AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 731-740
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Mezi používáním mobilů a nádory na mozku není vazba

20. 01. 2006

Mezi používáním mobilních telefonů a vznikem mozkových nádorů neexistuje žádná prokazatelná vazba. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu, který uspořádali britští vědci a o němž na svých webových stránkách nyní informuje časopis New Scientist.
Experti zkoumali 966 Britů, u nichž byl diagnostikován mozkový nádor. Analyzovali také zdravotní kontroly, které tito lidé podstoupili mezi prosincem 2000 a únorem 2004 a které nevykazovaly stopy, že by měli být nemocní.
Závěry ukazují, že neexistuje žádný důkaz svědčící o tom, že používání mobilních telefonů může zvyšovat riziko vzniku nádorů. Několik dřívějších výzkumů přitom naznačovalo, že by zde nějaká souvislost být mohla.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 20.1.2006


První stovky zájemců už utíkají od svého operátora

17. 01. 2006

Žádost o přenesení čísla k jinému operátorovi podaly hned v neděli stovky lidí. Kvůli systému přenositelnosti budou ale první čísla přenesena do sítí konkurence až za několik dní. Od jakého operátora se odcházelo nejčastěji?

U T-Mobile o službu během prvního dne projevilo zájem kolem dvou set lidí. Podle mluvčího Jiřího Hájka to však není počet přenesených čísel. Někteří zájemci si to totiž mohou ještě rozmyslet a nebo nemusí splňovat podmínky k úspěšnému přenosu.

Jednou z takových podmínek je například vyrovnané účty s opouštěným operátorem vyrovnané smluvní závazky. U T-Mobile navíc nepouštějí pryč zákazníky se smlouvami na dobu určitou. Údaj o přenesených číslech chce firma zveřejnit až koncem měsíce.

Oskar Vodafone během neděle zaznamenal 340 žádostí o přenesení telefonního čísla do jeho sítě, uvedl mluvčí Jakub Hrabovský. První čísla by mohla být přenesena už v polovině tohoto týdne.

"Zatím se ale nedá říci, že by přenositelnost čísla spustila nějakou výraznou vlnu zákaznické migrace, a to oběma směry," konstatoval mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Podle něj sice firma zaznamenává první žádosti o přenos, hodnocení zájmu zákazníků však považuje za předčasné.

Operátoři si za přenesení čísla od přicházejících zákazníků neúčtují buď nic nebo jednu korunu. Výjimkou je T-mobile, který za přenesení čísla u uživatelů předplacených karet požaduje 499 korun. Za to klient získá třistakorunový kredit hovorného.

Eurotel se startem přenositelnosti oživil starší tarif pro předplacenky Special GO, ke kterému je možné aktivovat balíček 250 volných SMS.

T-Mobile zase láká nové příchozí na volné textovky a minuty. Pro ty, které tato nabídka neosloví přidává operátor ještě případně tři měsíce surfování zdarma.

Neváhejte, radí ochránci spotřebitelů

Podle Sdružení obrany spotřebitelů by zájemci o přenesení čísla neměli dlouho váhat, protože cena může výrazně vzrůst kvůli vysokým poplatkům, kteří si operátoři účtují mezi sebou.

Ty se pohybují až kolem dvou tisíc korun. O jejich výši má rozhodnout ČTÚ. Podle Tomáše Liškutína z SOS může být vysoký poplatek mezi operátory překážkou rozvoje služby, podobně jako tomu je u pevných linek, kde přejímající operátor poplatek požaduje po zákazníkovi. Podobné výhrady k tomu má i Oskar Vodafone. Mobilní operátoři však zatím úhradu nákladů po uživatelích nežádají.

Mobilní operátoři podle Liškutína lákají zákazníky k přenesení čísla řadou slibů a marketingových akcí. Akční nabídky jsou však obvykle podmíněny závazkem využívání služeb na dobu určitou, často i se smluvním závazkem minimální fakturované částky. "Vysoké smluvní pokuty mohou spotřebitelům fakticky znemožnit využít nových výhod a slev, se kterými operátoři přijdou až následně," radí Liškutín.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 17.1.2006


Nokia navrhla mobilní telefon proti únoscům

17. 01. 2006

Finská Nokia navrhla mobilní telefon, který pomůže lidem v případě únosu. Nový přístroj má zabudováno poplašné zařízení, které vysílá zvuk, obraz i polohu, aniž si toho únosce povšimne. Napsal to na své internetové stránce britský vědecký časopis NewScientist.

V případě nouze majitel telefonu stiskne poplašné tlačítko a telefon vysílá automaticky nouzový signál a také polohu, pokud má přístroj objednán i určování polohy přes systém GPS. Mikrofon zachycuje zvuky a zabudovaná kamera snímá fotografie nebo dokonce videozáběry, a to s časovým označením.

Telefon přitom vypadá, že je vypnutý, a tím nevzbudí zločincovu pozornost. Když se dostane do podzemí nebo na jiné místo beze signálu, zmlkne, ale nadále zvuk i obraz ukládá do paměti. Vysílání obnoví okamžitě, jakmile signál naskočí. Poplašné vysílání může vypnout pouze ten, kdo zná příslušný kód, napsal časopis.

Podle publikace však výrobce taktně zamlčel, že přístroj lze komukoli nenápadně vložit do zavazadla a poté poslouží jako výborné sledovací zařízení. Proto bude jeho využití zřejmě mnohem širší než pouhá ochrana před únosy, uvedl časopis. Nokia je největším výrobcem mobilních telefonů a každý třetí telefon, který se ve světě prodá, pochází od Nokie

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 17.1.2006


Nokia uvede na trh svůj nejlehčí headset

17. 01. 2006

Finský výrobce mobilních telefonů připravil tři nové náhlavní soupravy, takzvané headsety, pro telefonování s volnýma rukama. Všechny tři využívají technologii bluetooth.
Nejmenší z nich se jmenuje Nokia Bluetooth Headset BH-800. Má zaujmout především miniaturními rozměry a stylovým designem. Podle výrobce jde o nejmenší soupravu, kterou kdy firma produkovala. Váží pouhých devět gramů a prodávat se bude v černém či bílostříbrném provedení. Díky nastavitelnému držáku ji bude možné nosit na levém i pravém uchu. Přes minimální rozměry a váhu přístroj vydrží v pohotovosti až 160 hodin (zhruba šest a půl dne), nebo až šest hodin hovoru. Ve výbavě je i možnost hlasového ovládání.
Typ BH-900, použitelný opět na obě uši, má zaujmout především elegancí. Podporuje redukci šumu a ozvěny, takže je vhodný i k používání v hlučném prostředí. Poradí si také s hovory prostřednictvím Push to Talk (datové "vysílačky") a váží 18 gramů. Přitom v pohotovosti vydrží až 180 hodin (sedm a půl dne) nebo až osm hodin hovoru.
Poslední z novinek má označení BH-200. Při váze 18 gramů poskytne uživateli až pět a půl hodiny hovoru nebo až 150 hodin (více než šest dnů) v pohotovostním režimu.
Typy BH-800 a BH-200 by se měly na trhu objevit v prvním čtvrtletí letošního roku. Zbývající model se má začít prodávat ve čtvrtletí druhém.

Zdroj: hn.ihned.cz ze dne 17.1.2006


Češi o Štědrém dnu trhli rekord v posílání SMS

25. 12. 2005

Lidé o letošním Štědrém dnu rozeslali rekordní počty SMS a MMS zpráv. Textových zpráv mobilní operátoři napočítali na 58,5 milionu. Počet obrazových MMS zpráv dosáhl zhruba čtvrt milionu.

Počet SMS se oproti loňsku zvýšil o 15 procent. Počet multimediálních MMS se meziročně zdvojnásobil. Vyplývá to z údajů tuzemských mobilních operátorů.

Telefonní hovory naopak zůstaly se sumou přibližně 37 milionů na stejné úrovni jako loni. "Statistiky vypovídají o tom, že si lidé během Vánoc ve srovnání s běžným dnem volají méně a preferují se o své pocity a dojmy dělit spíše prostřednictvím SMS nebo MMS," řekl mluvčí společnosti Oskar Vodafone Jakub Hrabovský.

Největší tempo nárůstu vykázaly MMS zprávy. "Souvisí to zejména se stále rostoucí penetrací moderních mobilních telefonů schopných zpracovávat nejen textové zprávy, ale také obrázky a videa," mínil mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl.

Vrcholem MMS bylo období po rozbalení vánočních dárků, kdy se lidé chtěli podělit o radost se svými blízkými. "Nejvíce MMS zpráv bylo odesláno tradičně v době po nadílce mezi 19:45 a 20:45," uvedla mluvčí firmy T-Mobile Martina Kemrová.

SMS zprávy i telefonní hovory měly špičku mnohem dříve. Rekordní doba "esemesek" nastala po štědrovečerním obědě, zatímco nejvíce hlasových hovorů operátoři evidovali ještě před usednutím k polednímu hodování.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 25.12.2005


Koupíte si neznačkový mobil? Můžete hodně ušetřit

15. 12. 2005

Nad neznačkovou mikrovlnkou nebo toustovačem v blízkém supermarketu nikdo nepohne ani brvou. Prodávají se levné MP3 přehrávače, neznačkové digitální fotoaparáty i jiné zboží. Teď je čas na neznačkové mobily.

Téměř každý výrobek spotřební elektroniky lze na trhu sehnat jak od renomovaných výrobců, tak i v podobě levných přístrojů od neznámých výrobců nebo dokonce s uměle vytvořenou značkou, z které nelze určit ani původ, ani kvalitu a renomé výrobce. Neznačkové jsou výrobky bílé techniky, audio o video přístroje, z aktuálních prodejních hitů můžeme jmenovat i neznačkové MP3 přehrávače, digitální fotoaparáty, nebo notebooky. Jen mobilní telefony chybí.

Neznačkové mobily nechybí jen na našem trhu ale i ve většině jiných evropských zemích. Výjimečně lze najít mobily pod značkou některých diskontních řetězců a to především v Německu. Při bližším prozkoumání ale zjistíme, že jsou to většinou značkové mobily, jen s jiným logem. To není případ pravých neznačkových mobilů.

Mobilům se tento trend nevyhnul
Ač se tedy může zdát, že mobilům se tento trend neznačkových produktů vyhnul, není to pravda. Naopak, tento trend významně vstupuje i do tohoto oboru. Hledat musíme na asijských trzích, které jsou mnohem konkurenčnější než ty evropské a především tam není v prodeji mobilních telefonů tak silná pozice operátorů jako například u nás.

Na volném trhu se tak mohou snadněji uchytit i méně známé firmy. Malým firmám chybí marketingové peníze, které při vstupu do operátorského portfolia chybí a někdy ani tyto peníze nepomohou. Na asijských trzích toto není potřeba a tak se na těchto trzích prodávají mobily nejrůznějších výrobců, mnohé i pod několika značkami zároveň. Přesně jako u nás mikrovlnky nebo televize.

Někdy jsou lepší než modely slavných značek
Pravý neznačkový mobil se snaží zaujmout cenou. Logo může být jakékoliv, podstatný je mnohem výhodnější poměr výkonu a ceny než u značkové konkurence. Nemusí se nutně jednat o špatně vybavený nebo málo pohledný mobil, někdy je tomu právě naopak. Neznačkové mobily můžeme na asijských trzích najít v každé cenové relaci, od těch nejlevnějších za několik stokorun až po slušně vybavené mobily za v přepočtu maximálně 5 000 Kč. Na víc si zatím neznačkoví výrobci netroufají.


První se v Thajsku prodává pod názvem Sawasdee, další je v prodeji pod mnoha různými názvy, stejnou cenu má i model F-One, například v Thajsku prodávaný pod značkou Zeason. Poslední je značkový Dbtel 2050, který má také hned několik dalších jmen. Ceny se pohybují v rozmezí 450 - 700 Kč.

Ani jedna z firem vyrábějících neznačkové mobily nám nic neříká a ani to není podstatné. Logo se může za týden změnit, a to třeba podle přání odběratele. Telefony se nepodobají produktům značkových asijských firem, asi se jedná o vlastní produkty tamních výrobců. Mobil v Asii vyrobí dnes kdekdo, stejně jako tam dokáží vyrobit cokoliv jiného. Většinou se ani nejedná o výrobu v pravém slova smyslu ale jen montáž z volně dostupných komponentů.


Barevný displej za 800 Kč? V případě tohoto mobilu to je realita. Jmenuje se Zeason, nebo také X-Power, nebo Mobostar. Nejlevnější značkové mobily s barevným displejem stojí pro porovnání asi od 1 500 Kč.

Na asijských trzích můžeme najít superlevné telefony v přepočtu za 600 až 1 000 Kč. Nic neumí, jsou jednoduché stejně jako superlevné mobily velkých výrobců, ty se ale přes mnohé proklamace na tuto sumu zatím nedostaly. Příkladem budiž Aux, Tatung, Telsda, Gstar, Pierre Cardin, Zeason, XG nebo Jmas.

Nevyrábí jen superlevné modely
Jiná je situace na druhém konci nabídky. Zde se výrobci těchto produktů snaží zasáhnout zákazníky výbornou výbavou za extrémně nízkou cenu. Co třeba miniaturní véčko s dvěma barevnými displeji, 1,3 megapixelovým fotoaparátem a MP3 přehrávačem za v přepočtu 3 000 Kč. To vám velký výrobce nenabídne, navíc ne v tak miniaturním balení. Podobných případů lze najít velké množství, bohužel na dálku se tyto produkty hledají špatně, chybí jakákoliv marketingová podpora, takže zatím se za nimi musí do čínských nebo jiných asijských krámků s mobily.


Toto miniaturní véčko s 1,3 megapixelovým fotoaparátem, OLED vnějším a TFT vnitřním displejem a MP3 přehrávačem zakoupíte na mnoha jihoasijských trzích v přepočtu okolo 3 000 Kč. Výrobcem je jihokorejská společnost, ale na trhu jej najdeme pod mnoha názvy.

Kvalitu těchto mobilů jsme zatím neměli možnost posoudit, podle dostupných informací se ale jedná o poměrně slušné mobily, které mají sice určité nedostatky, ale není jich o mnoho víc, než u mobilů zavedených značek za výrazně vyšší sumu. Jelikož se ale jedná o poměrně nový fenomén, nelze vyloučit vyšší poruchovost takových přístrojů.


Nejlevnější MP3 mobil s paměťovou kartou - tento přístroj neznámé značky stojí v přepočtu asi 3 500 Kč, dostanete ho v Thajsku, Malajsii, Indonésii, v Singapuru a samozřejmě v Číně. Menu má ve všech západoevropských jazycích a pro přehrávání MP3 poslouží miniSD karta.

Proč se zatím neznačkové mobily neprosadily tak jako jiné zboží, kterého je na trhu v této podobě velké množství? Možná je to tím, že teprve nyní dokáže mobil vyrobit kdekdo a není třeba spoléhat na dodávky od zavedených výrobců, kterým se logicky do výroby takových produktů příliš nechce, protože to ani není v jejich zájmu. Důvodem může být i rapidně klesající cena mobilů, a jak je z výše uvedených příkladů zřejmé, stále je pro výrazné snižování cen prostor.

A v neposlední řadě nás ještě napadá jeden důvod, proč se zatím z neznačkových mobilů nestal stejný fenomén jako z jiných produktů. Mobily jsou oproti jiným elektrotechnickým výrobkům i výraznou módní záležitostí a pro mnoho zákazníků může zatím neznačkový mobil být společenským faux pas. A možná hraje roli i obava, jak se neznačkový mobil bude chovat v téměř nepřetržitém aktivním provozu. Toho se u jiných výrobků obávat nemusíme.

Přesto je třeba počítat s tím, že třeba už příští rok najdeme v nejbližším supermarketu nejen mikrovlnky za 1 000 Kč vyskládané do pyramidy, ale vedle nich i vyskládané mobily naprosto neznámé značky za výhodnou cenu. A vlastně proč ne.

Koupili byste si neznačkový mobil? Byla by rozhodujícím faktorem pro výběr jen cena?

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 15.12.2005


Mission Impossible: Zpráva se zničí za pět sekund

15. 12. 2005

Přišlo to z ničeho nic a uchvátilo to svět. Sebedestrukční textové zprávy. Během několika dnů snad nebylo média, ve kterém by se o nich neobjevila zmínka.

Ani česká média nezůstala ušetřena této mánie. Včera dostala prostor i v hlavních zprávách televize Nova. O tom, nakolik zásadní je to informace, je možné spekulovat.

Jde o jednoduchý program, který si stáhnete do svého mobilního telefonu. Ten zaručí, že zpráva, kterou otevřete, se smaže do čtyřiceti sekund. Ve Velké Británii za stažení programu zaplatíte padesát pencí, což je přibližně dvacet korun.

Služba je dostupná jen v britských mobilních sítích. Pracuje na technologii WAP, kdy příjemce obdrží SMS s odkazem na wapové stránky. Zde si může adresát zprávu přečist. Po čtyřiceti sekudnách se k ní již znovu nedostane.

Praktické využití služby je ale médii přisuzováno především nevěrným partnerům. Podle autorů software by měl program najít využití při řešení každodenních problémů. Jakých? To už si ale vývojáři nechali pro sebe.

"Jásají i sexuologové," tvrdí reportér televize Nova. Podle výzkumů totiž Více než čtvrtina lidí hledá v mobilu svého partnera důkazy o nevěře a téměř desetina je i našla.

Britská BBC uvedla jako jednoho z možných zájemců o službu fotbalistu Davida Beckhama, jehož milostnou avantýru se svou asistentkou objevil bulvár hlavně díky textové zprávě.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 15.12.2005


Výrobci čipů předpovídají telefony za 500 korun

08. 12. 2005

Ceny mobilních telefonů budou během následujících několika let rychle klesat. V roce 2007 už by mohly být k dostání nové telefony za cenu okolo 500 korun. Očekávají to výrobci mobilních čipů.

Koncová cena mobilního telefonu by prý mohla časem spadnout až na - dnes těžko uvěřitelných - 250 korun. Například Horst Pratsch, vice prezident německého výrobce čipů Infineon, se ovšem domnívá, že k tomu nedojde. Výrobní proces by vyžadoval použití velmi levných, nekvalitních komponentů a výsledné produkty by mohly snížit draze vytvořenou image velkých značek.

„Snížení kvality není východisko, ale omezit počet funkcí ano,“ uvedl pro agenturu Reuters.

Rostoucí podíly na světovém trhu i neustálý nárůst prodaných kusů dosahují výrobci hlavně prodejem těch nejlevnějších telefonů. Vytvoření tzv. Ultra-Low Cost kategorie pro rozvojové trhy by mělo umožnit další rozvoj mobilních komunikací i v regionech, kde uživatelé na běžné telefony prostě nemají.

„Čtyři miliardy lidí na planetě ještě neměly možnost zavolat si z mobilu a přitom jich 80 % žije v dosahu signálu mobilní sítě,“ uvedl na toto téma šéf GSM Asociace Tom Philips.

Výrobci se proto snaží snížit cenu mobilních telefonů na minimum, což by mělo podle Nokie otevřít dveře do mobilního světa další miliardě uživatelů během pěti let. Výrobci komponentů jako zmiňovaný Infineon nebo Philips proto plánují integrovat všechny důležité funkce mobilního telefonu do jediného čipu s cenou přibližně 5 dolarů.

Zatímco do dnešních telefonů se montuje okolo 150 různých komponentů, v roce 2007 by mohlo jít jen o třetinu. Už začátkem roku 2006 plánuje Infineon zahájení prodeje levné platformy s cenou 20 dolarů za kus. Dnes se prodávají nejlevnější za přibližně 35 dolarů.

Mobilní komunikace přitom mají příznivý dopad i na ekonomiku rozvojových států. Výzkum London Business School například došel k závěru, že desetiprocentní nárůst mobilních uživatelů vede k nárůstu hrubého domácího produktu o přibližně 0,6 procenta

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 8.12.2005


Vytočení špatného čísla vás může stát i několik tisíc

08. 12. 2005

Necelých tři sta tisíc korun dokázala za jeden den vybrat od důvěřivých lidí podvodná linka, která začala fungovat tento týden.

K volání na audiotexové telefonní číslo 906700701 tuzemské uživatele lákají dopisy od polské firmy Vegas. Ta jim slibuje výhru 400 000 korun, uvedl Martin Žabka z Českého Telecomu.

Na telefonním čísle zpoplatněném sedmdesáti korunami za minutu se zákazníky přes třináct minut komunikuje automat. Lidé tak nejen že nic nevyhrají, ale jejich telefonní účet naroste téměř o tisícikorunu.

Zákazníka by přitom na zvýšenou cenu hovoru měla upozornit povinná hláska, která však chybí. Jen během úterý zaznamenal Telecom na číslo přibližně 900 hovorů.

Číslo provozuje firma MegaVox CZ v síti společnosti Contactel. Tomu také Telecom přeúčtoval většinu z vybraných 300 000 korun. Firma zároveň alternativního operátora vyzvala, aby číslo zablokoval.

Telecom poprvé na tento typ podvodných volání upozornil v listopadu 2004. Vedle monitoringu a technických opatření se snaží vyzývat ostatní operátory, v jejichž sítích bývají linky umístěny, aby podezřelá čísla blokovali.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 8.12.2005


Vytvořte si vlastní tapetu do mobilu přes internet

08. 12. 2005

Našli jste zajímavý obrázek či fotku a chtěli byste ji mít ve svém mobilním telefonu? Nemáte však kabel a ani Bluetooth adaptér? Pokud váš telefon podporuje technologii WAP, máme pro vás jednoduché řešení, které je téměř zdarma. Pošlete ho prostřednictvím internetu.

Dnešní mobily nejsou již pouhými přístroji pro telefonování. Jsou totiž doslova nabité funkcemi, které slouží nejen k práci, ale i zábavě. Podporují tak nejen více hlasové vyzvánění, ale umožňují hrát hry či přehrávat videa a zobrazovat obrázky. A právě obrázkům se nyní budeme věnovat.

Jestliže jste na internetu našli zajímavý obrázek, který byste chtěli mít v mobilu, potom máte několik možností, jak ho do něj dostat. Pokud si neporadíte s přímou synchronizací, nebo jen nechcete investovat několik stovek do kabelu, zbývá vám ještě jedna možnost. Využít technologii WAP a obrázek si poslat na mobil přes internet.

Máte-li telefon s podporou WAP (umožňuje přístup k vybranému obsahu internetu - ke stránkám, které jsou upraveny pro zobrazení ve wapovém prohlížeči v mobilních telefonech), který je správně nastaven pro její využití, stáhněte si jakýkoliv obrázek pomocí programu Pix2Fone.

Pix2Fone je totiž jedinečný doplněk pro Internet Explorer a Firefox, který vám dovolí poslat fotky a obrázky do vašeho mobilního telefonu. V něm je potom můžete využít jako tapety, pozadí, loga nebo šetřiče obrazovky. Princip je jednoduchý. Prostřednictvím speciálního klienta v prohlížeči nahrajete obrázek na server služby a potom si ho zase stáhnete mobilem a to prostřednictvím WAPu.

Stažení a instalace
Domovskou stránku produktu naleznete na této adrese a program si můžete stáhnout zde – http://www.snapfiles.com/dlnow/rdir.dll?id=107896 (55 kb). Stažený zazipovaný archív rozbalte. Najdete v něm několik souborů. Kromě tří souborů pro nápovědu a FAQ, jsou pro vás důležité soubory p2fsetup.exe a pix2fone.xpi. Prvním nainstalujete doplněk do IE a druhým do Firefoxu (po otevření Firefoxu, poklikejte na souboru – položka Otevřít -> Otevřít soubor- čímž provedete instalaci doplňku do tohoto browseru). Je jen na vás, zda si vyberete verzi pro IE, či Firefox. Aby došlo ke kompletnímu začlenění do internetového prohlížeče, je zapotřebí ho zavřít a opět otevřít.

V jakém formátu musí obrázek být?
Službu v IE aktivujete kliknutím na novou ikonku s dvojkou na nástrojové liště prohlížeče. Ve Firefoxu ji naleznete pod menu Nástroje -> Upload picture to mobile phone. V obou případech se otevře okno pro nahrání vámi vybraného obrázku. Obrázek musí být ve formátu JPG a také musí mít JPG koncovku. Pokud je v jiném formátu, musíte ho nejdříve překonvertovat (např. ACDSee programem). Zároveň nesmí být větší než 500 kB. Obrázek tlačítkem odešlete.



Tip: Nechcete-li program do PC instalovat, můžete využít tuto adresu (http://www.pix2fone.com/s/up.php), která slouží propřímé nahrání obrázku bez plug-inu.

Dostanete se do okna, kde musíte v otevíracím menu vybrat značku vašeho mobilního telefonu a v dalším jeho typ.



Upravte velikost obrázku pro váš mobil
Nyní se otevře okno, ve kterém se nachází editor obrázku. Je-li váš obrázek větší, něž jaký může mobil přijmout, můžete si prostřednictvím obdélníku vybrat požadovanou oblast. To provedete jeho umístěním. Tlačítko Fit Screen slouží pro zmenšení celého obrázku do požadovaného formátu telefonu. Obrázek se tedy vejde celý, ale je mírně deformován. Jestliže jste vybrali špatný telefon, můžete vybrat jiný a to volbou Change Phone. Tlačítkem OK nastavení potvrdíte a rovnou odešlete na server služby.



Jak si obrázek stáhnout do mobilu
V okně se nyní zobrazí informace, jak obrázek do telefonu stáhnout. Stačí, když ve WAPovém prohlížeči vašeho telefonu zadáte adresu - wap.pix2fone.com. Po načtení stránky vás služba vyzve k zadání čísla obrázku (ten jste obdrželi při odeslání obrázku), pod kterým byl nahrán. Vepište ho tedy a odešlete. Během chvilky budete dotázáni, zda si obrázek přejete stáhnout a uložit do mobilu. Po stažení se odpojte od WAPu. Chcete-li si obrázek stáhnout někdy později, můžete si údaje pro stažení poslat do e-mailu. Stačí klinout na položku Email info.



Závěrem
Služba využívá pro posílání jednoduchého principu, který přináší pohodlí pro stahování libovolných obrázků a fotografií do mobilního telefonu. Oproti placeným službám pro zasílání vybraných log, tapet a obrázků má výhodu v tom, že nemusíte platit desítky korun za jeho objednání. Tyto služby vám navíc neumožňují posílání jakýchkoliv obrázků. Pokud by vám poslání obrázku dělalo problém, můžete využít flashového průvodce (http://www.pix2fone.com/demo1.htm). Ukáže vám krok za krokem, jak obrázek poslat a potom ho vyzvednout.



Jestliže jste si aplikaci nainstalovali, můžete využít i uploadu přes kontextové menu Windows. Stačí, když na požadovaném obrázku pro odeslání kliknete pravým tlačítkem myši a vyberete volbu Save Picture to Mobile Phone.

Protože pro stažení obrázků se využívají WAP stránky služby, je možné ji využívat kdekoliv v dosahu signálu mobilního operátora. Nezapomínejte však na to, že služba je sice zcela zdarma, avšak stažení obrázku prostřednictvím WAPu musíte svému operátorovi zaplatit. Cena se odvíjí nejen od vašeho tarifu, ale také velikosti obrázku (platí se za množství stažených dat). Ale nebojte se, jde pouze o pár korun. Například máte-li Oskartu, potom za stažení obrázku zaplatíte přibližně 5 Kč.

Na podobném principu jsou založeny alternativní MMS služby, které jsou levnější než standardní ceny operátorů. Těm se podobná konkurence ve vlastní síti samozřejmě nelíbí a tak tyto služby blokují.

Zdroj: idens.cz sekce Mobil ze dne 8.12.2005



Zobrazené novinky: 731-740
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner