AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 511-520
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Čeští Vietnamci budou moci „volat domů“ s novým operátorem

25. 07. 2008

Do Česka přichází vietnamská telekomunikační společnost, která sníží svým krajanům ceny za volání. Počet potenciálních zákazníků operátor odhaduje na 300 tisíc.

Největší vietnamská telekomunikační společnost VNPT začne od příštího týdne nabízet své služby v Česku. Zaměří se především na vietnamskou komunitu, které nabídne předplacené karty pro volání do Vietnamu z pevné linky.

ČTK to sdělil Rostislav Starý, mluvčí investiční skupiny Natland, která s VNPT vytvořila společný podnik.

"Zákazník nemění svoje vlastní připojení, ale bude si moci zakoupit volací kartu VNPT a bude se moci levněji dovolat do Vietnamu," popsal službu jeden z ředitelů firmy Radovan Mihálik. Služby vietnamského operátora budou dostupné přes předvolbu 822 a po zadání karetního kódu. Karty začne firma na českém trhu prodávat příští týden.

Podle Mihálika jsou Vietnamci lukrativní klientela, která má svá specifika. "Oni volají opravdu hodně. U hovoru do Vietnamu, třeba s babičkou, se musí vystřídat celá rodina, takže ten hovor je hodně dlouhý," řekl Mihálik. Nový operátor chce získat většinu vietnamské komunity v České republice.

Mihálik odhadl potenciální trh na 300.000 lidí, podle Českého statistického úřadu i Česko - vietnamské společnosti žije v České republice necelých 60.000 Vietnamců.

Společný podnik má název VNPT - Global Communication. Česká republika je první evropskou zemí, kde bude vietnamský operátor své služby nabízet drobným klientům. Už během srpna však hodlá vstoupit také na slovenský, polský, maďarský a rumunský trh. Ještě do konce roku by se měla firma rozšířit také do Německa a Francie.

Rozsah služeb se bude v každé zemi lišit podle místní legislativy. V některých státech budou služby VNPT dostupné i z mobilních telefonů.

Zdroj: ekonomika.ihned.cz ze dne 25.7.2008


Sony Ericsson nejekologičtějším výrobcem

21. 07. 2008

Nokia se propadla, Applu kazí pověst iPhone 3G. V hodnocení Greenpeace si z výrobců mobilů nejhůř vede korejské LG.

S přísnějšími a rozšiřujícími se kritérii ohledně toxických materiálů, elektronického odpadu a nově také s kritérii posuzující dopad na klimatické změny dosáhli podle posledního „Průvodce výrobců zelenější elektroniky“ jen Sony a Sony Ericsson více než 5 bodů z 10 možných. Naproti tomu Microsoft a Nintendo, což je japonská firma, která se v současné době věnuje výrobě a distribuci videoher a herních konzolí doslova zakořenili na chvostu žebříčku v těch nejčervenějších místech.

Organizace Greenpeace tak ve svém průvodci spatřuje nástroj jak postavit elektronický průmysl čelem k jejich ekologické zodpovědnosti a problémům s elektronickým odpadem. Dle svých slov už nechtějí vidět příběhy dětí, které se v rozvojových zemích jen tak prohrabávají v horách elektronického odpadu s cílem objevit ještě něco použitelného. Kde končí značná část vysloužilé elektroniky z bohatého západu jste se ostatně mohli přesvědčit také v tomto článku.

Výzkum byl zahájen v srpnu roku 2006 a před sebou nyní máme jeho osmé vydání. To mapuje osmnáct předních světových výrobců mobilních telefonů, počítačů, televizorů a herních konzolí podle jejich chování k životnímu prostředí, používání toxických materiálů a zpětnému odběru vysloužilých výrobků, což byla hnací síla k tomu přimět mnoho společností udělat významný pokrok v jejich ekologické politice. Jak je patrné z grafického průvodce, hodnocení společností se oproti předposledním výsledkům zhoršilo, stalo se tak kvůli novým kritériím zahrnujícím vliv výroby na klimatické změny.

Body se udělovaly podle vypouštěných skleníkových plynů, podle absolutního snížení vypouštění emisí do ovzduší a dle podpory k závaznému globálu snížení vypouštění oxidu uhličitého, které jsou nutné k zmírnění klimatických změn. V kategorii energetické účinnosti byla zkoumána celá výrobková řada každé společnosti s cílem posoudit do jaké míry se přiblížila mezinárodním standardům Energy Star. Ty určí minimální limity energetické účinnosti pro mnoho typů elektronických výrobků. Zároveň je u každého výrobce posuzován podíl využívané energie z obnovitelných zdrojů.

Odvětví informačních a komunikačních technologií (ICT) se na globální produkci skleníkových plynů podílí zhruba 2 %, tedy stejně jako letecký průmysl. Jako jedno z nejrychleji rostoucích a inovativních odvětví musí právě elektronické společnosti ukázat své vedoucí postavení v redukci jak přímých tak nepřímých dopadů na životní prostředí.

Iza Kruszewska z Greenpeace, bojovnice za snížení toxických látek, zaznamenala při sestavování průvodce propastné rozdíly v chování firem: „Elektroničtí giganti si dávají pozor na ekologické chování jen v některých oblastech, přičemž ignorují jiné neméně důležité. Například Philips zabodoval v kritériu používání chemických látek a v energetické účinnosti, ale úplně propadl kvůli politice zpětného odběru, za který obdržel nula bodů. Přitom by se právě Philips dostal mnohem výš, jen kdyby se postaral o zpětný odběr vysloužilých elektrospotřebičů se svým logem.“

Apple zklamal kvůli iPhonu 3G.
Mnoho společností dopadlo dobře z hlediska energetické účinnosti svých výrobků a stanoveným limitům vyhověli nebo je dokonce překročili. Nejlepších výsledků v této kategorii dosáhli Sony Ericsson a Apple. Švédsko-japonský výrobce zabodoval také v hodnocení používaní chemických látek, jeho telefony od ledna 2008 neobsahují PVC a zároveň společnost zakázala antimon, berylium a ftaláty. Naproti tomu Apple propásl velkou šanci vylepšit si skóre, když se nezaměřil na plnění ekologických norem u nové verze iPhonu. Jiní výrobci jako například Toshiba, Samsung nebo LG Electronics dopadly chabě zejména kvůli nevyhovění klimatickým kritériím.

„Cílem Greenpeace je ukázat které společnosti to s ekologickým chováním myslí vážně. Chceme aby směřovali k dodržování nových kritérií: aby přestali užívat toxické látky, zvýšili podíl recyklovaných elektronického odpadu a do svých nových výrobků používali recyklované materiály a snížili tak dopad na klimatické změny,“ dodala Iza Kruszewska.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 21.7.2008


Odblokování iPhone 3G: "Až to bude, tak to bude"

18. 07. 2008

Nejdřív smutná správa na začátek: iPhone 3G zatím odblokovaný není. Ti, kdož přežili nával smutku mohou pokračovat dále…

Vezmeme to velice stručně – nejviditelnější jsou zatím aktivity iPhone Dev Team, tvůrců systému Pwnage, který dovoluje v podstatě libovolně modifikovat první model iPhone. Ti nyní pracují na uvedení nové verze PwnageTool 2.0, která bude umět:

odblokovat, jailbreaknout a aktivovat první generaci iPhone se systémem iPhone 2.0
jailbreaknout iPod touch se systémem 2.0
jailbreaknou a aktivovat iPhone 3G

Pokud se vám zdá, že v seznamu chybí odblokování iPhone 3G, zdá se vám to správně, první verze nástroje to ještě nebude umět. Na odblokování se zatím pracuje a až (pokud…) bude odblokování proveditelné, PwnageTool bude o tuto funkci rozšířen. Část lidí už propadá hysterii, že celý TÝDEN po uvedení nového telefonu NENÍ k dispozici nástroj pro hackování, odblokování a podobně. Podobným lidem bych doporučil strčit nohy do lednice a u toho vzpomínat, jak to probíhalo loni – první softwarové odblokování iPhone se objevilo asi dva měsíce po uvedení iPhone. Od té doby se sice vývojáři něco naučili – ale lidi z Apple taky. A zcela rozumím argumentu Dev Teamu, že na veřejnost to pustí, až v okamžiku, kdy budou vychytané mouchy. Mít, byť i jen dočasně, “zcihličkovaný” iPhone není žádná slast, znám to osobně.

Další známý (ovšem ne už tolik oblíbený) hacker Zibri se vyjádřil v tom smyslu, že toto není ten správný hack, jaký by si on představoval. Zda a kdy uvede nějaký správný však známo není.

Potom se ještě Geohot (tvůrce prvního “hardware” hacku a rovněž nálezce užitečné chyby v bootloaderu 4.6) trochu pošťuchuje s lidmi z iPhone Dev Teamu, ale to bude jen takový folklór (byť je to občas drama, včetně “nátlakového” webu yiphone.org a odpovědi Dev Teamu poslední večeře). Zda on nějak konkrétně zasáhne do odbloku však známo není.

Stručně a jasně: pokud vám někdo bude za fakt nízkou cenu nabízet odblokovaný iPhone 3G – nevěřte mu. Podle všeho ještě nějakou chvíli bude jediný odblokovaný iPhone 3G ten, který bude dovezen z Francie za 609 Euro za 8 GB verzi (předplacená sada za 509 Euro + 100 odblokování) – tak to alespoň spočítali na MacNN.

Upgrade starších zařízení na nový OS včetně odbloku by však měl být záležitostí dní, tak doufejme, že se neobjeví nějaké další komplikace a PwnageTool 2 bude brzy venku.

Zdroj: iphonemania.cz ze dne 18.7.2008


S komunikátorem od Evolve můžete sledovat televizi a mít zapojené dvě SIM karty

18. 07. 2008

Na český trh vstoupil unikátní telefon od Evolve, který umožní používat hned dvě SIM karty. Na tom by nebylo nic divného, takových přístrojů nabízí konkurence již hodně. Jenže novinka umí navíc na displej promítnout běžné analogové televizní vysílání pomocí vestavěného TV tuneru.

Evolve GX650TV Dual Sim je nový komunikátor stejnojmenné společnosti, který nabídne dotekový 3“ displej s QVGA rozlišením (240 x 320 pixelů). Na poměrně velkém displeji můžete díky vestavěnému TV tuneru vcelku pohodlně sledovat televizi. Abyste mohli televizní vysílání sledovat, je nutné vytáhnout asi 30 centimetrů dlouhou anténku, jakou můžete znát ze starých magnetofonů.

Občas se tak během sledování televize například v parku setkáte s nechápavými pohledy kolemjdoucích. Antény už zkrátka nejsou v módě. Prodej telefonu si Evolve nemohlo načasovat lépe – analogová televize v době, kdy se bude analogové vysílání rušit, a všichni mluví jen o jeho digitalizaci, zkrátka není příliš praktická. Navíc se integrace TV tuneru nepříjemně promítla do rozměrů a hmotnosti celého komunikátoru.

Dvě SIM karty v jednom telefonu nejsou žádný problém .

Telefon umožňuje současný provoz 2 SIM karet stejného operátora nebo dvou různých operátorů. Jste stále přihlášení bez omezení na dvou mobilních číslech, bez nutnosti vypínání nebo přepínání. K dispozici tak máte společný telefonní seznam a společná data.

Za samozřejmost již můžeme v dnešní době považovat funkce, jako je FM rádio, MP3 a MP4 přehrávač, digitální fotoaparát/videokameru se dvěma objektivy (vepředu/vzadu), digitální záznamník, duální Bluetooth, alarm, kalendář, světový čas, převodník měn/jednotek a další.

Kapacitu telefonu lze díky paměťovému slotu rozšířit jak pomocí microSD karty, tak pomocí moderních vysokokapacitních karet microSDHC. České menu telefonu můžete ovládat pomocí hardwarové klávesnice, nebo dotekovým perem, které se jednoduše schová do těla komunikátoru. Komunikátor Evolve GX650TV Dual Sim je již v prodeji za cenu okolo pěti a půl tisíce.

Zdroj: novinky.cz ze dne 18.7.2008


Tonoucí Motorola se stébla chytá, mění brand slogan

17. 07. 2008

Reklamy na telefony Motorola, kterých jsme si u nás stejně moc neužili, už nebude provázet známé heslo Hello Moto.

Těžko říct, zda kvůli tomu, že novináři i mobilní laická veřejnost v souvislosti s červenými čísly výrobce už používali z legrace zkomolený slogan Byebye Moto, nebo z ryze strategických marketingových důvodů, se Motorola rozhodla, že je čas na změnu hlavního sloganu Hello Moto. Ten byl zvolen zhruba před pěti lety, ještě před příchodem legendárního Razru a dalších zástupců s proslulou krkolomnou terminologií Rokr, Pebl, Slvr aj. Americký výrobce už od těchto názvů postupně upouští a nahrazuje je konvečnějším spojením písmene a čísla. Možná je to nudnější, ale aspoň si na tom nikdo nezasukuje jazyk.

We Generation.
V souvislosti s novou kampaní se objevuje i zbrusu nový slogan „We Generation“. Anglické slovo generation bývá častou součástí marketingových brandů nejrůznějších výrobků, jen namátkou vzpomeňme na Pepsi, některé automobilky nebo výrobce elektroniky. Z hlediska originality se tedy o žádný převratný tah nejedná. Motorola přesto věří, že nový slogan bude na potenciální zákazníky působit osobněji, než poněkud suše motoristicky znějící Hello Moto.

Podle magazínu Marketing Week se Motorola v kampani „We Generation“ zaměří zejména na mladší uživatele, pro něž je prioritou hudba a fotografování. Hlavní myšlenka je taková, že uživatel s telefony od Motoroly vyroste, přijme značku za svou a i po přechodu do starší generace jí zůstane věrný. Výrobce proto aktuálně chystá zejména specializované mobily pro přehrávání hudby a pořizování fotek. První vlaštovkou je pětimegapixelový fotomobil Zine ZN5.


Zine ZN5 se v reklamách bude objevovat často, už jen proto, že je to první pětimegapixel Motoroly.

Autorem kampaně je renomovaná britská agentura Ogilvy London, jejíž idea vychází z použití telefonu jako prostředku mezilidské komunikace ve všech možných rovinách. Od základních funkcí, jako je telefonování a SMS, přes nejrůznější komunitní portály a sociální sítě, až po sdílení multimediálních souborů.

Kampaň v tisku, na billboardech, v televizi i na internetu začne během tohoto týdne a podpoří kromě zmiňovaného fotomobilu ZN5 i zástupce z „dobíhajících“ řad Rokr E8 a Rizr Z10. Hudební Rokr se právě dostává do prodeje, Z10 specializující se na snadné natáčení a sdílení videa už je nějakou dobu na trhu.

Zda nová kampaň Motorole prospěje a vytáhne ji z nepříjemných problémů klesající prodejnosti, které se táhnou už měsíce, ukáže až čas. Nedávné informace o razantním propadu hodnoty společnosti tomu ale moc nenasvědčují. Mnohem důležitější než hesla na billboardech jsou totiž kvalitně vybavené a hlavně uživatelsky přívětivé telefony.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 16.7.2008


Evropa prošetří weby s vyzváněním na mobily, řada jich podvádí

17. 07. 2008

Evropská komise se zaměří na weby s vyzváněním pro mobilní telefony, mnohé z nich prý podvádějí. V Česku kontrolu neobstály dvě třetiny serverů.

Evropská komise si hodlá "posvítit" na servery nabízející vyzváněcí tóny pro mobilní telefony. Řada z nich totiž podle jejích zjištění, která představila eurokomisařka pro ochranu spotřebitele Meglena Kunevová, klame či podvádí zákazníky. Mezi ně prý velmi často patří děti či mladiství.

Komise ke svým závěrům dospěla na základě šetření, které se uskutečnilo počátkem června. Zkontrolováno při něm v zemích unie a v Norsku a na Islandu bylo zhruba 560 internetových stránek nabízejících nejrůznější druhy vyzvánění pro mobily či tapety pro jejich displeje.

Aktivity čtyř z pěti těchto stránek je pak podle výkonného orgánu unie třeba dál prošetřit kvůli podezření z klamání zákazníků.


V Česku neprošlo 30 ze 43 stránek.

V Česku bylo zkontrolováno 43 stránek - spolu s Británií vůbec nejvíce ze všech zemí. Nesrovnalosti byly v ČR zjištěny ve 30 případech. Na Slovensku bylo prověřeno 15 serverů, ale ani v jednom případě není třeba v kontrole dál pokračovat. Slovensko je v tom ojedinělým příkladem, protože ve všech ostatních zemích je třeba alespoň některé zkoumané internetové stránky podrobit dalším šetřením.

Některé portály třeba spotřebitele svedly k nákladným předplatným, ačkoli si lidé mysleli, že si stahují zdarma jedno vyzvánění. Jiné zase mají problémy s tím, že na nich nejsou uvedeny adekvátní kontaktní údaje nebo podávají zavádějící či nejasné informace o cenách. Například klíčové pasáže jsou napsané velmi malým písmem, či ceny nezapočítávají daně.


Evropa varuje: Buďte obezřetní.

"Tyto kroky v rámci celé EU jsou přímou odpovědí na stovky stížností ze strany spotřebitelů, které vnitrostátní orgány obdržely," uvedla eurokomisařka. "Nepřiměřeně velký počet lidí se stává obětí nákladných překvapení v podobě záhadných účtovaných poplatků a objednávek vyzváněcích tónů, o kterých se poprvé dovídají až v okamžiku, kdy mají před očima účet za mobilní telefon," dodala.

"Musíme vyslat jasnou zprávu zejména mládeži a dětem: Buďte obezřetní!" varovala eurokomisařka. Reagovala tak na to, že více než polovina prověřovaných stránek měla mladé za hlavní cílovou skupinu.

Evropané vlastní přes 495 milionů mobilních telefonů. Podle komise se odhaduje, že vyzváněcí tóny loni představovaly necelou třetinu celkového evropského trhu s doplňkovými službami pro mobily. Tržby za vyzvánění podle odhadů dosáhly v loňském roce výše 691 milionů eur (16 miliard Kč).

Zdroj: digiweb.cz ze dne 17.7.2008


GPS-Buddy Connect: sledování aut v malém

16. 07. 2008

GPS-Buddy Connect stačí zapojit do autozapalovače a auta lze hned potom sledovat na internetu. Za roční paušál po celé Evropě.

Potřebu sledovat a vzdáleně úkolovat jednoho nebo více řidičů nemusí mít jen velké spediční firmy. I malým podnikům, které vyrábějí, distribuují a prodávají různé zboží, se může hodit, když budou vědět, kde se jejich vozy právě pohybují. Nakonec to nemusí to být špatné ani pro fyzické osoby, třeba kvůli elektronickému hlídání vlastního automobilu.

O systému GPS-Buddy jsem na Navigovat.cz psal už před rokem. Tenkrát se jednalo o sestavu, která byla určena pro skrytou vestavbu pod palubní desku automobilu a k pevnému připojení k jeho elektroinstalaci. Novější model GPS-Buddy Connect nabízí stejnou funkčnost, ale v mnohem menším a kompaktním zařízení. Stačí ho zapojit do zdířky autozapalovače, připojit anténu, případně ho spojit s přenosným navigátorem Garmin – a pokročilý sledovací systém je připraven k provozu.

Je to drahé?
Součástí systému GPS-Buddy Connect je kromě hardwaru umístěného v automobilech ještě internetový serveru provozovatele. Ten přijímá, odesílá, zpracovává a poskytuje informace. GPS-Buddy potom zvládne zastat tyto funkce: sledování polohy vozidel v reálném čase, monitorování vozidel a jejich aktivity (jízdy, zastávky), přístup do historie jízd, automatickou tvorba výkazů, plánování vozidel a prací, komunikaci mezi dispečerem a řidičem, navigaci (vzdálené zadávání cílů).

Náklady na provoz GPS-Buddy Connect se rozdělují na dvě části. Jednorázová investice do hardwaru přijde na 12 000 Kč bez DPH. K tomu je velmi vhodné pořídit některý z podporovaných Garminů: řada Nüvi 3xx, řada Nüvi 6xx, řada Nüvi 7xx, řada C5xx a C3xx, řada StreetPilot, řada Zümo.

Roční provoz systému stojí 7 000 Kč bez DPH. Zahrnuje náklady na provoz vestavěné karty SIM včetně roamingu po Evropě a přístup na webovou aplikaci GPS-Buddy.

Cena je ve srovnání s „větším“ GPS-Buddy mnohem příznivější. Měsíční provozní náklady 712 Kč včetně DPH by možná mohly být zajímavé i pro fyzické osoby – a třeba by v podobě argumentu o elektronickém sledovacím systému dokázaly přesvědčit i některou pojišťovnu.


S belgickou kartou po celé Evropě
Hardwarová část GPS-Buddy Connect je černá krabička s rozměry 100 × 47 × 19 mm a se zástrčkou o délce 70 mm, která má svůj cíl v zásuvce autozapalovače. Zástrčka je na šikmém otočném kloubu, takže větší část lze až o devadesát stupňů „zlomit“ a najít pro ni nejlepší tvar.

Hlavní zásuvka autozapalovače někdy nemusí být to pravé místo pro upevnění GPS-Buddy Connect. Výhodnější může být zapojení do skryté zásuvky v zavazadlovém prostoru, případně rovnou demontáž zástrčky a přímé napojení na elektroinstalaci automobilu. Na rozdíl od vyšší verze GPS-Buddy ke Connectu není možné připojit další čidla, například ve spínací skříňce vozidla, ve sklopném návěsu nebo samostatném vypínači rozlišujícím soukromé a služební jízdy.

Podle mých zkušeností není uvnitř těla GPS-Buddy Connect anténa pro příjem signálu GPS, a vždy je potřeba připojit externí anténu. S ní potom citlivý čip Sirf Star III zvládne všechny situace, anténa ani nemusí být umístěna přímo za sklem auta. To nahrává skryté instalaci třeba v už zmiňovaném zavazadlovém prostoru.

Po zapojení se uvnitř zařízení kromě GPS přijímače, který začne zjišťovat polohu, oživí také vestavěný mobilní telefon. Slouží pouze pro datové přenosy, každou minutu předává centrále informace o aktuální poloze a jiné zprávy, pro zobrazení v připojeném navigačním přístroji naopak přijímá zprávy z centrály.

V ceně ročního poplatku je zahrnut kompletní provoz tohoto mobilního telefonu. Nezáleží na tom, jestli se budete pohybovat po Česku nebo v jiných evropských zemích, v ceně je už i roaming. Ostatně GPS-Buddy je v roamingu i v České republice, uvnitř se totiž nachází karta SIM belgického operátora Mobistar. Využívá zřejmě program Machine to Machine, který jako jednu z výhod udává právě speciální roamingové datové tarify.

Správný chod GPS přijímače a datového mobilu indikují samostatné světelné kontrolky. Vše je v pořádku, pokud obě svítí zeleně. Nic ale není ztraceno ani v případě, kdy mobil nemá signál; například v pohraničí nebo v horských oblastech. V takovém případě se data o jízdě ukládají do vnitřní paměti a GPS-Buddy Connect je do centrály vyšle, jakmile se připojí k mobilní síti.


Bez Garminu jako bez ruky.
Doposud popsaná kombinace ale GPS-Buddy Connect využívá jen z části. Centrála dokáže vozidlo sledovat, ale až s připojenou přenosnou navigací Garmin se otevře možnost komunikace s řidičem. Garmin se prostřednictvím dodávaného kabelu připojí k GPS-Buddy Connect, zároveň se z něj i nabíjí. Uživatel ale přijde o možnost připojení kabelu pro příjem dopravních zpráv RDS-TMC. Na druhou stranu při použití s modely Nüvi 6xx nebo 7xx lze z GPS-Buddy odpojit externí anténu – informace o poloze si vezme z připojeného Garminu.

Hlavní nabídka Garminu s připojeným GPS-Buddy se změní. Když jsem tento systém testoval loni s Nüvi 660, nová nabídka se změnila vždy po připojení. Tentokrát byla do Nüvi 760 nahraná „natvrdo“ a nahrazovala jednu ze dvou hlavních položek. Když potom člověk potřeboval v Nüvi běžným způsobem najít cíl, musel napřed do menu GPS-Connect a z něj teprve vybrat položku pro hledání.

Kdo z vás je zrovna nejblíže, panáčci?
Centrála nepotřebuje instalovat žádný speciální software, veškeré funkce zastane internetová aplikace GPS-Buddy. Uživatel se do ní dostane prostřednictvím firemních stránek www.gps-buddy.com po zadání svého jména a hesla. Na rozdíl od loňské verze jsem se už nesetkal s žádnými problémy při použití Firefoxu.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 16.7.2008


iPhone 3G: milion zářezů za neuvěřitelné tři dny

15. 07. 2008

Nový iPhone se začal prodávat teprve minulý pátek, první milion prodaných kusů přesto Apple zaznamenal už v neděli! Ano, jen tři dny po zahájení prodeje dosáhl iPhone 3G kulatého jubilea, na které musel za dob první generace čekat více než dva měsíce. Tento výsledek neovlivnil ani fakt, že se Apple potýkal se značnými problémy aktivačního systému.

Ředitel společnosti Steve Jobs říká: „Nový iPhone 3G zaznamenal fantastický zahajovací víkend. Původnímu iPhonu trval prodej milionu kusů 74 dní, takže ten nový měl skvělý start všude tam, kde se zatím prodává.“ Jen pro připomenutí, nového iPhonu 3G si mohou užívat v jednadvaceti zemích, mezi které patří Austrálie, Rakousko, Belgie, Kanada, Dánsko, Finsko, Německo, Hong Kong, Irsko, Itálie, Japonsko, Mexico, Holandsko, Nový Zéland, Norsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie a USA. Přičemž ve Francii se začne prodávat už tento čtvrtek.


Lepší start si u Applu snad ani přát nemohli...

Dále zde máme několik čísel z App Store. Apple včera oznámil, že uživatelé iPhonu a iPod touch si od jeho spuštění na konci minulého týdne stáhli už přes deset milionů aplikací. Uživatelé mohou vybírat ze široké škály prográmků počínaje hrami, přes lékařské aplikace a komunitní služby založené na lokalizaci až po podnikatelské nástroje pro zvýšení produktivity. Aplikace lze stahovat bezdrátově, přičemž jsou okamžitě k dispozici. Aktuálně je na App Store na výběr přes 800 aplikací, z toho dvě stovky zdarma. Navíc jen 10 % aplikací je dražších než 10 dolarů. Steve Jobs pokračuje: „App Store je se svými deseti miliony stažených aplikací během tří dnů velkolepý úspěch. Vývojářům se povedlo připravit různorodé aplikace, které si díky našemu obchodu mohou uživatelé stáhnout a okamžitě začít používat.“

Prodej jednoho milionu přístrojů za pouhé tři dny je jistě skvělý výsledek a to nesmíme zapomínat, že se nový iPhone zatím prodává pouze v 21 zemích, postupem času jich bude rovných sedmdesát včetně ČR. Každopádně bude zajímavé sledovat kam až se prodeje vyšplhají, s ohledem na výše zmíněné skutečnosti to určitě bude několik desítek milionů.

Zdroj: iphonemania.cz ze dne 15.7.2008


Smrt končí smlouvu s operátorem, pokuta se neplatí

15. 07. 2008

Brno - V případě úmrtí klienta nemohou telefonní operátoři žádat po dědicích zaplacení pokuty za předčasně ukončenou smlouvu. Ta totiž zaniká.

Shodli se na tom veřejný ochránce práv a Český telekomunikační úřad.

Rozpor s dobrými mravy.
Právě na ochránce práv se obrátila se stížností žena, která se po smrti svého otce rozhodla ukončit smlouvu s telefonním operátorem, již v minulosti uzavřel.

Operátor však po ní chtěl úhradu smluvní pokuty za předčasně ukončenou smlouvu. Taková podmínka byla uvedena ve smluvních podmínkách.

Zástupkyně veřejného ochránce práv Jitka Seitlová ale postup kritizovala a obrátila se na Český telekomunikační úřad. "Považuji to za výkon práv a povinností v rozporu s dobrými mravy," vysvětlila.

Podle Českého telekomunikačního úřadu, který kvůli sporům o pokuty za předčasně ukončené smlouvy vedl několik správních řízení, účastnický smluvní vztah mezi telefonním operátorem a účastníkem jednoznačně zaniká smrtí účastníka, bez ohledu na to, zda je to jakkoli upraveno v podmínkách smlouvy.

Dluhy zaplaťte.
"Práva a povinnosti účastníka vyplývající z takového smluvního vztahu jsou osobní a vztahují se jen k osobě účastníka. V případě smrti proto nepřecházejí na další osobu," uvedl ve svém stanovisku ČTÚ.

Dědicové se ale musejí vypořádat s případnými dluhy zemřelých.

Podle Seitlové se lidé, kteří se s telefonními operátory nedohodnou, mají obracet na Český telekomunikační úřad, případně společnosti zažalovat.

Zdroj: aktualne.cz ze dne 15.7.2008


Mobil má každý druhý školák. Dostávají je i tříleté děti

14. 07. 2008

Mobilní telefon má dnes téměř každé dítě. Třeba i pětileté. Dětí s mobilem navíc stále přibývá.

"Počet uživatelů mezi dětmi stále stoupá," potvrdil mluvčí jednoho z mobilních operátorů Filip Hrubý.

Podle marketingového výzkumu společnosti Millward Brown má více než polovina českých školáků mobilní telefon. A telefony pořizují rodiče již pětiletým dětem.

Mobilní operátoři sice nemají přesné číslo dětských zákazníků, vědí ale, že přibývá uživatelů rodinných tarifů a zákazníků, kteří si přejí omezit svým dětem přes mobil přístup na erotické nebo hráčské internetové stránky.

"Taková služba se nazývá Dětský profil. Nyní ji využívá 20 000 zákazníků," dodal Hrubý. Zhruba před měsícem přitom zákazníků bylo zhruba o 4 tisíce méně.

Současným trendem je také to, že zatímco dříve rodiče dětem pořizovali mobil s předplaceným dobíjením, nyní prý raději sáhnou po tarifu. Rodičům skrze ně zůstává stále možnost kontrolovat útratu za telefony svých dětí, navíc mohou ušetřit na vzájemném volání, které je zvýhodněné nebo zdarma.

To, že dětský zákazník již není zanedbatelnou skupinou, jsou si vědomi i výrobci. Pro nejmenší prcky proto vykouzlili Teddy mobil. Hračku pro děti od čtyř let věku. Nemusí umět číst ani psát, přesto zvládnou ovládání.

„Žádný český mobilní operátor dětské telefony nenabízí, ve volném prodeji ale jsou,“ řekla mluvčí dalšího z operátorů Jitka Pacalová.


Teddy mobil je nejen hračka, ale zajistí, že máte svoje dítě stále pod kontrolou.

Zdroj: tn.cz ze dne 14.7.2008



Zobrazené novinky: 511-520
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner