AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 121-125
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Operátoři se vracejí k dobíjecím kartám. Očekávají vyšší zisky

16. 04. 2012

Dosud se operátoři snažili zákazníky zavázat tarifem. Nyní se situace obrací - předplacené karty se dočkaly razantního snížení cen a objevují se i nové způsoby dobíjení, díky kterým má být jejich používání stejně pohodlné jako u tarifu.

Po letech, kdy se operátoři snažili přesvědčit zákazníky, aby se jim namísto kupování kreditu uvázali smlouvou, se situace obrací. Předplacené karty se dočkaly razantního snížení cen a objevují se i nové způsoby dobíjení, díky kterým má být jejich používání stejně pohodlné jako u tarifu.

Operátoři tak chtějí v době klesajících výnosů z volání oslovit především mladší skupiny a seniory. Podíl předplacených karet u nás sice stále dosahuje téměř poloviny všech mobilních čísel, v rámci Evropy jsme ale pod průměrem.

Posun v přístupu sami operátoři opatrně přiznávají. "Strategie se určitě změnila a zákazníci s předplacenými kartami jsou zase v centru pozornosti," potvrzuje Martina Kemrová z T-Mobilu.

Neobvykle na české poměry začali na konci minulého roku operátoři bojovat o zákazníky nižší cenou. První snížila ceny za volání a SMS u předplacených karet Telefónica, a to téměř o polovinu. Následoval ji Vodafone i T-Mobile. Pokud si zákazník měsíčně dobil alespoň 300 korun, minuta volání ho stojí 3,50 Kč a SMS 1,50 Kč. To je dokonce méně než u řady tarifů.

Zdroj: ihned.cz ze dne 16.4.2012


Operátory čeká kvůli smartphonům a tabletům utahování opasků, tvrdí studie

16. 04. 2012

Boj o tržní podíl v telekomunikacích se přiostřuje. Tradičním telekomunikačním firmám roste nová konkurence v podobě velkých IT firem, vyplývá z nové studie o výhledu trhu. Hlavními konkurenty operátorů se stanou Amazon, Apple, Facebook, Google a Microsoft.

Boj o tržní podíl v telekomunikacích se přiostřuje.Tržby evropských telekomunikačních operátorů by do roku 2020 mohly klesnout až o pětinu a jejich provozní zisk až o 40 procent. Vyplývá to ze studie společnosti Roland Berger.

Příčinou je sílící konkurence poskytovatelů platforem a služeb pro chytré telefony, tablety a internetovou televizi.

Hlavními konkurenty operátorů budou Amazon, Apple, Facebook, Google a Microsoft. Tyto firmy mají celosvětově tři miliardy zákazníků. Jejich úspěšný model je založený na silné značce, uživatelsky jednoduchém ovládání a efektivním využití dat o zákazníkovi. To vytváří tlak na tradiční telekomunikační operátory.

Tři scénáře vývoje

1. „Pouze přístup":
V tomto scénáři, telekomunikační firmy nabízejí pouze přístup do sítí a mají omezený kontakt s koncovým uživatelem. V kontrastu s tím, firmy nabízející cloud řešení nabízí své služby pod silnou značkou. V tomto scénáři se zaměří operátoři na svou klíčovou oblast služeb.

2. „Více než přístup":
V tomto scénáři firmy budou nabízet nejen své sítě, ale také vybrané služby s přidanou hodnotou prostřednictvím partnerství s poskytovali B2B2C služeb. Sítě se stanou komoditou.

3. "Skupiny služeb":
Operátoři se stanou plně integrovanými poskytovateli služeb, založených na jejich vlastní síti a nabídnou svá vlastní řešení v oblasti B2B2C služeb. Díky své silné značce dosáhnou lepší pozice na trhu.

Operátoři se musí zaměřit na své klíčové služby a přístup do sítě, investovat do růstových oblastí a zeštíhlit operační modely.

Vzhledem k požadovaným investicím do infrastruktury ve výši 600 miliard eur (cca 15 bilionů korun) do roku 2020, operátoři musí vytvořit flexibilnější firemní strukturu a začít spolupracovat v rámci nových společných podniků. To jsou hlavní závěry studie, aby se operátoři vyrovnali s krizovým scénářem.

Připojení k internetu nestačí

"Pět největších internetových firem nám ukázalo, jak se to má dělat. Pouze se zaměřením na zákazníka a konstantní analýzou jeho potřeb a chování mohou operátoři růst v dnešní digitální éře a dále tak zlepšovat svůj tržní podíl," uvedl šéf české pobočky Roland Berger Constantin Kinský.

Klíčová oblast podnikání operátorů podle Kinského trpí poklesem cen za vysokorychlostní připojení i při výrazném nárůstu objemu prodejů.

"Zákazníci již nechtějí platit pouze za připojení k internetu. Chtějí personalizované a jednoduché komunikační platformy a produkty," uvedl.

Těžké rozhodování

Telekomunikační firmy se podle studie musí rozhodnout, zda se zaměří pouze na poskytování přístupu k internetu, který nyní generuje 300 miliard eur ročně (zhruba 7,5 bilionu korun), nebo nabízet i vybrané služby s přidanou hodnotou.

Přístup k sítím bude podle Kinského i nadále hrát významnou roli. Nyní generuje prodeje ve výši přibližně 300 miliard eur, z čehož dvě třetiny generují mobilní komunikace.

"Zda tato úroveň tržeb bude zachována záleží nejen na rozhodnutích operátorů, ale také na budoucích regulacích trhu," uzavírá studie.

Zdroj: ihned.cz ze dne 8.3.2012


Google možná prodá Motorolu čínskému Huawei

13. 04. 2012

Od počátku koupě Motoroly Googlem bylo zřejmé, že firma kupuje mobilního výrobce především kvůli sadě patentů. A tento hlavní záměr by se mohl potvrdit. Spekuluje se totiž o tom, že by Motorolu mohl koupit čínský Huawei.

Podle spekulací, které údajně kolují obchodními kruhy a které zveřejnil deník Wall Street Journal, již Google nabídl odprodej Motoroly čínskému gigantu Huawei. Do jeho rukou by měla putovat prakticky celá firma, krom patentů, které si Google ponechá. Zvlášť by také mohl Google prodat divizi set-top boxů, která je rovněž součástí Motorola Mobility.

Huawei by tak prakticky převzal značku, výrobu a téměř 20 000 zaměstnanců, kteří pro Motorolu pracují ve více než devadesáti zemích světa. Prodej čínské společnosti by také vyřešil poslední překážku ke kompletnímu dokončení akvizice Motoroly Googlem. Tuto transakci totiž zatím neschválily čínské úřady.

Údajně připravovaný prodej Motoroly na první pohled možná nemusí dávat smysl, vždyť Huawei se úrovní techniky již tradičním konkurentům vyrovná a v některých oblastech dokonce začíná udávat směr. To je pravda, ale firma zatím musí investovat obrovské prostředky do toho, aby vybudovala značku. Ta zatím u zákazníků punc kvalitního a respektovaného výrobce nezískala, Huawei je vnímán jako výrobce laciných smartphonů.

Jednorázová investice do koupě Motoroly by mohla vyvážit jinak obrovské marketingové náklady, které by musel Huawei vynaložit na vybudování své vlastní značky. Jeho špičkové technické zázemí navíc znamená, že by se bez problémů obešel bez patentového portfolia Motoroly, ke kterému by ale stejně měl skrze android přístup.

Huawei by tak vzhledem ke své velikosti mohl snadno provést ve ztrátové Motorole tolik potřebnou restrukturalizaci. Motorola zase může přinést své zkušenosti z oblasti designu a prodejních kanálů po celém světě.

Zdroj: mobil.cz ze dne 13.4.2012


První auto, které umí bezdrátově nabíjet mobily

12. 04. 2012

Koncern Chrysler, pod který značka Dodge patří, oznámil, že model Dart nabídne jako první automobil bezdrátové nabíjení mobilů nebo přenosných hudebních přehrávačů. Dosud bylo možné tuto variantu nabíjení využít pouze pomocí neoriginálního příslušenství.

Model Dart od (u nás poměrně exotické) automobilky Dodge bude možné na přání vybavit odkládacím prostorem s podložkou pro bezdrátové nabíjení mobilů. Odkládací prostor je umístěný ve středové konzoli, k nabíjení bude potřeba vsunout mobil nebo přehrávač do speciálního pouzdra.

Pouzdro vyhoví širokému spektru přístrojů, bezdrátově nabije iPhony, smartphony BlackBerry nebo různé modely s androidem. Telefon nebo MP3 přehrávač se začne nabíjet ihned po nastartování motoru. Dodge si za příslušenství účtuje 200 dolarů, tedy v přepočtu 3 800 korun. V ceně však není započtena instalace.

Dodge Dart vznikl z partnerství Chrysleru a Fiatu. Vůz je postaven na základech u nás dobře známé Alfy Romeo Giulietta. Na americké poměry je to kompaktní sedan, s délkou 4 671 milimetrů je však delší než Škoda Octavia. Z Evropy se značka Dodge stáhla v loňském roce. Není však vyloučené, že se Dart bude prodávat i v Evropě. Dovážet by se však měl z čínských továren. Ve Spojených státech se Dodge Dart začne prodávat ve druhé polovině letošního roku.

Zdroj: mobil.cz ze dne 12.4.2012


Sensation či Wildfire. Mobily se jmenují jako kondomy

06. 04. 2012

Výrobci mobilních telefonů chtějí, aby jména telefonů zněla sexy. Možná i proto se inspirují u producentů prezervativů. Zamyslete se nad jménem svého telefonu, možná také najdete souvislost.

Pamětníci si možná ještě vzpomenou, že kdysi existovaly telefony Siemens. Německá značka pojmenovávala řady svých telefonů stejně jako automobilka Mercedes. Auta ale nyní nahradily kondomy.

Mobil a kondom jsou si v něčem podobné. Povolujeme jim přístup do našeho nejbližšího soukromí. Wildfire, Touch, Desire, Sensation, Cruise, Intensity nebo Vitality. Jsou to jména nejen úspěšných mobilů, ale zároveň i značky, které oslovují zákazníky na obou trzích.

"Komunikují emoce, což asi je způsob, jak zredukovat odcizenost technologie a podpořit budování osobní vazby na ni. Většina z nich je hodně dynamická, což zase podle mě má připomínat inovace," vysvětluje David Šimák z konzultantské agentury Idealisti.

Ostatní výrobci se zatím drží konzervativnější koncepce. "Poslední verze je taková, že každý model bude mít tři číslice a jediné, co se tam přidává, bude buď Asha nebo Lumia," vysvětluje postup u finské Nokie šéf místního zastoupení Petr Kasa.

Reklamní legenda Marty Neumeier tvrdí, že dobrý název produktu musí být výrazný, krátký, jednoduše vyslovitelný a zapamatovatelný. Musí být ale také podpořený kvalitou samotného výrobku. "Třeba Nokia měla zpočátku značení jenom čísly a krásně to fungovalo. Taková 5110 byla legenda i bez cool názvu," dodává Šimák.

Zdroj: mobil.cz ze dne 6.4.2012



Zobrazené novinky: 121-125
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner