AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 211-215
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Chytré Vánoce u O2: malé slevy na velký sortiment

22. 10. 2010

Vánoční nabídka O2 začíná 1. listopadu. Firma vsadila spíše na menší slevy, které nabízí na volání i datové služby. Slevy připravila pro předplacené karty i tarify.

Ve vánoční kampani se O2 rozhodlo nabízet jen přístroje Nokia, převážně s operačním systémem Symbian. Kromě úplně nové Nokie N8 za necelých 13 000 korun bude v nabídce třeba i nejlevnější chytrý telefon od Nokie, model 5230, za 2995 korun. Dalšími modely z vánoční nabídky jsou Nokie C3-00 a X3-02. Ke všem zlevněným telefonům dává O2 i Internet v mobilu na jeden měsíc zdarma.

Slevy se dotknou i mobilního internetu (pozor, nikoliv internetu v mobilu). Každý student s ISIC kartou, který si od 1. listopadu objedná O2 Mobilní internet sadu prostřednictvím internetu, za ni zaplatí jen 295 korun. Sada zahrnuje malý 3G USB modem, SIM kartu a 5 týdnů surfování zdarma.

Poté je už třeba si dokupovat balíčky na 24 hodin, a to buď po jednom, po pěti nebo po deseti dnech.

Další nabídka směřuje na všechny zákazníky, ať již nové nebo stávající, kteří mají nebo si chtějí pořídit mobilní internet na paušál. Na tři měsíce budou moci využívat u vybraných tarifů výhod (rychlosti a FUP) o třídu lepšího tarifu, než odpovídá ceně, kterou zaplatí. Pak se sami rozhodnou, s jakým tarifem budou chtít pokračovat.

Podobně to bude fungovat s vybranými tarify O2 NEON, a to pro každého zákazníka, který uzavře smlouvu na dva nebo tři roky. Za cenu nižšího tarifu budete moci plnohodnotně po tři měsíce využívat tarif vyšší, pak se opět rozhodnete, jaký si natrvalo vyberete. Další speciální slevy jsou připraveny pro živnostníky, zákazníky předplacených služeb nebo seniory. Za zmínku jistě stojí volání na 3 čísla v O2 síti za 0,50 Kč za minutu pro vlastníky předplacené karty, kteří si nabijí minimálně 300 korun. Výhodu lze pak využívat po celé 4 týdny, a to opakovaně.

Pro seniory je v nabídce speciální mobilní telefon Aligator A400 s velkými tlačítky, přehledným menu a SOS tlačítkem pro rychlé přivolání pomoci. V balíčku se SIM kartou, tarifem O2 NA!HLAS a 100 korunovým kreditem vyjde na 1445 korun.

Zdroj: mobil. cz ze dne 20.10.2010


Nokia N8 přijde do Čech v půlce listopadu a bude jenom u O2

22. 10. 2010

O2 získalo exkluzivitu na nový top model Nokie N8. Celý listopad se bude prodávat jen u O2 a ve třech obchodech Nokie.

Nokia N8 se sice už na některých evropských trzích prodává, ale u nás bude k dostání až v polovině listopadu. Start prodeje je naplánován na 15. listopadu.

Telefon bude první měsíc jen v nabídce O2, ve třech značkových prodejnách Nokie (2x Praha a Brno) a v internetovém obchodě výrobce. Operátor získal na prodej novinky exkluzivitu, u dalších operátorů a v celé obchodní síti bude Nokia N8 až od poloviny prosince.

Nedotovaný telefon nabídne O2 za 12 995 korun, dotovaný pak od 7 595 korun podle tarifu. Nedotovaná cena je jen o trochu vyšší, než byly původní odhady. Mezi smartphony bude Nokia N8 patřit mezi drahé přístroje.

Zdroj: mobil.cz ze dne 22.10.2010


Šéf Apple Steve Jobs si dobírá Android, Blackberry a sedmipalcové tablety

22. 10. 2010

Šéf Apple se trochu nečekaně objevil na čtvrtletním vyhlašování finančních výsledků. Na akci, které se obvykle neúčastní, chtěl vysvětlit, proč je Apple lepší než konkurence.

Steve Jobs se bojí konkurence. I tak se dá vykládat vystoupení šéfa Apple na tiskové konferenci pořádané k ohlášení finančních výsledků za třetí čtvrtletí letošního roku. Tuto rutinu si Jobs nechává obvykle ujít, tentokrát však před odbornou veřejnost předstoupil, aby připomněl, proč je Apple o tolik lepší než konkurence.

Sám Jobs tvrdil, že si nemohl nechat ujít příležitost oslavit první čtvrtletí, ve kterém jeho firma dosáhla poprvé v historii příjmů ve výši více než 20 miliard dolarů (350 miliard korun). Apple je opravdu v dnešní době jednou z nejlepších továren na peníze a tak může být Jobs sebevědomý. Jeho vystoupení, které se dá rozdělit do pěti bodů, však také může naznačovat, že se přeci jen konkurence obává.

Bod první: BlackBerry nemá šanci
Za třetí čtvrtletí roku 2010 prodal Apple 14,1 milionů iPhonů, RIM, výrobce smartphonů BlackBerry prodal "jen" 12,1 milionů svých smartphonů. Tím tedy Apple, který mimochodem oproti stejnému čtvrtletí vloni rostl o 91 %, definitivně RIM předběhl. A Jobs prý nevidí způsob, jakým by se RIM mohl vrátit do hry. Firma si prý bude muset zvykat na roli toho třetího vzadu za Applem a Googlem. Bude muset přesvědčovat vývojáře, aby pro její systém vůbec vyvíjeli aplikace. Jobs tím ale mimochodem nepřímo připustil, že Android opravdu velmi rychle roste a patří mezi nejvýznamnější mobilní platformy. Tedy něco, co se vlastně v dalším bodu snažil pro změnu bagatelizovat.

Bod druhý: Android je jeden velký zmatek
Eric Schmidt, šéf Google, se před časem chlubil tím, že denně je aktivováno více než 200 000 telefonů s Androidem. Jobs k tomu dodává, že v posledních třiceti dnech bylo denně aktivováno okolo 275 000 iPhonů, v některých dnech i přes 300 000. Jobs si však stěžuje na to, že v poslední době vůbec není přehled o tom, kolik smartphonů s Androidem se prodá. Gartner odhaduje prodeje za druhé čtvrtletí roku na 10 milionů kusů, je otázkou, kolik to ale bylo ve třetím čtvrtletí. Jobs tak nemůže tvrdit, že je Apple neotřesitelnou jedničkou a očividně ho to trápí. "Doufáme, že výrobci začnou velmi brzy oznamovat množství prodaných Android telefonů, dnes se tak ale neděje," stěžuje si šéf Apple.

Jobs se také opřel do roztříštěnosti Androidu. Na trhu je prý příliš mnoho telefonů s mnoha verzemi systému, což přispívá ke zmatku. Jako příklad Jobs uvedl informace od autorů programu TweetDeck, populárního Twitter klienta. Ten před časem zavítal i na platformu Android a autoři se pochlubili některými statistikami. Jejich software prý používají uživatelé na 244 různých telefonech s nespočtem verzí platformy. Podle Jobse je vyladění programu pro takové množství přístrojů opravdu problém. To iPhone je jistota, jediná platforma existuje maximálně ve dvou podporovaných verzích. Té aktuální a té o generaci starší. Autoři TwitterDecku si o Jobsově výroku myslí své. Na Twitter kanálu společnosti se objevil jednoduchý komentář: "Řekli jsme snad někdy, že vývoj aplikace pro Android byl noční můrou? Eeeeee, ne, neřekli. Protože to noční můra nebyla." Jak stručné a výstižné.

Bod třetí: roztříštěnost vs. integrita
Google prý často označuje svou platformu za otevřenou, zatímco iOS od Apple je podle stejných měřítek uzavřenou platformou. Jobs ale tvrdí, že tohle je jen zastírací manévr, který má zakrýt fakt, že Android je platforma příliš roztříštěná. To Apple a jeho iOS je samá jistota a lepší zítřky. Jobs tvrdí, že pro zákazníka je poměrně uzavřená (podle něj spíše úzce integrovaná) platforma výhodou. Jak již Jobs naznačil ve druhém bodu, roztříštěnost Androidu je velký problém a pro uživatele obrovská nepříjemnost. Postup Apple je tak pro uživatele daleko výhodnější. Ten má jistotu, že aplikace prostě budou fungovat a vše bude bez problémů. Vývojáři také mohou u integrované platformy více popustit uzdu fantazii a vymýšlet daleko inovativnější aplikace. To prý proto, že nemusí takovou aplikaci testovat na stovkách zařízení.

Jenže Jobs nějak zapomněl na to, že odlišnost Androidu má také své důvody. Systém je na rozdíl od iOS schopen fungovat na podstatně obyčejnějších telefonech s cenou třeba čtvrtinovou oproti iPhonu. A je opravdu pro uživatele, kteří nechtějí za telefon utratit třeba patnáct tisíc, tak skvělou zprávou, že iPhone a iOS jsou velmi integrované platformy s přísnými pravidly?

Bod čtvrtý: sedmipalcové tablety jsou blbost
Jobs si také došlápl na sedmipalcové tablety, které se v poslední době vynořily jako konkurence iPadu. Ten má displej s úhlopříčkou téměř deset palců. To znamená, že sedmipalcové tablety mají plochu displeje jen 45 % oproti iPadu. Sedmipalcové tablety jsou podle Jobse na nic. Jsou příliš velké na to, aby soupeřily se smartphony a příliš malé na to, aby soupeřily s iPadem.

Říká Steve Jobs. Řada novinářů (včetně kolegů z Technetu) si ale naopak sedmipalcové tablety oblíbila. A jistě se tak stane i u řady zákazníků. Tyto tablety jsou lehčí a lépe přenosné, přitom jejich displeje stále poskytují dostatečný komfort pro čtení i delších textů, sledování filmů a další činnosti.

Jobs se také naváží do faktu, že Google výrobcům tabletů nedoporučuje používat současný Android 2.2 FroYo. Prý mají počkat na novou verzi, která přijde příští rok a bude lépe přizpůsobena takovým přístrojům. Ano, Jobs může tedy slavně tvrdit, že je opravdu divné, když výrobci používají platformu, kterou její původce nedoporučuje jako ideální. Ale dá se na to dívat také z druhé strany. Není krásné, že i "nedokonalá" platforma je schopna zvládnout to, co ta dokonalá a perfektně optimalizovaná od Apple?

Poslouchat Jobsovy řeči o tom, že jeho iPad bude určitě o mnoho spolehlivější, než konkurenční tablety, protože Apple používá své procesory, svůj software, svou vlastní technologii baterií, svůj vlastní design a tak dále, je opravdu úsměvné. Jistě, Apple vlastní řadu patentů na řadu technologií, které ve své produkci používá, ale na druhou stranu si také řadu technologií licencuje a Jobs asi nikomu "nenakecá", že jeho dokonalé výrobky vyrábí v dokonalých Apple továrnách jeho dokonalí Apple zaměstnanci. V jednom má ale Jobs pravdu. Příští rok se s novým Androidem objeví jistě i řada tabletů s větším displejem. To jednoduše proto, že nová verze systému bude pravděpodobně podporovat i vyšší rozlišení, která budou pro větší displeje vhodnější.

Bod pátý: iPad je geniální
Poslední bod už je jen jakýmsi shrnutím předchozí kritiky konkurence. Podle Jobse je prostě iPad skvělý, dokonalý a geniální. Zajímají se o něj zákazníci, kteří původně prý nebyli cílovou skupinou. Vzdělávací instituce, firmy, korporace. Především zájem firemních zákazníků prý Jobse překvapil. iPady se používají při prezentacích, v nemocnicích a tak podobně. A zájem prý poroste.

Jistě, nikdo nepopírá, že v iPadu Apple opět jednou přišel se správným produktem ve správnou chvíli. Ale kdo zaručí, že se právě třeba korporátní sféra neobrátí k levnějším tabletům konkurence? Jobs mimochodem tvrdí, že srovnatelné konkurenční produkty jsou a budou dražší. Jasně, Samsung Galaxy Tab je drahá legrace, ale na druhou stranu je tu řada noname (pravda dost nekvalitních) tabletů s cenou okolo tří tisíc. Prostoru někde mezi tím je spousty a dobře si dovedeme představit zkvalitní tablety s cenou mezi sedmi a deseti tisíci korunami. Jobs určitě ne, za takové peníze se iPad nikdy "podbízet" nebude.

Shrnutí: jsou upovídaní
Také vám přijde, že se v poslední době šéfové velkých firem v mobilním byznysu nějak rozpovídali? Čím dál častěji komentují situaci své firmy ve vztahu ke konkurenci. Z citlivých a pečlivě volených slov, která nedávala prostor pro dezinterpretaci, se navíc uchýlili k narážkám a vychloubání. Je to styl, na který si musíme zvykat. Možná je tento styl komunikace součástí novodobé marketingové strategie. Novináři mají o čem psát, veřejnost se má o čem dohadovat. Možná je to ale také ukázka toho, jakým tlakům šéfové velkých technologických firem čelí.

Každopádně Jobsův výstup rozhodně není na daném poli posledním výkřikem. Kdo bude další? V redakci si klidně vsadíme na druhého Steva, Ballmera. Windows Phone 7 se od iPhonu místy až příliš přiučila a my jsme opravdu zvědavi, jak to bude vypadat, až se začnou Ballmer a Jobs kvůli této platformě špičkovat.

Zdroj: idnes.cz ze dne 22.10.2010


Telefon přestává být telefonem. Čeká ho nová éra

14. 10. 2010

Mobilní operátoři mají zásadní problém: co nám ještě prodat? Telefonování a textové zprávy má každý, kdo je potřebuje, brzy bude totéž platit o připojení k internetu. takže co dál?

Není to zrovna malá otázka. Závisí na ní další rozvoj oboru, který si nemůže dovolit zastavit se, když tolik let vykazoval fantastický růst - to by akcionáři neradi viděli. Jenže základní potřeby majitelů telefonů jsou v zásadě už splněny. Jediné, čeho se opravdu vehementně dožadují, jsou nižší ceny a delší životnost baterií. To druhé je v rukou výrobců, to první je z hlediska operátorů nežádoucí, přestože konkurenční boj je k tomu nevyhnutelně vede.

Řešení spočívá v tom, že nám mobilní sítě nabídnou nové služby, pokud možno takové, které budeme používat stejně rádi jako dnes tu nejúspěšnější, tedy SMS. To není snadné. Hodně pokusů se již minulo účinkem. Zákazníky příliš nezaujali obrázkové zprávy MMS, dlouho a neúspěšně se prosazují videohovory, propadákem je televize v mobilu. Co na nás zkusí tentokrát?

První velkou novou věcí jsou mobilní platby. Platit telefonem má dobrou logiku. Máte ho stále při sobě, snadno poslouží jako autorizační zařízení, platební mechanismus je vestavěn. Stačí, když operátor a poskytovatel služby najdou správný poměr, v němž se o přijaté peníze rozdělí. Tímto způsobem se už platí v několika velkých městech jízdenky v městské dopravě, přibývá placených parkovacích zón, kde lze platit mobilem, objevují se nápojové automaty, prodej vstupenek a leccos dalšího. Mobilní platba se uplatní hlavně u menších částek, kdy by zpracování transakce na platební kartě bylo příliš drahé.

Další nové služby pro majitele mobilů vycházejí ze znalosti geografické polohy. Přijímač GPS byl dříve výsadou drahých manažerských telefonů. Dnes se montuje do většiny přístrojů kromě těch nejlevnějších. Telefon tak poslouží jako navigace pro pěšího i řidiče, možnosti jsou však širší. Může vás třeba navést do části města s nejrušnějším nočním životem - na základě aktuálně vyhodnocované mapy, která podle přítomnosti telefonů přihlášených k síti ví, kde je nejvíc lidí. Velké změny brzy nastanou v oblasti reklamy. Nabídky zboží a služeb začneme dostávat přímo do mobilu též na základě geografické polohy.

Jdete po ulici a nabídne se vám sleva v přilehlé restauraci či výprodej v módním butiku. To je samozřejmě dvojsečná taktika. Mnoho lidí to bude jistě pokládat za obtěžování. Na druhou stranu, už jsme si zvykli na všelicos - a například na slevy většina z nás slyší, takže je dost pravděpodobné, že tenhle typ marketingu přijmeme.

Jedno je jisté: telefon už dávno neslouží jen k telefonování, stejně jako počítač není k počítání. Z obou se staly univerzální nástroje komunikace v nejširším smyslu slova. Mění náš životní styl, kopají hluboké generační propasti. A tento trend bude stále silnější.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 14.10.2010


Nokia vytvořila iPhone už před šesti lety, do výroby nešel kvůli byrokracii

30. 09. 2010

Již v roce 2004 prezentovali inženýři Nokie vedení společnosti prototyp velkého a výkonného mobilního telefonu s velkým dotykovým displejem. Manažeři ale koncept odmítli s tím, že by jeho výroba byla příliš drahá a riskantní.

Nokia mohla bez problémů předběhnout Apple a místo něj způsobit revoluci na trhu dotykových chytrých mobilů. Koncept, který inženýři představili vedení před šesti lety, měl velký dotykový displej, inovované uživatelské prostředí a v plánech jiného oddělení již tou dobou byl i on-line obchod s aplikacemi, píše deník International Herald Tribune.

Jak velký dotykáč, tak tehdejší obdoba dnešního Ovi Store byly zamítnuty z důvodů příliš vysokých nákladů na vývoj a tehdy nejisté obchodní výsledky. Nokia se prostě zachovala velmi konzervativně a údajně jako mnohokrát byl dobrý nápad potopen vnitřní byrokracií firmy. "Bylo to velmi brzy a nikdo tehdy netušil, jaký potenciál dotykové displeje mají," řekl International Herald Tribune Ari Hakkarainen, dnes již bývalý manažer zodpovědný za marketingový a vývojářský tým tehdejší platformy Series 60. "Také to bylo velmi drahé zařízení na výrobu, takže představovalo hned několik rizik. Vedení tak udělalo obvyklou věc. Projekt zrušilo," pokračoval Hakkarainen.

Bývalý zaměstnanec Nokie, Huhani Risku, zase deníku prozradil, jak v roce 2002 navrhoval pro operační systém Symbian uživatelské prostředí s oku lahodícími 3D prvky. Vedení ale tuto inovaci odmítlo, protože by znamenala náklady ve výši něco přes dva dolary na jeden chytrý mobil. Z firmy Risku odešel v roce 2009, kdy už byl frustrován z nemožnosti prosadit téměř jakýkoli trochu inovativní nápad. "Bylo to vedení pomocí komise," řekl Risku deníku. Schvalovací procesy ve firmě přirovnal k byrokracii sovětské éry.

Mluvčí společnosti Arja Suominen odmítla komentovat jakoukoli kritiku ze strany bývalých zaměstnanců. Firmu ale brání. Tvrdí, že Nokia v minulosti samozřejmě některé inovace správně neodhadla, ale to se prý stává každému. V jiných oblastech ale zase byla Nokia průkopníkem. Mluvčí zmiňuje třeba internetový tablet Nokia 770. Jenže i ten byl vlastně neúspěchem a internetové tablety musel znovuobjevit opět až Apple.

Šéf dlouhodobého vývoje Nokie, Henry Tirri, zase vyzdvihuje rozpoznávání čínského psaného písma, program na tvorbu panoramatických fotek nebo sociální sítě pro Indii. Žádná z těchto věcí prý nebyla konkurencí předstižena. Jenže žádná z těchto inovací neznamenala revoluci ve světě mobilních telefonů. A je jasné, že jako obhajoba byrokratických procesů ve firmě tyto příklady opravdu neobstojí.

S touto byrokratickou strukturou se bude muset poprat nový šéf Nokie, Kanaďan Stephen Elop. První nefinský šéf v historii tohoto průmyslového gigantu by mohl být příslibem, že se starými finskými strukturami zatočí. Zatím se ve své funkci teprve rozkoukává.

Zdroj: mobil.cz ze dne 30.9.2010



Zobrazené novinky: 211-215
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner