AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 166-170
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Operátoři se musí v roce 2012 změnit, varuje Ericsson. Jinak nepřežijí

17. 01. 2012

Rok 2012 by mohl přinést na operátorském trhu řadu změn. Jeden z klíčových hráčů na trhu, švédský Ericsson, již předeslal varování, že bez změny obchodních modelů nemusí operátoři přežít. Tržby z tradičních služeb, jako je volání a zprávy, totiž neustále klesají a firmy musí hledat nové zdroje příjmů.

Rada švédské společnosti by se dala v jedné větě shrnout jako "změňte se, nebo nepřežijete". Telekomunikační firmy by podle ní měly začít především budovat loajalitu svých zákazníků pomocí benefitních programů, které fungují například ve finančním či leteckém sektoru.

Další změnou by podle Ericssonu měly být nové služby. Příkladem je mobilní peněženka a s tím spojené bezkontaktní platby pomocí technologie NFC (Near field Communication). Mobilní platby přitom podle zákulisních informací chystají letos všichni tři čeští operátoři.

Budoucnost je v LTE, tvrdí dodavatel síťové infrastruktury

Výraznou šanci uspět mají údajně operátoři i z pohledu takzvaných cloud služeb. "Telekomunikační firmy mají v tomto odvětví obrovskou příležitost na úspěch," řekl serveru The Register regionální ředitel Ericssonu Arun Bansal. Jinou možností výdělku jsou dle něj i M2M aplikace, tedy takové, kdy přes mobilní sítě komunikují mezi sebou stroje (například sběr lokalizačních dat pro počítačový software).

V letošním roce podle Ericssonu výrazně poroste i počet sítí nové generace LTE. Na nich operátoři zřejmě nabídnou obdobu telefonie přes IP protokol (Voice over IP - VoIP), nově značený jako Voice over LTE (VoLTE). Moderní sítě se pak stanou zajímavé i pro průmyslová odvětví a veřejný sektor, odhaduje Bansal.

Stále častěji podle něj budeme svědky i vzájemné operátorské spolupráce, a to hlavně právě u nákladného budování LTE sítí, kdy se často společnosti zřejmě domluví na sdílení nákladů a potažmo i infrastruktury. Částečně je tento trend patrný už při výstavbě sítí třetí generace, kdy se na společné výstavbě domluvil například tuzemský T-Mobile s konkurenční Telefóniku O2 (více čtěte zde).

Operátory zachraňují i chytré telefony

Nyní se ale telekomunikační firmy nejvíce zaměřují na takzvané chytré telefony, tedy takové, které mají otevřený operační systém a umožňují doinstalovávat rozmanité více či méně užitečné aplikace. Zlatý důl přitom operátorům nenesou aplikační obchody, na jejichž trh se jim zatím příliš nedaří vstoupit, ale mobilní internet, s nímž jsou funkce chytrých telefonů úzce spjaty.

Ne nadarmo se tak chytré mobily staly jedním z hlavních lákadel letošních Vánoc a objevují se ve všech klíčových marketingových kampaních firem. Jejich koupí je totiž zákazník víceméně nucen zaplatit datový paušál, což je právě věc, která se operátorům velice líbí; mají tak jistotu měsíčního příjmu. Situace je to podobná, jako u bankovních poplatků. U operátorů ale přece jen dostanete hmatatelnou službu v podobě datových přenosů, avšak s malým datovým limitem.

Jenže tahle strategie operátorům nemůže vycházet donekonečna.

Zdroj: mobil.cz ze dne 17.1.2012


Nové Sony Xperia: jsou to nejlepší smartphony dneška

12. 01. 2012

Las Vegas (Od zvláštního zpravodaje Mobil.cz) - Vyzkoušeli jsme nové smartphony Sony Xperia S a Xperia ion. Telefony, které znamenají odklon od jména Sony Ericsson, jsou tím nejlepším, co dnes na poli smartphonů najdeme.

Už dlouho se nám nestalo, abychom mohli říci, že telefon Sony Ericsson patří v současnosti výbavou a použitou technikou na absolutní špičku. Švédsko-japonský výrobce sice produkuje výborné a kvalitní telefony, ty ale prozatím nepřinesly to absolutně nejlepší, co se dá vymyslet na poli chytrých telefonů.

Výrobce to paradoxně změnil na veletrhu CES v Las Vegas. Nově představené kousky Xperia S a Xperia ion už neponesou jméno Sony Ericsson, ale už pouze Sony. A to navzdory tomu, že většina vystavených kousků měla prozatím původní označení.

Xperia S a Xperia Ion jsou si velmi příbuzné kousky, které katapultují Sony mezi výrobce těch absolutně nejlepších smartphonů. Lépe vybavené kousky budete dnes hledat velmi těžko. Konkurence totiž nemá moc čím Sony předehnat, jedinou možností jsou jen čtyřjádrové procesory.

Z našeho hlediska je tou důležitější ze dvou novinek Xperia S. Smartphone s dvoujádrovým procesorem o taktu 1,5 GHz a 4,3 palcovým HD displejem je určen pro světové trhy, včetně toho našeho. Xperia S se na první pohled vyznačuje propracovaným designem. Ostatně na tom si u Sony Ericssonu dávají dlouhodobě záležet.

Designéři zvolili u modelu Xperia S jednoduché linky. Pozornost má upoutat průhledný pás pod displejem. Osvětlují ho tři diody, které zároveň označují místa, kde se těsně nad pásem nachází trojice senzorových tlačítek. Provedení je to efektní a zároveň i dobře funkční.

Pokud se pozorně zahledíme do průhledného pásku, můžeme si všimnout drobné sítě drátků. Ta je tu proto, že ve spodní části telefonu pod páskem se nachází anténa.

Kousek plastu s anténou pod displejem možná bude jediným důvodem k drobným stížnostem na telefon. Vystavené prototypy totiž vykazovaly v tomto místě drobnou vůli a dovedeme si představit, že i když tento nedostatek výrobce do spuštění výroby vyřeší, po čase se může část s anténou nepatrně viklat. Při nešetrném zacházení může hrozit i odlomení.

Jinak je Xperia S mechanicky perfektním kouskem, a to i přesto, že jako materiál stále převažuje plast. Ten tvoří především zadní kryt, jde o materiál s pogumovanou povrchovou úpravou. Mimochodem, zadní kryt je tu tak trochu zbytečně. I přesto, že zabírá téměř celou zadní plochu telefonu, kryje pouze slot pro microSIM kartu. Baterie je pevně vestavěna v telefonu, stejně tak vnitřní paměť je dána a nelze ji rozšiřovat.

Krom mechanického zpracování musíme na Xperii S ocenit i provedení hardwarových tlačítek: spouště, ovládání hlasitosti nebo vypínacího tlačítka. Stisk je naprosto přesný a precizní, přesně jak má být.

Špičkový hardware telefonu se stará o to, že se ani předsériové kousky nijak nezaškobrtávají a nezpomalují. Na výborném 4,3 palcovém displeji s HD rozlišením přitom stále funguje pouze Android 2.3 Gingerbread, aktualizace na Ice Cream Sandwich přijde zkraje druhého čtvrtletí letošního roku. Obraz na displeji je vynikající.

S ohledem na to, že stále jde o klasický LCD panel jen s některými vylepšenými technologiemi od Sony, je jeho kvalita ohromující. Na druhou stranu, stále ještě máme v paměti HD displej LG Spectrum, za jehož kvalitami displej Sony trochu zaostává. Drtivou většinu konkurence ale displej Xperie S deklasuje.

Konkurenci pravděpodobně pokoří i v oblasti fotoaparátu. Krátce jsme si dvanáctimegapixelový foťák vyzkoušeli a první dojmy jsou hodně dobré. Fotoaparát bleskurychle startuje a velmi rychle pořídí snímek. V tmavé místnosti přednáškového sálu se kvalita hodnotí špatně, ale na první pohled je jasné, že tu před sebou máme špičkový a pozoruhodný fotomobil. I v nepříznivých podmínkách jsou pořízené snímky vcelku použitelné.

Další zajímavou funkční vychytávkou Xperie S bude NFC (bezdrátová komunikační technologie). Výrobce dodá jako příslušenství takzvané Xperia NFC Tags: jsou to malé visačky, kterým se dají ve spojení se telefonem naprogramovat určité funkce. Když se pak telefonem takové visačky dotknete, tyto funkce se v telefonu automaticky spustí.

V autě se tak může telefon automaticky přepnout do navigačního módu, u dveří bytu se stačí dotknout štítku a telefon bez jakéhokoli zásahu uživatele spustí například hudební přehrávač a záznam trasy. U postele se zase telefon může automaticky přepnout do tichého režimu a zobrazit hodiny.

Kombinace dvoujádrového procesoru, HD displeje, 12 megapixelového fotoaparátu, přítomnosti NFC a řady dalších funkcí dělají z Xperie S nejvybavenější smartphone současnosti. A tento titul by jí mohl zůstat i do uvedení na trh, ke kterému by mělo dojít ještě do konce prvního čtvrtletí.

Xperia S se bude prodávat v černé a bílé barvě. Naším favoritem je v tomto případě bílé provedení, které je krásné a navíc úspěšně maskuje jakékoli otisky prstů nebo mastnotu.

Xperia ion - jen pro Ameriku

Sony Xperia ion je blízkým příbuzným Xperie S, je ale určena pouze americkým zákazníkům. Exkluzivitu na prodej bude mít operátor AT&T. Od Xperie S se ion odlišuje jen několika parametry. Má totiž LTE, což je v případě Sony Ericssonu (tedy vlastně Sony) premiéra, o něco málo větší displej (4,6 palce) a jiný je design. I přes větší úhlopříčku je displej stále extrémně jemný. Ostatní výbava zůstává stejná, a to včetně HDMI výstupu, který má i Xperia S. Navíc je tu slot na microSD karty.

Ion je oproti atraktivnímu "esku" tak trochu šedá myš. Design je ještě jednodušší a na Sony Ericsson i nenápaditý. Na druhou stranu telefon nabízí kovovou konstrukci, která zaručuje bytelnost a také dává uživateli příjemný pocit při držení v ruce.

Skvělý začátek

Sony Xperia ion a Xperia S jsou prvními telefony z nové řady, kterou výrobce nazývá NXT. Zástupci firmy přímo na veletrhu zástupci slíbili, že se v následujících týdnech dočkáme ještě dalších novinek, které patří do nové řady. Jistě tím směřovali k veletrhu Mobile World Congress, který se koná koncem února v Barceloně.

Zdroj: mobil.cz ze dne 12.1.2012


Novoroční SMS každého rozčilují. Přesto se jich pošlou miliony

02. 01. 2012

Drtivá většina respondentů v bleskové anketě Mobil.cz odpověděla, že vánoční a silvestrovská SMS přání je spíše rozčílí než potěší. Stejně se jich však jako v předešlých letech pošlou miliony.

Téměř každý rok padají rekordy v počtu odeslaných textovek na Štědrý den a o silvestrovské půlnoci. Kohokoliv jsme oslovili, nedozvěděli jsme se o SMS přáních nic hezkého. Ba naopak, uživatele takové zprávy spíše rozčilují, než by jim udělaly radost.

"SMS přání není to samé jako dopisy nebo klasické osobní přání," vyjádřila se pro Mobil.cz čtenářka Petra. "Když mi taková zpráva přijde, spíše se pousměju nad její trapností. Není to osobní a vím, že naprosto stejnou zprávu v tu chvíli obdrželo dalších třicet lidí z telefonního seznamu."

Z průzkumu provedeného v roce 2008 přitom vzešlo, že každý pošle o svátečních dnech na konci roku v průměru neuvěřitelných 28 zpráv s přáním. Ostatní způsoby komunikace následují s velkým odstupem. Klasická rukou psaná přání posílá jen zhruba 24 procent dotázaných, především pak z řad starších lidí. Volání z mobilního telefonu využívá k tomuto účelu asi 16 procent respondentů.

Na letošní Štědrý den zaznamenali čeští mobilní operátoři 69 milionů SMS, což sice nepředstavuje absolutní rekord, ale přesto potvrzuje velkou oblibu vánočních textovek. SMS navíc střídají MMS. U T-Mobilu například provoz u multimediálních zpráv zesílil zhruba o 18 %.

Ukázka nepopulárních SMS přání

Z mraků tiše chumelí, vločka k vločce sedá, les už není zelený, pole nejsou hnědá. Je běloučký čas vánoční, čas cukroví a jmelí, čas dárků uschovaných za skříní či pod postelí. Krásné Vánoce přejí Novákovi.

Splněná vánoční přání, sladké štědrovečerní usínání, pohodu po celé svátky a nový rok jako z pohádky.


Sváteční dny ať splní tvé sny. Opíjej se životem, užij si Štědrý den. A až nový rok přijde, ať ti v něm vše vyjde.

Nejkrásnější chvíle v roce bezpochyby jsou Vánoce. Užijte si tu pohodu, když s nejbližšími jste u stolu. Pod vánočním stromečkem ať splní se Vám nejeden sen.
Budeme moc rádi, když potěší Vás naše přání.

Jak se na taková přání díváte vy? Posíláte je, dostáváte je? Máte je rádi, nebo vás naopak rozčilují?

Zdroj: mobil.cz ze dne 2.1.2012


Nokia zrušila značku Symbian

22. 12. 2011

Finská Nokia na svém blogu Conversations celkem nenápadně zveřejnila zprávu o tom, že operační systém Symbian se od nynějška už nejmenuje Symbian. Aktuální verze nese nově označení Nokia Belle namísto stávajícího Symbian Belle.

Šéf Nokie, Stephen Elop, se zřejmě nemůže dočkat toho, až se operačního systému Symbian zbaví nadobro. Jinak si snad ani poměrně horečné přejmenování po dlouhá léta dominantního mobilního operačního systému vysvětlovat nelze.

Nokia jednoduše přestala k 21. prosinci označení Symbian používat. Možná je to předčasný vánoční dárek ex-microsoftímu šéfovi. Firma přejmenování operačního systému oznámila celkem nenápadně v příspěvku s názvem "Nokia Belle přijde brzy". V článku se píše o tom, že firma právě začala vyrábět modely N8, C7 a C6-01 s nejnovější verzí svého systému.

Namísto Symbian Belle mu ale už říká Nokia Belle. Podobně o starší verzi Anna v článku píše jako o Nokia Anna. Jméno Symbian bylo tedy doslova přes noc hozeno přes palubu. Nestává se přitom příliš často, aby výrobce změnil pojmenování zavedeného produktu uprostřed běhu jedné generace. Logičtější by bylo, kdyby se tak stalo při přechodu na další verzi s názvem Carla.

Každopádně, majitelé stávajících telefonů Nokia N8, E7, E6, X7, C6-01, C7 a Oro, kteří čekají na upgrade, si budou od února roku 2012 stahovat Nokia Belle.

Důkazem toho, že se Symbian stal pro Nokii přítěží, je i fakt, že se firma rozhodla uzavřít svou službu Ovi Contacts. Ta umožňovala zálohovat kontakty z telefonu na webový portál, z nějž pak mohl uživatel kontakty snadno stáhnout třeba do svého nového telefonu Nokia.

Služba bude definitivně uzavřena 24. ledna, i poté si ale budou moci uživatelé kontakty alespoň exportovat do jiných služeb. Jisté je, že tato možnost nebude trvat navěky, takže si své kontakty zálohujte raději co nejdříve.

Zdroj: mobil.cz ze dne 22.12.2011


Zákazník žaluje T-Mobile, kauza se šíří webem. Neříká ale celou pravdu

17. 12. 2011

Karel Janušek prodloužil smlouvu s operátorem T-Mobile telefonicky a následně došlo ke sporu, ve kterém si každá strana vykládala jinak podmínky prodloužení. Zákazník se nyní s operátorem soudí a případ zveřejňuje na internetu. Už ale nedodává, že operátor stížnosti zákazníka uznal, vyhověl jeho požadavkům a snaží se mu vrátit veškeré peníze. Janoušek to odmítá.

Podstata sporu je vlastně velmi jednoduchá a jistou míru zavinění zřejmě nesou obě strany, i když v morálním právu je zřejmě více zákazník. Ten ale ovšem nyní odmítá řešení, které mu operátor navzdory tomu, že spor zatím dopadá spíše v jeho prospěch, nabízí. Karel Janušek prodloužil po telefonu svoji smlouvu s operátorem T-Mobile. S prodloužením souhlasil pod podmínkou, že všechny dosavadní služby budou poskytovány za stejných podmínek, jaké byly sjednány v minulé době.

Operátor ho ujistil, že tomu tak bude. Jenže nebylo. Panu Januškovi přestalo být poskytováno 100 volných SMS, které doposud dostával. Problém ovšem je, že tyto SMS nikdy nebyly součástí standardní smlouvy. Od roku 2006 do roku 2008 byly součástí promo akce, od roku 2008 je operátor poskytl jako bonus opět na dva roky, smluvně ovšem ošetřeny nejsou.

Karel Janušek si celou věc ovšem samozřejmě vyložil tak, že stejné podmínky zahrnují i prodloužení výhody 100 SMS, operátor bral na zřetel pouze podmínky tarifu samého.

Přesnou formulaci, jak se pan Janušek s operátorem na infolince domluvil, již nelze zjistit, nahrávka totiž byla podle operátora smazána, jelikož je kvůli zákonům uchovávána jen určitou dobu. Pan Janušek přestal služby využívat a přestal platit. Jenže samozřejmě, jak později uznal i Český telekomunikační úřad (ČTÚ), který celkově dal za pravdu operátorovi, nepoužívání služby není důvodem k neplacení a o tom, jak se obtížně končí smlouva s operátorem T-Mobile, už jsme psali zde.

Začaly padat pokuty za neplacení, pokuty za vymáhání a další nesplacené částky, i když pan Janušek nakonec akceptoval rozhodnutí ČTÚ a byl ochoten platit paušál do konce trvání smlouvy. Jenže částky, o které začalo jít, narůstaly, a s těmi pan Janušek nesouhlasil. Spor skončil soudem a dále pokračuje, momentálně stížností pana Januška na neetické chování soudců městského soudu, kteří původně seznali, že pravomoc rozhodnout má jen a pouze ČTÚ.

Operátor nakonec vyšel vstříc, zákazník o to nemá zájem

Operátor se přitom nakonec zachoval vstřícně a smlouvu ukončil, rovněž se snaží panu Januškovi vrátit veškeré přeplatky. I když ukončení smlouvy a vrácení peněz je víceméně to, čeho chce pan Janušek dosáhnout soudně, peníze si od operátora odmítá převzít. Na svém webu, kde také zveřejňuje zprávy k případu, vůbec o kroku operátora neinformuje. Nejprve nám sdělil, že žádné peníze neobdržel. "Žádné peníze jsem od operátora neobdržel a do rozhodnutí soudu nepřijmu," řekl.

Jiří Janeček, tiskový mluvčí T-Mobilu, se vyjádřil ve zcela opačném smyslu: "Panu Januškovi jsme poslali poštovní poukázkou částku 6 465 Kč za uhrazené faktury letos v září. Zhruba po měsíci se nám částka vrátila zpět jako neproplacená, to znamená, že si ji adresát nevyzvedl. Další pokus s odesláním peněz následoval 5. prosince. Zároveň jsme panu Januškovi zaslali doporučeně vyjádření. To se nám nevrátilo. Takže si jej patrně převzal," sdělil nám.

Po dalším dotazu Karel Janušek své vyjádření pozměnil: "(Operátor) zaslal jakési poukázky, které mi byly vhozeny do schránky. Ani korunu jsem si z nich nevybral. Platnost poukázek je asi měsíc. Nic z nich nevyberu," uvedl.

Co se dá dělat pro to, aby se podobné případy nestávaly? Po infolince neuzavírejte ani neprodlužujte smlouvy, vše podobně důležité chtějte písemně. Pokud už děláte něco důležitého telefonicky, nahrajte si operátora také, když si nahrává on vás. Samotné upozornění na to, že nahrávku vlastníte, může později pomoci. (Čtěte také: Slibuje vám něco operátor? Nahrajte si ho, máte na to právo)

Zdroj: mobil.cz ze dne 17.12.2011



Zobrazené novinky: 166-170
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner