AKTUÁLNĚ
Opravy a servis - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. On-line výkup telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Pomůžeme, poradíme - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o.

NOVINKY

24.1.2017

Nový mobil od Nokie se vyprodal za pouhou minutu

více

16.12.2016

První novodobá Nokia vydrží měsíc na příjmu a stát bude 800 korun

více

28.11.2016

Nokia přinese odolný kovový smartphone se skvělou výbavou

více

Zobrazené novinky: 446-450
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Zobrazit po 5-ti, 10-ti, 50-ti, 100 na stránku.

Japonské mobily míří do světa, čekají nás zásadní inovace

21. 01. 2009

Fujitsu vyrobil voděodolný přístroj se čtečkou otisků prstů, která vymezuje novou éru bezpečnosti mobilních přístrojů.

Japonský operátor NTT DoCoMo začal na domovském japonském trhu nabízet telefonní přístroj Fujitsu F-01A, jehož nejvýznamnější vlastností je voděodolnost a také čidlo otisku prstů. Jedná se o véčkový model s dotykovým 3,5" otočným širokoúhlým displejem s rozlišením 800 × 480 pixelů. Zatímco čelní strana předního krytu nabídne rozměrný černobílý informační displej, zadní část nese čočku 5Mpx fotoaparátu s podporou automatického zaostřování a také čtečku otisku prstů.

Jedná se o senzor AuthenTec AES1711, díky kterému je zajištěna stoprocentní bezpečnost vašich soukromých a firemních dat v telefonu. U tohoto přístroje byla jako operační systém použita dotyková verze Symbianu, samozřejmě v japonské lokalizaci podle místa prodeje. Součástí specifikací je mj. i vestavěný přijímač GPS, který spolupráce s mapami Google Street View, forma mobilního bezhotovostního placení e-Wallet nebo mobilní TV tuner. Podle tiskové zprávy navíc tento přístroj splňuje bezpečnostní normy voděodolnosti IPX5 a IMX7, což teoreticky zaručuje výlet metr pod vodní hladinu na půl hodin bez následků.

Možná jste se zamysleli nad otázkou proč se zmiňujeme právě o tomto japonském přístroji. Odpověď je taková, že Fujitsu společně s NTT DoCoMo nezamýšlí prodej tohoto telefonu jen v Japonsku (byť to tak na první pohled vypadá), ale podle svých slov bude expandovat do světa. Prvním cílem mají být další asijské trhy a podle úspěchu by se mělo dostat i na Evropu. Neskrývám překvapení, vždyť takovou řadu let platí, co se telefonů týče, technologická izolace mezi Japonskem a zbytkem světa, do které se bohužel zapojili všichni světoví výrobci.

Fujitsu je tedy prvním výrobcem, který může kvalitní přístroje z Japonska nabídnout, řekl bych, globálním zákazníkům hladových po inovacích a nových technologiích. K této strategii se jednohlasně přidaly i společnosti Sharp, Kyocera a NEC, což může znamenat postupnou expanzi telefonů z Japonska do světa. Pod záplavou technologicky dobře vybavených přístrojů bude muset zareagovat i „velká mobilní pětka“, pokud si budou chtít udržet dosavadní pozice, budou muset přinést stejně vybavené přístroje i do Evropy a Ameriky.

Zdroj: mobilmania.cz ze dne 21.01.2009


Nové možnosti mobilních telefonů podle průzkumu „ničí uživatele“

19. 01. 2009

Výsledky průzkumu uskutečněného v USA a Velké Británii říkají, že složitost moderních mobilních telefonů většinu jejich uživatelů frustruje a rozčiluje.

Přibližně 61% dotázaných tvrdí, že nastavení nového mobilního telefonu je stejně náročné jako převod bankovního účtu z jedné banky do druhé.

Z výsledků průzkumu uskutečněného konzultační firmou Mformation vyplývá, že 85 % uživatelů bylo frustrováno obtížemi s nastavením nového telefonu a prací s ním.

Z odpovědí dotázaných vyplynulo, že by 95 % uživatelů vyzkoušelo více nových služeb, pokud by je šlo snadněji nastavit.

Mluvčí konzultační firmy Mathew Bancroft upřesňuje, že uživatelé byli frustrovaní především tím, že museli volat operátora nebo se dívat na stránky on-line pomoci. "Existuje skutečně enormní rozsah činností, které moderní telefony dovedou, ale paradoxně je řada lidí vůbec nevyužívá," dodal Bancroft.

Ze 4 tisíc lidí, kteří se průzkumu zúčastnili, uvedlo 95 % z nich, že by pravděpodobně využili nové vlastnosti telefonu, pokud by jejich počáteční nastavení bylo snadné.

Bancroft řekl, že právě tyto špatné zkušenosti s počátečním nastavením mobilů odvádějí lidi od pokusů o to, aby více využili jejich nové vlastnosti. "Pokud aplikace nefunguje napoprvé nebo napodruhé, znovu to nezkoušejí," poznamenal. A skutečně, asi 61% respondentů odpovědělo, že se aplikace nesnažilo znovu použít, pokud jim hned nepracovala.

Bancroft si myslí, že by nastavení nového telefonu mělo zabrat maximálně 15 minut, ale mnoho lidí ztráci hodiny tím, že se snaží telefon přimět k tomu, aby dělal to, co chtějí. Většina lidí chce podle něj surfovat po webu, číst e - maily nebo posílat obrazové zprávy, ale složitost moderních mobilů je od toho odradí.

Situaci by podle Bancrofta pomohlo, kdyby se výrobci dohodli na standardech pro základní operace s mobilem. S tím, jak jsou mobily stále výkonnější a podobnější počítači, by mohly být tyto jejich schopnosti také využity pro zjištění toho, co uživatelé právě udělali a na základě toho by jim vhodný program mohl pomoci ve zvládnutí mobilu.

Bancroft řekl, že je v zájmu operátorů odstranit důvody frustrace uživatelů, protože nové datové služby by pravděpodobně v budoucnu měly vytvářet větší část jejich výnosů. "Lidé dosud používají mobily především k telefonování," tvrdí Bancroft.

Zdroj: digiweb.cz ze dne 19.1.2009


Už nikdy nic neztratíte - Nokia vymyslela Locate Sensor

15. 01. 2009

Nokia na veletrhu CES konaném v Las Vegas prezentovala koncept zajímavého příslušenství, které by se hodilo zejména zapomnětlivým lidem.

Vývojové centrum finského výrobce na americkém veletrhu prezentovalo nenápadný přívěsek Locate Sensor, který zaručí, že již nikdy nebudete marně hledat ztracené nebo zapomenuté předměty. Přívěsek může být připojen například ke svazkům klíčů nebo jej lze vložit do peněženky.

Přívěsek Locate Sensor je bezdrátově spojen s mobilním telefonem vybaveným speciální aplikací, která ukáže, kterým směrem se ztracený nebo zapomenutý předmět nachází a jak je daleko. Aplikace Locate Sensor také dokáže automaticky upozornit, když vám například na ulici z kapsy vypadnou klíče, a následně je lokalizovat.

Dalším využitím přívěsku Locate Sensor je sledování samotného mobilu. Pokud budete mít přívěsek připevněný u sebe, dokáže automaticky zamknout připojený mobilní telefon, když se od něj vzdálíte na více než tři metry. Po přiblížení k telefonu se mobil znovu automaticky odemkne.

Dosah přívěsku je 100 metrů a k telefonu může být připojeno až 100 přívěsků. Nokia prozatím neoznámila, jakou technologii koncept Locate Sensor používá. V každém případě se nejedná o poziční systém GPS, a tak je lokalizace ztracených předmětů možná i v uzavřených prostorech.

Prototyp přívěšku Locate Sensor má rozměry asi jako SD paměťová karta. Podle Nokie není problém vyrobit přívěsky menší nebo větší. Na rozměrech je odvislá výdrž podle velikosti použité baterie. Přívěsek je energeticky nenáročný, prototyp dokáže být na příjmu až 18 měsíců.

Nokia prozatím neoznámila, zda se povedený koncept dočká komerční realizace. Nezbývá než doufat, že se s šikovným řešením v dohledné době setkáme na pultech obchodů

Zdroj: idnes.cz sekce Mobil ze dne 15.1.2009 (Adam Novák)


T-Mobile mění plány, příští rok zprovozní v Česku síť UMTS

17. 12. 2008

Společnost T-Mobile příští rok v České republice zprovozní klasickou hlasovou síť UMTS s označením FDD, na kterou před sedmi lety získala licenci. Uvedl to šéf společnosti Roland Mahler. Hlasovou i datovou síť UMTS (FDD) v Česku provozuje zatím pouze Telefónica O2.

T-Mobile donedávna odmítal spuštění UMTS (FDD) s poukazem na vysoké náklady. Firma nyní provozuje výhradně datovou verzi UMTS (TDD). "Vidíme, že je po tom poptávka, navíc cena této technologie klesla," vysvětlil změnu Mahler.

V první fázi, která potrvá zřejmě do konce příštího roku, chce společnost novou sítí pokrýt pět největších českých měst. T-Mobile chce příští rok "zásadně" zvýšit investice do rozvoje sítí. Kromě UMTS chce společnost zmodernizovat stávající síť druhé generace GSM a páteřní síť optických kabelů pro přenos velkých objemů dat.

"Abychom měli základnu pro budoucí technologie a služby," vysvětlil Mahler. Po UMTS podle něj přijde do tří až čtyř let čtvrtá generace sítí. Hlasovou i datovou síť UMTS (FDD) v Česku provozuje zatím pouze Telefónica O2.

Ta nedávno v souvislosti s uvedením nového iPhonu 3G oznámila, že během dvou let rozšíří pokrytí z Prahy a Brna na zhruba 20 až 30 velkých tuzemských měst. Třetí operátor Vodafone získal licenci na UMTS později a letošní lednový start, který mu ukládala licence, o rok odložil.

Za licence pro UMTS operátoři dohromady zaplatili přes 9,3 miliardy korun. T-Mobile je s 5,3 miliónu zákazníků největší tuzemský mobilní operátor. Celkově je na trhu přes 13 miliónů mobilních čísel.

Zdroj: novinky.cz ze dne 17.12.2008


Čtvrtý mobilní operátor v Česku nebude

15. 12. 2008

V České republice nezačne působit čtvrtý mobilní operátor sítě GSM. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) totiž nevypíše tendr, v němž by vybral dalšího operátora pro uvolněné kmitočty v pásmu 900 megahertzů, i když původně to byla jedna z možností. Kmitočty by podle ČTÚ nevytvořily dostatečně konkurenční síť ve srovnání s těmi současnými. Uvedl to předseda Rady ČTÚ Pavel Dvořák.

Kmitočty se podle něj použijí na stabilizaci současného mobilního systému a přípravu pro pokročilejší technologie tak, aby v blízké budoucnosti mohla být provedena změna využívání kmitočtů.

To by umožnilo vytvořit větší souvislá pásma pro jednotlivé operátory. O využití uvolněných kmitočtů pro tři současné mobilní operátory - Telefóniku O2, T-Mobile a Vodafone - se podle Dvořáka rozhodne ve výběrovém řízení.

"Nepochybně bude vyhlášeno výběrové řízení. Bude to samozřejmě formou výběrového řízení, pochopitelně s omezeným počtem účastníků," uvedl. K tomuto řešení Radu ČTÚ přivedla analýza současného trhu s ohledem na to, že uvolněné kmitočty by nevytvořily dostatečně silnou síť.

Čtvrtý operátor by se neuživil.

"Čtvrtý operátor by byl jakési - nechci říct nedochůdče - ale jeho postavení na trhu by bylo poměrně obtížné a pravděpodobně by nedosáhl žádných rozumných tržních parametrů, aby se dostal do černých čísel (zisku)," podotkl Dvořák.

"A pokud by se do černých čísel dostal, tak jsme zase na druhou stranu viděli nebezpečí vytvoření takového speciálního typu oligopolu, že by pravděpodobně oslabil slabšího hráče na trhu," dodal. Oligopol je situace, kdy na trhu působí jen několik málo firem, které potom stanovují ceny a směr vývoje celého odvětví.

Podle Dvořáka navíc nikdo z potenciálních zájemců, jako například Orange nebo investoři, o uvolněné kmitočty neprojevil předběžný zájem. Povědomí o těchto frekvencích přitom na trhu je, doplnil šéf Rady ČTÚ.

Kromě tří operátorů sítě GSM na tuzemském trhu působí také mobilní operátor U:fon provozovaný firmou Mobilkom, který vedle dat a volání z pevné linky nabízí i mobilní volání prostřednictvím bezdrátové technologie CDMA, tedy jiné technologie než GSM.

Zdroj: novinky.cz ze dne 15.12.2008



Zobrazené novinky: 446-450
Další stránky:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172

Slevy a výprodeje - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Aukce telefonů - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. Jak volat a esemeskovat zdarma - Mobilní telefony a příslušenství - YDD! s.r.o. eKniha Jak neudělat chybu při výběru telefonu Nokia - Zlatý partner Nokia - Stříbrný partner Nokia NSeries Premium Partner Nokia Care - Základní servis Samsung Autorizovaný partner HTC Autorizovaný partner SonyEricsson Autorizovaný partner