony zpráv. Operátor chce ale zpeněžit návštěvnost svého portálu a už od jara hledá partnery pro reklamu. "Reklamní prostor na portálu se SMS bránou pochopitelně hodláme využít a probíhají poslední fáze jednání s vybranými partnery," říká mluvčí operátora Martina Kemrová.

Omezoval jen T-Mobile.

Konkurence provoz bezplatných textovek pro všechny na rozdíl od T-Mobilu nerušila, ale beze změn se to neobešlo. Telefónica O2 dělí textovky z internetu na více částí, protože k nim přidává reklamu. Na text samotné zprávy tak zbývá šedesát znaků ze sto šedesáti. "Měsíčně naše brána odešle přes 4,5 milionu textových zpráv," vysvětluje mluvčí O2 Martin Žabka.

Vodafone nechal svou bránu jako jediný beze změny. "Každý měsíc navštíví naši webovou SMS bránu v průměru 900 tisíc unikátních návštěvníků, kteří týdně odešlou více než tři a půl milionu textových zpráv," říká mluvčí Vodafonu Filip Hrubý a dodává, že právě SMS brána je jedním z nejvýznamnějších inzertních kanálů, kde prodáváme reklamu třetích stran.

Nové služby.

Operátoři se ve své retro-náladě vracejí i k zákazníkům předplacených karet. Tedy k těm, kteří tvoří více než polovinu všech klientů tuzemských operátorů.

Novým trendem je kombinace předplacené karty s výhodami klasického paušálu. Tím, že zákazník dobíjí pravidelně určitou, předem danou částku, získává v podstatě stejné výhody, jako kdyby měl paušál. Přišel s tím v červnu Vodafone a jeho Nabitá karta, kde o výši slevy rozhoduje výše dobíjené částky. Nenabízí však žádný volný kredit ani dotované telefony.

Od příštího týdne se do hry dostane i T-Mobile s předplacenou kartou Combi. S ní může zákazník získat možnost dotovaného telefonu nebo kreditu hovorného navíc, tedy podobně jako u paušálů.

Na rozdíl od Vodafonu se budou muset klienti upsat operátorovi k minimálnímu dobíjení kreditu 300 korun měsíčně po dobu dvou let. Zájemce si může vybrat, zda chce dotovaný telefon od jedné koruny, nebo 20 procent kreditu hovorného navíc. Volání pak vyjde na 5,95 koruny za minutu do všech sítí. Pokud si však zákazník nedobije částku, ke které se zavázal, firma mu zvýší hovorné na úroveň běžné Twist karty, v dalším měsíci mu zablokuje odchozí hovory a po třech měsících vyfakturuje všechny zbylé měsíce.

Zdroj: hn.ihned.cz ze dne 15.08.2008


iPhonů bude asi málo, zájemci se množí

14. 08. 2008

Čeští operátoři nebudou mít příští pátek, kdy se má v ČR začít prodávat nový iPhone 3G, dostatek těchto telefonů .

Těch mají totiž od amerického Applu dostat několik tisícovek, ale na svých speciálních "iphone webech" už registrují více než dvacet tisíc zájemců. Může se tak opakovat situace ze zemí, kde již Apple nový iPhone uvedl minulý měsíc. Firma zatím prodala tři miliony těchto přístrojů.

Přestože by se telefon měl začít prodávat již na konci příštího týdne, ani jeden z českých operátorů ještě nezveřejnil jeho cenu. Operátoři jej chtějí podle svých sdělení nabízet v rámci tarifů i pro předplacené karty. Vodafone se údajně chystá zvýhodnit současné zákazníky. Podle některých zdrojů by se nejnižší dotovaná cena při uzavření dvouleté smlouvy u operátorů mohla pohybovat kolem 4000 korun. Plná cena by se pak mohla pohybovat mezi dvanácti a patnácti tisíci.

Nejvíce registrovaných zájemců o nový iPhone nasbíral Vodafone, který na své speciální internetové stránce eviduje podle zdroje z firmy třináct tisíc lidí. Telefónica O2 a T-Mobile mají okolo 4000 až 5000 potenciálních zájemců.

Nová generace iPhonu v sobě kromě telefonu skrývá přehrávač hudby a videa a díky podpoře sítí třetí generace umožňuje surfování po internetu dvojnásobnou rychlostí oproti předchozí verzi. Telefon má rovněž zabudovanou navigaci GPS.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 14.8.2008


iPhone 3G ani po měsíci neztrácí dech

12. 08. 2008

U Apple včera slavili menší jubileum, právě před měsícem se totiž začal prodávat vylepšený iPhone a spolu s ním byl spuštěn i obchod se stovkami aplikací pro tuto nedočkavě vyhlíženou hračku – App Store. A jak se zdá, sázka na kombinaci atraktivního hardware v kombinaci s nepřeberným množstvím softwarového vybavení nese Applu ovoce, což v interwiev pro deník The Wall Street Journal včera potvrdil i ředil společnosti Steve Jobs. Dozvěděli jsme se například...

...například že od spuštění obchodu si uživatelé stáhli už přes 60 milionů aplikací, přičemž většina je dostupná zcela zdarma. Přesto Apple za placené prográmky vyinkasoval každý den v průměru jeden milion dolarů, což za měsíc znamená třicet miliónů. Jobs je, zdá se, velký optimista, jelikož v rozhovoru uvedl, že věří v udržení tohoto tempa i v dalších měsících. Dokonce si už spočítal, že pokud vše půjde hladce, tak za rok vydělá App Store 360 milionů dolarů.

Applu ale z příjmů pochopitelně nezůstává vše, jelikož se dělí s vývojáři a za své zprostředkovatelské služby a zajištění chodu celého systému si ponechává 30 % příjmů, vývojářům tedy zůstává ten větší 70% kousek z onoho sladkého jablečného koláče. Co si ovšem Jobs pochvaluje je vztah mezi počtem a kvalitou aplikací a prodejem iPhonů. Zde podle něj platí jasná úměra – čím atraktivnější software, tím více prodaného hardware. A když prodá Apple víc iPhonů (na kterých má 55% marži), tak tím bude více jeho uživatelů a tím více posype App Store. Nadšení jsou ale i samotní vývojáři, například jeden z programátorů Segy. Ten si pochvaloval prodejnost hry Super Monkeyball, kterou si při ceně 9,99 dolarů stáhlo během dvaceti dnů závratných 300 tisíc uživatelů. Mezi další hity patří jednoznačně encyklopedie léčiv od společnosti Epocrates, kterou si zatím stáhlo na 125 tisíc uživatelů včetně pětadvaceti tisíc mediků. Super Monkeyball je suverénně nejúspěšnější hrou na iPhonu. Nyní už možná s dobrým půl milionem hráčů.

Skutečnost, že iPhone může být velmi výnosný podnik dokazuje i deset nejúspěšnějších vývojářů. Ti z celkových 21 milionů vyplacených producentům software shrábli zhruba 9 milionů. Objevili se ale i vykukové číhající na lidskou zvědavost v kombinaci s hloupostí. Mladík jménem Armin Heinrich vypustil na App Store aplikaci „I Am Rich“ za maximální možnou cenu 999,99 dolarů, přičemž jediný kdo by v případě jejího zakoupení zbohatl, byl právě Armin. Nešlo totiž o nic víc než animaci zářivého rudého drahokamu. Možná si položíte otázku, kdo by na něco takového naletěl... Pár zvědavců, kteří si Arminův výtvor zakoupilo se prý ale přesto našlo. Apple naštěstí brzy zasáhl a aplikaci odstranil. Steve Jobs se poměrně nečekaně vyjádřil také k nedávno objevenému kódu, který by byl teoreticky schopný smazat z iPhonu jakýkoli program pokud by se Applu znelíbil.

Steve tentokráte nijak nemlžil a existenci kódu přiznal. Jedním dechem ale dodal, že Apple by tuto možnost nehodlá nijak zneužít. Slouží prý pouze jako pojistka pro případ, že by se začal šířit škodlivý program, který by třeba kradl uživatelova osobní data a předával je hackerovi. Takže jde jen o prevenci krádeží dat, což je nyní ve Spojených státech velmi aktuální téma. A na závěr ještě malý prodejní odhad nového jablíčka, někteří analytici se po prvním měsíci prodeje vytasili s číslem 3 miliony kusů. A vzhledem k tomu, že jen během prvního víkendu se prakticky rozprodala celá prvotní milionová zásoba a leckde se na iPhone tvořily pořadníky, je toto číslo celkem reálné. Určitě ale bude hodně narůstat po 22. srpnu, kdy iPhone startuje v dalších zemích včetně České republiky.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 12.08.2008


Koukáte na dnešní komunikátory a myslíte, že všechno už bylo vymyšleno? Ale kdepak. Kam půjde vývoj dál?

11. 08. 2008

Zajímá vás, na čem a jak pracuje více než 30 000 výzkumníků a vývojářů největšího světového výrobce mobilních telefonů?

Nečekejte, že v tomto článku objevíte obrázky nepředstavených telefonů, zato ale poznáte, co bude ovlivňovat vývoj mobilních přístrojů příštích generací.

Bez otevřenosti není pokroku.

Pryč jsou časy, kdy se veškerý výzkum a vývoj odehrával za zavřenými dveřmi a byl pouze otázkou řady mužů v bílých pláštích, kteří pak předkládali své výtvory veřejnosti a tím určovali trend doby. Nokia dnes investuje do vývoje cca 5,5 miliardy euro ročně a velmi si zakládá na svém novém přístupu, zvaném Open Innovation. Ten znamená zejména úzkou spolupráci s univerzitami, veřejnými institucemi, ale i s konečnými uživateli produktů.

Řadě čtenářů jistě něco řekne termín „Nokia Beta Labs“, kde Nokia mezi uživatele uvolňuje koncepty a rané verze svých nových aplikací a samozřejmě sbírá reakce uživatelů na ně. Jako “dítě” odchované právě pomocí Beta Labs uvádí Nokia svou známou aplikaci Nokia Sports Tracker, které se do dnešního dne stáhlo 1,6 milionů kopií (a která je dnes součástí téměř všech telefonů od Nokie s GPS).

Oči a uši Nokie míří k Indii a Číně.

Když byla řeč o spolupráci s veřejností, Nokia se nechala slyšet, že nové modely levných telefonů se právě snaží přizpůsobit uživatelům, kteří nikdy předtím nepřišli s mobilem do styku. Řeč je pochopitelně hlavně o Číně a Indii. Není se čemu divit, v těchto zemích se totiž prodává cca 20 % veškeré produkce low-endů od Nokie. Pojďme se ale konečně podívat na věci budoucí.

Budou Nokia Mapy řídit dopravu?

V Kalifornii Nokia prováděla zajímavý výzkum pod pracovním názvem “Traffic Works”. Účastnilo se jej 100 vozů, vybavených Nokií N95 8GB se speciální aplikací. Každý telefon odesílal aktuální polohu a rychlost pohybu svého vozu na server, který ze získaných údajů počítal model dopravy a vše navíc srovnával s aktuálními daty dopravního úřadu.

Data získaná Nokií byla samozřejmě mnohem přesnější (a jejich získání levnější, než celé drahé monitorovací zařízení dopravního úřadu), a tak se celý experiment bude opakovat znovu a ve větším měřítku, tentokrát s 10 000 vozy. A praktická aplikace pro uživatele? Představte si, že váš telefon přesně ví, kolik aut před vámi stojí v zácpě, zda ji lze objet nebo zda je objížďka také “zacpaná” nebo kde se právě stala nehoda. A nevýhoda? Systém by samozřejmě věděl i o vašem autě a těžko říci, jestli se uživatelům bude líbit, být takto sledováni, i když Nokia slibuje naprostou anonymitu.

Projekt „Morph“.

Tento projekt už není horkou novinkou (představen byl koncem února tohoto roku), přesto je ale natolik zajímavý, že by bylo hrubou chybou se o něm nezmínit. Morph je založen na spolupráci výzkumných center Nokie a University of Cambridge. A na čem že to spolupracují?

Na výzkumu a aplikaci nanotechnologií! Výsledkem pak má být přístroj, který nejen, že budete moc přeložit jako papír, srolovat si ho a připnout jako náramek na ruku a jehož celý povrch bude dotykovým displejem (který navíc bude schopen svá tlačítka fyzicky vyvýšit nad ostatní povrch), ale který vám změří třeba kvalitu okolního vzduchu, na váš příkaz se stane průhledným a který se bude nabíjet solární energií. A protože obraz vydá za tisíc slov, doporučuji shlédnout přiložené video, které ukazuje, jak by takový “mobil budoucnosti” mohl vypadat. Osobně bych uvítal funkci self-cleaning již nyní, zvláště když koukám na svůj “opatlaný” telefon.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 11.8.2008


Nákup přes mobil se stává novým prodejním kanálem, umožňuje ho 15 procent obchodů

10. 08. 2008

Podle studie společnosti Cisco o elektronickém nakupování se mobilní telefony vedle kamenných obchodů, e-shopů a katalogového prodeje rychle stávají čtvrtým prodejním kanálem.

Nákup přes mobil je možné uskutečnit již u 15 procent obchodů, dalších 42 procent jich umožňuje prohlížet si zboží pomocí speciálně upravených mobilních stránek. Nejlepší podmínky pro nakupování nabízí podle výsledků studie obchod Amazon.com.

„Mobily jsou pro maloobchodní prodejce další příležitostí, jak svým zákazníkům nabídnout lepší služby než konkurence a zvýšit si tak tržby. Pokud chtějí prodejci udržet konkurenční výhodu před ostatními, budou muset svým zákazníkům nabídnout možnost využívat všechny prodejní kanály včetně mobilních nákupů,“ tvrdí Dick Cantwell, viceprezident společnosti Cisco.

Podle výsledků studie dnes umožňuje 42 procent maloobchodních prodejců prohlížení informací o produktech na mobilních zařízeních, a to buď prostřednictvím upravených webových stránek anebo zvlášť vytvořených mobilních stránek. Zhruba 15 procent prodejců již dokonce nabízí možnost kompletního uskutečnění mobilního nákupu. Okolo 10 procent prodejců používá SMS zprávy pro informování a zodpovídání dotazů spotřebitelů, 6 procent prodejců provozuje webové stránky a URL adresy zvlášť navržené pro mobilní zařízení.

Podle odhadů společnosti Cisco budou zákazníci na svých mobilních zařízeních brzy zcela běžně vyhledávat obchody a konkrétní zboží, stejně jako nakupovat a sledovat historii svých nákupů. V současné době na světě existuje třikrát více uživatelů mobilních telefonů (3,3 miliardy) než uživatelů internetu (1,3 miliardy). Například Forrester Research odhaduje, že celkové on-line prodeje letos dosáhnou objemu 204 miliard dolarů a v roce 2012 dokonce 335 miliard dolarů.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 10.08.2008


Kybernetik vymýšlí, jak platit SMS za kino, návštěvu lékaře či recept

10. 08. 2008

Placení SMS zprávou za tramvaj v Praze je první vlaštovkou.

Budeme zanedlouho platit z mobilu nejen jízdenky na tramvaj, jako to už jde v Praze, ale i návštěvu lékaře, poplatek za recept, vstupenku do kina nebo do divadla? Takový byznysplán se honí hlavou Marka Čmejly, výkonného ředitele investiční společnosti Appian Group Europe. Sám je původním vzděláním kybernetik. A tak s týmem spolupracovníků přemýšlí, jak ještě více rozvinout technologii firmy Erika, kterou Appian před časem koupil.

Platby esemeskou v pražské hromadné dopravě jsou tak možná jen první vlaštovkou, kterou Erika představila. "Přes mobil má smysl platit menší částky, možná tak do tříset, čtyřset korun. Nabízí se dost možností, ale všechno se samozřejmě musí ještě hodně promyslet. Uvidíme," říká Čmejla.

Prodej nebo expanze.
Erika tak zřejmě získá jiné využití, než proč si ji Appian původně pořídil: totiž kvůli sázení. Loterijní byznys je ale podle Čmejly teď hodně svízelný. Appian tak do konce roku rozhodne, co udělá se svojí sázkovou kanceláří Chance. Nabízí se přitom jak expanze do zahraničí, kde ještě šance vidí, tak prodej firmy.

Appian má však rozehrány další partie. A to nejen ty spojené s vlajkovou lodí Škoda Holding, největší českou strojírenskou firmou. Novým významným byznysem Appianu se stalo zdravotnictví. Čmejla potvrzuje, že v budoucnu bude mít zájem také o zdravotní pojišťovnu.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 10.08.2008



Zobrazené novinky: 491-500
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner