AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 131-135
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Samozvaný virtuál chce nabízet volání za polovinu

21. 03. 2012

Chceme českým zákazníkům nabídnout poloviční ceny mobilních služeb, než na jaké jsou zvyklí, říká v rozhovoru pro Mobil.cz Petr Komínek. Zastupuje firmu Victorytel, jejímž cílem je posílit konkurenci mezi tuzemskými mobilními operátory.

Na českém trhu v současné době nepůsobí žádný skutečný virtuální operátor. Tedy takový operátor, který by si oficiálně pronajímal část kapacity sítě plnohodnotného operátora. Důvod je prostý, trojice operátorů (Vodafone, O2, T-Mobile) ve svých sítích virtuály nechce.

Přesto v České republice nabízí mobilní služby i jiné subjekty. Takzvaní šedí operátoři mají s některým z plnohodnotných operátorů rámcovou smlouvu zhruba na úrovni většího či menšího firemního zákazníka. A služby následně přeprodávají, v drtivé většině ale neveřejně v rámci klubů nebo multi-level prodeje. Legálnost je sporná, ale operátoři to větším hráčům tolerují. Do kategorie šedých přeprodejců telekomunikačních služeb patří i Victorytel.

Petr Komínek, šéf Victorytelu, v rozhovoru upozorňuje na vysoké marže Telefóniky O2 a označuje je za "zlodějinu". Na operátora prý také podává žalobu za poškozování společnosti a tvrdí, že ho svým jednáním připravila o zisky.

Chcete se stát prvním oficiálním virtuálním operátorem, jak se ale chcete dostat k síti, když ani jeden z operátorů s vámi, podle jejich oficiálních vyjádření, nejedná?
Jednáme s jedním z nich, ale jsme vázáni mlčenlivostí a nemůžeme zveřejňovat konkrétní informace. Pokud se s ním ale nedohodneme, máme v záloze plán fungování v roamingu díky zahraničnímu operátorovi.

Kdy chcete rozjet vaše služby naostro?
Očekáváme, že to stihneme do konce května. Zatím zkoušíme pilotní provoz na Slovensku.

Jak by měla vypadat vaše nabídka?
Chceme mít tři základní tarify - neomezené volání, SMS a internet, pak paušál pro studenty a pro seniory. Dál se chceme řídit požadavky zákazníků. Ceny zatím nemáme stanoveny, ale počítáme, že budou přibližně o polovinu nižší než má v ceníku O2. Neomezené tarify by se mohly pohybovat kolem osmi set korun.

Kolik počítáte, že získáte zákazníků?
Zatím nemáme přesný plán, ale očekáváme, že zájem bude veliký.

Bude Victorytel prodávat i brandované (pod vlastní značkou - pozn.red.) telefony?
Samozřejmě. Počítáme, že naše logo bude na telefonech s androidem a zatím vyjednáváme s HTC.

Jak velká je investice na rozjezd virtuálního operátora?
Není to levná zábava, zatím jsme proinvestovali přibližně milion korun. U nás i na Slovensku máme dohromady několik desítek zaměstnanců.


O2 k Victorytelu:

Společnost Victorytel není a v dohledné době ani nebude virtuálním operátorem v síti O2. Stále platí, že společnost nemá a nikdy neměla oprávnění poskytovat služby elektronických komunikací v síti O2 ani oprávnění k využívání účastnických telefonních čísel pro poskytování služeb v mobilní síti. Zároveň uvádíme, že společnost Victorytel ani nikdy nejednala se společností Telefónica o velkoobchodní smlouvě.

Naše společnost stále žádnou žalobu ze strany Victorytel neeviduje. Pokud by pan Komínek měl k dispozici jakékoli konkrétní důkazy o tom že jej společnost Telefónica poškodila a připravila svým jednáním o nemalé zisky, měl dostatek příležitostí je předložit. Protože tak neučinil, jde z jeho strany jen o pouhé pomluvy a další ze série prázdných prohlášení.


Victorytel je registrovaný i na Slovensku. Dá se srovnat jednání s operátory na východě a u nás?
Virtuální síť domlouváme i na Slovensku a musím říct, že je tam mnohem jednodušší jednání a zatím tam všechny dohody platí.

Co čekáte od aukce spektra a jejích podmínek a co si obecně myslíte o ČTÚ a jeho ne-činnosti během posledních let?
Věřím, že naše služby budeme poskytovat v Česku ještě dříve, než dojde k aukci. Činnost ČTU je obecně špatná, nicméně musím říct, že při našich jednáních nám regulátor několikrát pomohl a dobře poradil. Nikdy nejednali proti nám, spíše nás podporují.

Myslíte si, že je tu ještě prostor pro dalšího klasického operátora?
Osobně si myslím, že pro něj prostor není. Pokud dojde ke snížení cen vstupem virtuální konkurence, tak by se asi nováček neuživil. Věřím, že tu je ale prostor pro několik virtuálních operátorů.

Jakou budete mít cenovou politiku?
Chceme nabídnout volání za skutečné ceny, tedy náklady s reálnou marží. To, co předvádí O2, je zlodějna s mnohonásobně přemrštěnými maržemi.

Prý žalujete O2, kvůli čemu? O2 přitom tvrdí, že o žádné žalobě neví.
Žalobu podáváme proto, že O2 poškodilo naši společnost a připravilo nás svým jednáním o nemalé zisky ještě v době, kdy jsme loni fungovali pod společností Komnet.

Zdroj: mobil.cz ze dne 21.3.2012


Zmařená šance: Levnější mobilní volání se odkládá. Vstup na trh je příliš nákladný

19. 03. 2012

Ke zlevnění volání nedojde. Velké investice a špatná ekonomická situace pravděpodobně odradí kohokoliv pro vstup na trh s telekomunikacemi. Stávající trojice do svých sítí nemusí pustit virtuální operátory

Česko může promarnit jedinečnou šanci změnit podmínky na trhu mobilního volání. Aukce nových kmitočtů měla přivést nové operátory a dotlačit i ty stávající ke zlevnění. První podoba podmínek, které v pondělí představil telekomunikační úřad, nic takového nezajišťuje.

Na průlom, jaký v roce 2000 způsobil Oskar v Česku nebo začátkem tohoto roku Free Mobile ve Francii, si Češi zřejmě počkají čtyři až pět let.

"Navrhované podmínky aukce jsou nastaveny tak, aby umožnily vstup dalšího mobilního operátora," tvrdí předseda ČTÚ Pavel Dvořák.

Podle nezávislého telekomunikačního experta Jiřího Peterky není příchod nového operátora moc pravděpodobný. "Především kvůli špatné ekonomické situaci v Evropě, nutnosti velkých investic a dlouhé návratnosti," říká Peterka. Jen vyvolávací cena licencí by měla v součtu přesáhnout devět miliard korun.

Ještě větší problém však je, že stávající operátoři nechtějí nového hráče mezi sebe pustit. V licenčních podmínkách na nové kmitočty sice stojí, že chtějí-li 4G licenci získat, budou muset umožnit vstup nového operátora do své sítě. Z konečné verze ale tento požadavek pro stávající GSM sítě dost možná vypadne.

"Už nyní lze konstatovat, že řada podmínek je bohužel diskriminačních. Například nezohledňují investice mobilních operátorů do stávajících sítí," uvedl Hany Farghali z české Telefóniky.

Šéf ČTÚ Dvořák v pondělí připustil, že se odporu operátorů a případných soudních sporů obává. Ostatně i proto český regulátor hned na začátku odepsal snahu přimět trojici Telefónika, T-Mobile a Vodafone, aby GSM sítě pronajímaly virtuálním operátorům. Kdyby tento požadavek nevypustili, mohlo by podle Dvořáka dojít ke "zpochybnění celého výběrového řízení".

Větší konkurence až za čtyři roky

Český úřad se tedy rozhodně neinspiroval v sousedním Polsku, kde se státu v posledních letech díky tvrdému přístupu a vyjednávání podařilo změnit nevýhodně nastavené podmínky na trhu a významně snížit ceny volání i dalších služeb mobilních operátorů.

ČTÚ tvrdí, že mobilní trh dokáže otevřít regulačními zásahy nezávisle na aukci. Tuto možnost ale měl už nyní a současné operátory k pronájmu sítí nepřinutil.

Větší konkurence, včetně virtuálních operátorů, tak do Česka s jistotou přijde až po roce 2016, dokdy by ti, kdo získají nové licence, měli pokrýt celé území rychlými datovými sítěmi.

Zdroj: ihned.cz ze dne 19.3.2012


U nás prodávají Nový prostor, v USA jsou bezdomovci chodící hotspoty

18. 03. 2012

Pokud žijete ve větším městě, určitě jste se setkali s lidmi bez domova, kteří si přivydělávají prodejem časopisů. V 21. století je však nutné se přizpůsobit moderní době. V Austinu ve státě Texas se několik bezdomovců zapojilo do projektu Homeless Hotspots a stali se živoucími Wi-Fi hotspoty.

Homeless Hotspots je charitativním projektem společnosti BBH New York, která se snaží modernizovat pracovní službu „street-paper“, kterou u nás určitě znáte v podání časopisu Nový Prostor. Místo prodeje novin a týdeníků však v Austinu nabízejí prodej digitálních služeb.

Živoucí „hotspoti“ jdou s dobou a jsou vybaveni 4G modemem, ke kterému za poplatek dvou dolarů nabízejí 15minutový přístup k internetu pomocí Wi-Fi. Svou polohu sdílí pomocí Google Latitude, je tedy možné nalézt je online na Google Maps – mapa je dostupná přímo na webových stránkách homelesshotspots.org. Přispět jim můžete i přes PayPal.

Projekt Homeless Hotspots se stejně jako český Nový Prostor snaží pomoci lidem, kteří se dostali do finanční a sociální tísně. Mezi pracovníky zapojené do Homeless Hotspots jsou lidé, kteří ztratili domov při hurikánu Katrina, ale i dlouhodobě nezaměstnaní. Tyto projekty se snaží těmto lidem pomoci tím, že jim dají práci a tou jim pomohou získat peníze pro nový start do života.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 18.03.2012


Nokia si přestala hrát na banku, zrušila službu Money

16. 03. 2012

Finská Nokia pokračuje v zeštíhlování společnosti a uzavřela službu Money, kterou provozuje v Indii. Finanční služby nezapadají do strategie, v rámci které se chce soustředit na mobilní telefony.

"Mobilní finanční služby nejsou součástí naší hlavní strategie, takže plánujeme toto pole opustit," uvedl tiskový mluvčí finské společnosti. Nokia přitom službu Money spustila teprve minulý rok a původně plánovala i její rozšíření mimo indický trh. Cesta Money na trh byla trnitá, službu firma představila už v roce 2009.

Trochu paradoxně se služba přitom představila poté, co Nokii otevřeně kritizovala řada bývalých zaměstnanců, kteří krizi firmy prokoukli dříve než management. Jeden z nich firmě ve svém otevřeném dopise doporučoval, že má svůj byznys s telefony zavřít a vrhnout se do bankovního sektoru.

Trh mobilních plateb je přitom již řadu let vnímán jako velká příležitost ke snadným ziskům. Podle agentury Reuters přitom trh opravdového mobilního finančnictví rozumně funguje pouze v Keni a na Filipínách.

Ani mobilní operátoři ve vyspělých zemích prozatím nikdy nedokázali plně využít potenciálu různých mikroplateb a dalších platebních schopností. Jednou z dalších kapitol v tomto pokusu o opravdové mobilní bankovnictví a finanční služby má být technologie NFC, která si ale cestu do praxe také hledá už dlouhou dobu.

Zdroj: mobil.cz ze dne 16.3.2012


Vyzvánění mobilu začnete nesnášet. Google v něm chce reklamu

16. 03. 2012

Až vám v budoucnu zavolá kamarád, neuslyšíte hit své oblíbené kapely, nýbrž reklamu na slevové akce v okolí. Alespoň takovou představu má Google.

Jako inzertní kanál poslouží ledasco. Server Engadget informoval o nově zaregistrovaném patentu amerického Googlu, který vám doslova vnutí reklamu při příchozím hovoru. Místo hudební skladby, kterou si sami zvolíte, vám mobil například sdělí "jedinečnou a lákavou" slevu v obchodě, okolo kterého právě jdete.

Pokud by se nápad převedl do praxe, technologie by před přečtením reklamy nejdříve lokalizovala vaši přesnou polohu a také se pokusila podle informací v paměti telefonu analyzovat váš vztah k volající osobě. Jestliže byste se nalézali například vedle květinářství a volala by vám přítelkyně, mobil by sám nabídl, že při odmítnutí hovoru dostanete za rohem tři růže za cenu jedné.

Možností inzerce je ale víc. Reklama by nemusela propagovat jen blízký obchod, ale prakticky libovolný produkt. Uživatel by pak nebyl nucen k ukončení hovoru, ale požádán o chvilku strpení před jeho přijetím. Telefon by poté přečetl reklamu a uživatel by zároveň stihl svůj hovor. A co za to? Každá reklama by uživateli mohla vynést symbolickou částku jako "daň" za strpení inzerátu či například kupón na bezplatné stažení aplikace.

Prozatím je to jen zaregistrovaný patent, nápad se tak vůbec nemusí zrealizovat. Je ovšem zajímavě sledovat a hodnotit, jakým směrem se plány amerického giganta vyvíjejí. Zda se reklamních vyzvánění dočkáme, je zatím ve hvězdách. Inzerenti by však novou cestu k zákazníkům zajisté uvítali.

A co si o nápadu myslíte vy? Uvítali byste vyzváněcí tóny, které by vám mohly i něco vydělat, nebo vám nový patent připadá zcela zcestný? Podělte se o své názory s ostatními v diskusi pod tímto článkem.

Zdroj: 16.3.2012



Zobrazené novinky: 131-135
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner