AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 791-795
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Nachytali vás operátoři na reklamní slogan? Nejste sami

29. 07. 2005

Ve Spojených státech užívají operátoři stejné praktiky jako u nás. Bombastické reklamní slogany a nenápadné dodatky. Jaké finty používají ti naši? Rozumíte všeobecným podmínkám operátorů? Myslíte si, že reklamy operátotů jsou zavádějící?

Nejen u nás se za práva spotřebitelů bijí vládní i nevládní organizace. Americké Department of Consumer Affairs (DCA), sídlící v New Yorku, se nelíbí nejasné reklamy, kterými se snaží američtí operátoři nalákat do svých osidel nové zákazníky.

DCA se zaměřila především na operátory Nextel Communications, Sprint, a T-Mobile USA. "Nemůžeme přehlížet to, jak velké nadpisy hlásají výhodné služby a pravda se skrývá v malých větách někde dole," řekl Jonathan Mintz, jeden z komisařů DCA.

"Jestliže telekomunikační společnost slibuje volné dálkové hovory, tak by zákazníci měli moci opravdu zadarmo volat," dodává Mintz. Pravidly férové soutěže by se podle organizace měli řídit všichni, tedy i telekomunikační operátoři.

Čím útočí američtí operátoři na zákazníky?
Nextel lákal nové zákazníky reklamou "Všechny příchozí hovory jsou zdarma". A malým písmem ve spodní části uváděl, že "dodatečná sazba je 10 centů za minutu násobeno počtem účastníků hovoru" nebo "lze si předplatit měsíčním paušálem".

Nextel dále inzeroval "Paušály už od 10 USD za měsíc" nebo "nejnovější telefony již od 24.99USD" bez toho, aby jasně popsal ostatní služby a produkty. Také bez odpovídajícího odhalení nejvyšších cen inzerovaných služeb nebo cen průměrných, jak určuje americké právo.

Sprint zase měl v reklamě "Po celých Státech zdarma, každou minutu, každý den". Malým písmem níže opět bylo uvedeno " … a dalších 25 centů za minutu při dálkových hovorech"

T-Mobile uvedl v reklamě "dálkové hovory zadarmo" nebo "roaming zadarmo" a zároveň miniaturní řádky oznamovaly, že "účtování roamingu a ostatních služeb se mohou zpozdit" a "délka hovoru může být omezena".

Práva spotřebitelů jsou bráněna i u nás
Problémy s operátory řešily spotřebitelské organizace i u nás. Sdružení na ochranu spotřebitelů několikrát upozorňovalo na v podstatě neviditelnou informaci o ceně jednoho hlasu v prvním ročníku soutěže Česko hledá SuperStar.

"Provozovatel musí zákazníka na placené služby náležitě upozornit. Zákon sice neupravuje velikost písma, ale takto nezřetelné označení se dá považovat za jeho porušení," řekla k tomuto problému právnička Ivana Picková ze Sdružení obrany spotřebitelů. Mluvčí Novy Plovajko toto tvrzení ale razantně odmítl.

Kvůli reklamě a letákům se rozhořel boj i mezi samotnými operátory. Souboj alternativních operátorů s Českým Telecomem nás provázel celým loňským rokem.

Z posledních reklamních kampaní si nejvíce kritiky vysloužil Český Telecom, se svým voláním zdarma. V tomto případě šlo o případ hodně podobný těm americkým. Volání zdarma mimo špičku sice platí, ale v podmínkách tarifu je menším písmem uvedeno, že po třicáté minutě bud váš hovor zpoplatněn podle tarifního ceníku.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 29.7.2005 (Jan Beránek)


Mobilní lékař vám může zachránit život

27. 07. 2005

Když se objevily první stránky obsahující lékařské rady, někteří lékaři věřili, že během deseti let se z pacientů stanou experti na určitý způsob léčby. Jak vypadá váš doktor na mobilu?

Než se objevili moderní pacienti, kteří si před návštěvou ordinace nejdříve na internetu vyhledali data o své nemoci, lékaři byli zvyklí nejdříve stanovit diagnózu a pak určit, jakým způsobem se má postupovat během léčení. Otázka: "Co mi je doktore?" se ovšem dnes často mění na: "Tak kdy mě začnete léčit?".

Trh pro e-zdravotnické technologie se pomalu přibližuje ke zlomovému bodu. Mnoho organizací, které se zabývají e-zdravotnictvím, bylo založeno zkušenými zdravotníky. Společnosti jako Inteligent Medical Systém nebo Xenetec jsou vedeny lékaři, kteří mají bezprostřední zkušenosti s procesy, které ve zdravotnictví probíhají.

Má e-zdravotnictví šanci na přežití?
Tlak samotných zdravotníků je hnacím motorem pro trh, zvláště pokud poradenské firmy začnou získávat provize od investorů. V nedaleké budoucnosti, trh pro e-zdravotnictví vstoupí do nové fáze, kdy sami lékaři budou podněcovat automatizaci zdravotnických procesů. Nová generace e-zdravotnických produktů a služeb je založena na bezdrátové a mobilní technologii, která posunuje diagnostikování a léčení do rukou samotných pacientů.

Společnosti jako Card Guard nebo Vitaphone dnes nabízí celý soubor e-zdravotnických bezdrátových řešení – například pro měření krevního tlaku, tepu nebo hladiny cukru v krvi – které mohou pacienti používat s nebo bez podpory poskytovatele zdravotnické péče.

Zpráva popisuje 101 příkladů jak použít bezdrátovou a mobilní technologii ve zdravotnictví. Některé ze způsobů vyvolávají rozpaky – například možnost detekce MRSA (nákaza staphylococus aureus-zlatým stafylokokem) pomocí mobilního telefonu.

Další aplikace jsou klasické. To, že je čas pro další dávku léků nemocné upozorňují textové zprávy. Tyto upomínače jsou v provozu již delší dobu a jednoduše vydělávají svým autorům. Klasikou mezi podobnými aplikacemi jsou například počítače kalorií, které někteří výrobci dodávají přímo v základní výbavě telefonů. Některá řešení jsou však mnohem důmyslnější.

Nové cesty k autodiagnostice?
Mladý designér a absolvent britské The Royal College of Art Malcolm Kimberley navrhl záchodovou mušli, která odebírá vzorky moči a analyzuje je na přítomnost pohlavně přenosných chorob.

Výsledky posílá zpět díky bezdrátové technologii Bluetooth na váš mobilní telefon. Podobně využívají mobilních technologií v Itálii, kde pomocí radiových vln vyšetřují rektální cesty. Švédové už dokázali do mobilu vetknout i test na vaší krevní skupinu.

Mobilní komunikaci využívají i nemocnice v rámci anonymního poradenství. V britském Birminghamu rozjeli lékaři službu, která radit děvčatům v teenagerském věku při jejich prvním náhodném otěhotnění.

Británie je podobným experimentům obecně nakloněna. Nemocnice, ve spolupráci s operátorem O2, používají i systém pro pacienty s cystickou fibrózou, což je chronické onemocnění dýchacích cest. Upravený telefon dokáže zjistit aktuální pacientovi kondici a odesílá sám výsledky do nemocnice. Nemocný se pak nemusí tak často objevovat na kontrolách. Podobně je to i s léčbou rakoviny a nebo cukrovky.

Chcete se angažovat? Není problém
Na vývoji a implementaci e-zdravotnictví mohou spolupracovat všichni, kteří mají zájem. Počínaje vývojáři zdravotnického software, přes výrobce bezdrátových zařízení až po mobilní operátory. Studii, která definuje oblasti, ve kterých se mobilní technologie mohou využívat, si můžete i koupit na této adrese. Vyjde vás na jednu stoeurovou bankovku.

Výše napsané řádky platí pro bohužel zatím v USA. U nás se termíny jako e-zdravotnictví zatím vyskytují jen v materiálech Ministerstva informatiky v souvislosti s rozvojem vysokorychlostního internetu. Avšak mobilní zařízení jsou možná větší nadějí, neboť jsou u nás daleko více rozšířená a operátoři by takovým aplikacím také určitě nebránili. Zvlášť když se jim to bude vyplácet.

Praktičtí lékaři jsou zatím opatrní. "Moc o tom nevím, ale myslím si, že nám to práci moc neulehčí. Žádný univerzální autotest nebývá stoprocentní. Každopádně ale tato domácí vyšetření mohou objevit příznaky vážnějších onemocnění a dovést nemocného k lékaři," říká k autodiagnostickým testům praktický lékař Jan Nýdl.

Kolega stomatolog Jan Planer k tomu dodává: "V preventivní rovině tato služba pravděpodobně význam má. Pacient se snaží o svém zdravotním stavu dozvědět co nejvíce. Záleží však na propracovanosti celého systému a ve finále na pečlivosti lékaři, který se vždy musí spolehnout na svou zkušenost. "

Dočkáme se někdy podobných služeb?
Již nyní je možné u nás hledat informace na internetu. U operátorů se také objevily aplikace jako třeba Pomocník diabetika, která vyhrála Oskarovu technologickou soutěž Java pohár.

Na centrální řešení si ještě budeme muset nějaký pátek počkat. Možnosti samovyšetření by také pomohly odlehčit zdravotnickým zařízením a u některých nemocí, kde je potřeba choulostivější vyšetření, by bylo možné je podchytit dříve.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 27.7.2005 (Jan Beránek, Josef Lukeš)


Galileo vyhledá manželku nebo kamaráda

25. 07. 2005

Nebezpečí číhá na každém rohu a se spuštěním služeb satelitního navigačního systému Galileo to budou mít někteří lidé ještě těžší. Naštěstí však mohou být Galileovy služby využity také v dobrém slova smyslu, například do aut anebo při hrozícím špatném počasí, anebo upozorní na slevy...

Kdo hledá, najde
Revoluci v možnostech mobilních telefonů má způsobit satelitní navigační systém Galileo, který přišel na několik miliard eur. Do vesmíru má být vypuštěn přitom ještě letos. Mobilní telefony, které budou napojeny na satelit prostřednictvím čipu, budou mít schopnost zjistit řadů údajů, což povede k velkému rozšíření okruhu jejich využití. Od služby "najdi kamaráda" se očekává, že uživatele upozorní, že nablízku je jeho přítel, a navede ho k němu. Mobilní telefon rovněž bude s to poskytnout předpověď počasí se zaměřením na určité místo, a uživateli tím například pomůže vyhnout se dešti. Podá i pomocnou ruku při nakupování: upozorní na nedaleké obchody a na ty, které prodávají se slevou.

Služby Galilea tak s nadsázkou mohou využít předvším manželky či partnerky, takzvané stíhačky. Anebo naopak žárlivci, co chtějí mít ženu stále pod kontrolou. Ale vážně. Technologie projektu EU a vesmírné agentury nezmění pouze mobily, ale i automobily. Pro případně uživatele by navíc mnoho výhod, které budou se systémem spojeny, měly být bezplatné. Tvůrci projektu jsou totiž přesvědčeni, že značná část nákladů se vrátí z poplatků, které uhradí společnosti a vládní úřady. Jenže vládní úřady jsou kromě jiného financovány z daní občanů, takže i ti si vlastně za služby zaplatí.

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 25.7.2005


Mládež si cení mobily víc než noviny nebo televizi

25. 07. 2005

Zdá se to trochu zarážející, ale mladí lidé si cení mobilní telefony mnohem víc než tradiční média. Dokazují to marketingové průzkumy agentury Enpocket.

Mobilní telefon je nyní pro mladé lidi dvakrát důležitější než například televize. Jen 16 % z nich se přitom na displeji svého mobilu setkalo s reklamou nebo marketingovým sdělením.

Respondentům byla položena otázka, jaké médium by si vybrali a jakého by se vzdali z následující nabídky: televize, noviny, mobil, internet, rádio, časopisy. Mobilu by se vzdalo jen 6 % dotázaných, oproti tomu noviny by zahodila přes polovina z nich.

Podobné průzkumy překvapivě představují důvody k obavám. V hlavě nejednoho marketingového mága se honí myšlenka, jak mobily pro distribuci reklamních a marketingových sdělení využít. Nokia například nabízí řešení s využitím technologie Bluetooth, ale přijít může i agresivnější forma mobilního spamu. U nás jsou zatím největšími spamery samotní operátoři.

Zdroj: idne.cz sekce Mobil ze dne 25.7.2005 (David Novák)


Nokia prodala více telefonů, než čekala... jenže pod cenou

22. 07. 2005

Nokia zveřejnila své finanční výsledky, ze kterých je patrné, že za uplynulé čtvrtletí prodala více mobilních telefonů, než čekala. Má to ovšem jeden háček – většina telefonů stála méně, než jaká byla plánovaná průměrná cena za jeden prodaný mobil značky Nokia. Ta nečekaně klesla o pět procent oproti prvnímu čtvrtletí, a to na 127 dolarů za kus.


Zásluhu na tom mají zejména rozvojové trhy na Středním východě a v Africe, kde si lidé mohou dovolit pořídit zatím jen nejlevnější modely. Nokia nad tím ale nepláče, naopak si slibuje, že až se tyto mobilní trhy dále rozvinou, bude finský výrobce sklízet mnohem šťavnatější ovoce. Považuje tyto investice za řekněme nutné pro budoucí úspěch firmy.


Celkově se Nokii na světových trzích podařilo během čtvrtletí prodat 60,8 miliónů mobilních telefonů. Povedlo se jí navíc získat zpět výborný podíl na trhu. Po tom, co minulý rok dosti ztratila, má letos 33 % světové produkce, což je stejná hodnota, jaké dosáhla v úspěšném roce 2003.


Nejvíce se firmě nedaří stále na trhu v Severní Americe. Je to způsobeno nedostatečnou nabídkou telefonů podporujících CDMA sítě, na kterých své služby provozují Verizon Wireless a Sprint. Síla největšího výrobce mobilních telefonů zůstává nadále v hlavním mobilním standardu GSM.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 22.7.2005



Zobrazené novinky: 791-795
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner