AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 496-500
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

iPhonů bude asi málo, zájemci se množí

14. 08. 2008

Čeští operátoři nebudou mít příští pátek, kdy se má v ČR začít prodávat nový iPhone 3G, dostatek těchto telefonů .

Těch mají totiž od amerického Applu dostat několik tisícovek, ale na svých speciálních "iphone webech" už registrují více než dvacet tisíc zájemců. Může se tak opakovat situace ze zemí, kde již Apple nový iPhone uvedl minulý měsíc. Firma zatím prodala tři miliony těchto přístrojů.

Přestože by se telefon měl začít prodávat již na konci příštího týdne, ani jeden z českých operátorů ještě nezveřejnil jeho cenu. Operátoři jej chtějí podle svých sdělení nabízet v rámci tarifů i pro předplacené karty. Vodafone se údajně chystá zvýhodnit současné zákazníky. Podle některých zdrojů by se nejnižší dotovaná cena při uzavření dvouleté smlouvy u operátorů mohla pohybovat kolem 4000 korun. Plná cena by se pak mohla pohybovat mezi dvanácti a patnácti tisíci.

Nejvíce registrovaných zájemců o nový iPhone nasbíral Vodafone, který na své speciální internetové stránce eviduje podle zdroje z firmy třináct tisíc lidí. Telefónica O2 a T-Mobile mají okolo 4000 až 5000 potenciálních zájemců.

Nová generace iPhonu v sobě kromě telefonu skrývá přehrávač hudby a videa a díky podpoře sítí třetí generace umožňuje surfování po internetu dvojnásobnou rychlostí oproti předchozí verzi. Telefon má rovněž zabudovanou navigaci GPS.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 14.8.2008


iPhone 3G ani po měsíci neztrácí dech

12. 08. 2008

U Apple včera slavili menší jubileum, právě před měsícem se totiž začal prodávat vylepšený iPhone a spolu s ním byl spuštěn i obchod se stovkami aplikací pro tuto nedočkavě vyhlíženou hračku – App Store. A jak se zdá, sázka na kombinaci atraktivního hardware v kombinaci s nepřeberným množstvím softwarového vybavení nese Applu ovoce, což v interwiev pro deník The Wall Street Journal včera potvrdil i ředil společnosti Steve Jobs. Dozvěděli jsme se například...

...například že od spuštění obchodu si uživatelé stáhli už přes 60 milionů aplikací, přičemž většina je dostupná zcela zdarma. Přesto Apple za placené prográmky vyinkasoval každý den v průměru jeden milion dolarů, což za měsíc znamená třicet miliónů. Jobs je, zdá se, velký optimista, jelikož v rozhovoru uvedl, že věří v udržení tohoto tempa i v dalších měsících. Dokonce si už spočítal, že pokud vše půjde hladce, tak za rok vydělá App Store 360 milionů dolarů.

Applu ale z příjmů pochopitelně nezůstává vše, jelikož se dělí s vývojáři a za své zprostředkovatelské služby a zajištění chodu celého systému si ponechává 30 % příjmů, vývojářům tedy zůstává ten větší 70% kousek z onoho sladkého jablečného koláče. Co si ovšem Jobs pochvaluje je vztah mezi počtem a kvalitou aplikací a prodejem iPhonů. Zde podle něj platí jasná úměra – čím atraktivnější software, tím více prodaného hardware. A když prodá Apple víc iPhonů (na kterých má 55% marži), tak tím bude více jeho uživatelů a tím více posype App Store. Nadšení jsou ale i samotní vývojáři, například jeden z programátorů Segy. Ten si pochvaloval prodejnost hry Super Monkeyball, kterou si při ceně 9,99 dolarů stáhlo během dvaceti dnů závratných 300 tisíc uživatelů. Mezi další hity patří jednoznačně encyklopedie léčiv od společnosti Epocrates, kterou si zatím stáhlo na 125 tisíc uživatelů včetně pětadvaceti tisíc mediků. Super Monkeyball je suverénně nejúspěšnější hrou na iPhonu. Nyní už možná s dobrým půl milionem hráčů.

Skutečnost, že iPhone může být velmi výnosný podnik dokazuje i deset nejúspěšnějších vývojářů. Ti z celkových 21 milionů vyplacených producentům software shrábli zhruba 9 milionů. Objevili se ale i vykukové číhající na lidskou zvědavost v kombinaci s hloupostí. Mladík jménem Armin Heinrich vypustil na App Store aplikaci „I Am Rich“ za maximální možnou cenu 999,99 dolarů, přičemž jediný kdo by v případě jejího zakoupení zbohatl, byl právě Armin. Nešlo totiž o nic víc než animaci zářivého rudého drahokamu. Možná si položíte otázku, kdo by na něco takového naletěl... Pár zvědavců, kteří si Arminův výtvor zakoupilo se prý ale přesto našlo. Apple naštěstí brzy zasáhl a aplikaci odstranil. Steve Jobs se poměrně nečekaně vyjádřil také k nedávno objevenému kódu, který by byl teoreticky schopný smazat z iPhonu jakýkoli program pokud by se Applu znelíbil.

Steve tentokráte nijak nemlžil a existenci kódu přiznal. Jedním dechem ale dodal, že Apple by tuto možnost nehodlá nijak zneužít. Slouží prý pouze jako pojistka pro případ, že by se začal šířit škodlivý program, který by třeba kradl uživatelova osobní data a předával je hackerovi. Takže jde jen o prevenci krádeží dat, což je nyní ve Spojených státech velmi aktuální téma. A na závěr ještě malý prodejní odhad nového jablíčka, někteří analytici se po prvním měsíci prodeje vytasili s číslem 3 miliony kusů. A vzhledem k tomu, že jen během prvního víkendu se prakticky rozprodala celá prvotní milionová zásoba a leckde se na iPhone tvořily pořadníky, je toto číslo celkem reálné. Určitě ale bude hodně narůstat po 22. srpnu, kdy iPhone startuje v dalších zemích včetně České republiky.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 12.08.2008


Koukáte na dnešní komunikátory a myslíte, že všechno už bylo vymyšleno? Ale kdepak. Kam půjde vývoj dál?

11. 08. 2008

Zajímá vás, na čem a jak pracuje více než 30 000 výzkumníků a vývojářů největšího světového výrobce mobilních telefonů?

Nečekejte, že v tomto článku objevíte obrázky nepředstavených telefonů, zato ale poznáte, co bude ovlivňovat vývoj mobilních přístrojů příštích generací.

Bez otevřenosti není pokroku.

Pryč jsou časy, kdy se veškerý výzkum a vývoj odehrával za zavřenými dveřmi a byl pouze otázkou řady mužů v bílých pláštích, kteří pak předkládali své výtvory veřejnosti a tím určovali trend doby. Nokia dnes investuje do vývoje cca 5,5 miliardy euro ročně a velmi si zakládá na svém novém přístupu, zvaném Open Innovation. Ten znamená zejména úzkou spolupráci s univerzitami, veřejnými institucemi, ale i s konečnými uživateli produktů.

Řadě čtenářů jistě něco řekne termín „Nokia Beta Labs“, kde Nokia mezi uživatele uvolňuje koncepty a rané verze svých nových aplikací a samozřejmě sbírá reakce uživatelů na ně. Jako “dítě” odchované právě pomocí Beta Labs uvádí Nokia svou známou aplikaci Nokia Sports Tracker, které se do dnešního dne stáhlo 1,6 milionů kopií (a která je dnes součástí téměř všech telefonů od Nokie s GPS).

Oči a uši Nokie míří k Indii a Číně.

Když byla řeč o spolupráci s veřejností, Nokia se nechala slyšet, že nové modely levných telefonů se právě snaží přizpůsobit uživatelům, kteří nikdy předtím nepřišli s mobilem do styku. Řeč je pochopitelně hlavně o Číně a Indii. Není se čemu divit, v těchto zemích se totiž prodává cca 20 % veškeré produkce low-endů od Nokie. Pojďme se ale konečně podívat na věci budoucí.

Budou Nokia Mapy řídit dopravu?

V Kalifornii Nokia prováděla zajímavý výzkum pod pracovním názvem “Traffic Works”. Účastnilo se jej 100 vozů, vybavených Nokií N95 8GB se speciální aplikací. Každý telefon odesílal aktuální polohu a rychlost pohybu svého vozu na server, který ze získaných údajů počítal model dopravy a vše navíc srovnával s aktuálními daty dopravního úřadu.

Data získaná Nokií byla samozřejmě mnohem přesnější (a jejich získání levnější, než celé drahé monitorovací zařízení dopravního úřadu), a tak se celý experiment bude opakovat znovu a ve větším měřítku, tentokrát s 10 000 vozy. A praktická aplikace pro uživatele? Představte si, že váš telefon přesně ví, kolik aut před vámi stojí v zácpě, zda ji lze objet nebo zda je objížďka také “zacpaná” nebo kde se právě stala nehoda. A nevýhoda? Systém by samozřejmě věděl i o vašem autě a těžko říci, jestli se uživatelům bude líbit, být takto sledováni, i když Nokia slibuje naprostou anonymitu.

Projekt „Morph“.

Tento projekt už není horkou novinkou (představen byl koncem února tohoto roku), přesto je ale natolik zajímavý, že by bylo hrubou chybou se o něm nezmínit. Morph je založen na spolupráci výzkumných center Nokie a University of Cambridge. A na čem že to spolupracují?

Na výzkumu a aplikaci nanotechnologií! Výsledkem pak má být přístroj, který nejen, že budete moc přeložit jako papír, srolovat si ho a připnout jako náramek na ruku a jehož celý povrch bude dotykovým displejem (který navíc bude schopen svá tlačítka fyzicky vyvýšit nad ostatní povrch), ale který vám změří třeba kvalitu okolního vzduchu, na váš příkaz se stane průhledným a který se bude nabíjet solární energií. A protože obraz vydá za tisíc slov, doporučuji shlédnout přiložené video, které ukazuje, jak by takový “mobil budoucnosti” mohl vypadat. Osobně bych uvítal funkci self-cleaning již nyní, zvláště když koukám na svůj “opatlaný” telefon.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 11.8.2008


Nákup přes mobil se stává novým prodejním kanálem, umožňuje ho 15 procent obchodů

10. 08. 2008

Podle studie společnosti Cisco o elektronickém nakupování se mobilní telefony vedle kamenných obchodů, e-shopů a katalogového prodeje rychle stávají čtvrtým prodejním kanálem.

Nákup přes mobil je možné uskutečnit již u 15 procent obchodů, dalších 42 procent jich umožňuje prohlížet si zboží pomocí speciálně upravených mobilních stránek. Nejlepší podmínky pro nakupování nabízí podle výsledků studie obchod Amazon.com.

„Mobily jsou pro maloobchodní prodejce další příležitostí, jak svým zákazníkům nabídnout lepší služby než konkurence a zvýšit si tak tržby. Pokud chtějí prodejci udržet konkurenční výhodu před ostatními, budou muset svým zákazníkům nabídnout možnost využívat všechny prodejní kanály včetně mobilních nákupů,“ tvrdí Dick Cantwell, viceprezident společnosti Cisco.

Podle výsledků studie dnes umožňuje 42 procent maloobchodních prodejců prohlížení informací o produktech na mobilních zařízeních, a to buď prostřednictvím upravených webových stránek anebo zvlášť vytvořených mobilních stránek. Zhruba 15 procent prodejců již dokonce nabízí možnost kompletního uskutečnění mobilního nákupu. Okolo 10 procent prodejců používá SMS zprávy pro informování a zodpovídání dotazů spotřebitelů, 6 procent prodejců provozuje webové stránky a URL adresy zvlášť navržené pro mobilní zařízení.

Podle odhadů společnosti Cisco budou zákazníci na svých mobilních zařízeních brzy zcela běžně vyhledávat obchody a konkrétní zboží, stejně jako nakupovat a sledovat historii svých nákupů. V současné době na světě existuje třikrát více uživatelů mobilních telefonů (3,3 miliardy) než uživatelů internetu (1,3 miliardy). Například Forrester Research odhaduje, že celkové on-line prodeje letos dosáhnou objemu 204 miliard dolarů a v roce 2012 dokonce 335 miliard dolarů.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 10.08.2008


Kybernetik vymýšlí, jak platit SMS za kino, návštěvu lékaře či recept

10. 08. 2008

Placení SMS zprávou za tramvaj v Praze je první vlaštovkou.

Budeme zanedlouho platit z mobilu nejen jízdenky na tramvaj, jako to už jde v Praze, ale i návštěvu lékaře, poplatek za recept, vstupenku do kina nebo do divadla? Takový byznysplán se honí hlavou Marka Čmejly, výkonného ředitele investiční společnosti Appian Group Europe. Sám je původním vzděláním kybernetik. A tak s týmem spolupracovníků přemýšlí, jak ještě více rozvinout technologii firmy Erika, kterou Appian před časem koupil.

Platby esemeskou v pražské hromadné dopravě jsou tak možná jen první vlaštovkou, kterou Erika představila. "Přes mobil má smysl platit menší částky, možná tak do tříset, čtyřset korun. Nabízí se dost možností, ale všechno se samozřejmě musí ještě hodně promyslet. Uvidíme," říká Čmejla.

Prodej nebo expanze.
Erika tak zřejmě získá jiné využití, než proč si ji Appian původně pořídil: totiž kvůli sázení. Loterijní byznys je ale podle Čmejly teď hodně svízelný. Appian tak do konce roku rozhodne, co udělá se svojí sázkovou kanceláří Chance. Nabízí se přitom jak expanze do zahraničí, kde ještě šance vidí, tak prodej firmy.

Appian má však rozehrány další partie. A to nejen ty spojené s vlajkovou lodí Škoda Holding, největší českou strojírenskou firmou. Novým významným byznysem Appianu se stalo zdravotnictví. Čmejla potvrzuje, že v budoucnu bude mít zájem také o zdravotní pojišťovnu.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 10.08.2008



Zobrazené novinky: 496-500
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner